• 17.530 nieuwsartikelen
  • 182.801 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.168 acteurs
  • 200.631 gebruikers
  • 9.481.436 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Alleen zijn de kampen nogal vreemd verdeeld.... Ik steun hier zowaar de arrogante hoofdstedelijke club met een overschot aan prijzen en anderen zijn nu opeens weer voor de club uit de tweede stad (en havenstad) van het land, die (bijna) altijd in de schaduw van de andere zal staan.....

En otherfool juicht opeens de verdedigend denkende coach toe....

Ik volg het ook allemaal niet meer..

Op zich houd ik wel van het voetbal van Barca, maar heb niet zo'n uitgesproken voorkeur, het Real van Zidane vond ik geweldig bijvoorbeeld! Toen was iedereen nog overwegend anti-Real kan ik me herinneren

Van mij mag Real ook wel de CL winnen, zolang ManU het maar niet wordt, dat vind ik wel een vervelende zeikploeg.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

Enige wat ik nog niet heb meegemaakt hier zijn irritante Feyenoorders omdat ze van Ajax hebben gewonnen. Zal voorlopig ook niet gebeuren denk ik

Op dit moment zou ik Feyenoord wel een kans geven tegen Ajax in de Kuip.

Hopen dat het clubje bij elkaar blijft zo.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

En otherfool juicht opeens de verdedigend denkende coach toe....

Daar staat iedereen versteld van en een antwoord wil ie maar niet geven. Daarom zeg ik dus ook dat hij stiekem met een Oranje geschminkte kop in de binnenstad de overwinningen van het NL elftal heeft gevierd

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Dat bedoel ik dus, iedereen heeft het altijd maar over Ajax en Barca arrogantie. Maar als hun eigen ploeggie wint vervallen in hetzelfde gedrag. Uiteindelijk is iedereen hetzelfde

er zit een verschil tussen achteraf blij zijn (zie weinig hoogmoedigs in nomaks reacite) en vooraf roepen dat een ploeg bij voorbaat al winst verdient vanwege het spel wat je hier nogal eens tussen de regels leest dan komt de deksel lekker hard op de neus

ik trek ook geen conclusies voor de CL, hopelijk weer minstens 1 zo'n gave wedstrijd als gisteren waarin spelopvattingen zo botsen

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Bottleneck schreef:

(quote)

er zit een verschil tussen achteraf blij zijn (zie weinig hoogmoedigs in nomaks reacite) en vooraf roepen dat een ploeg bij voorbaat al winst verdient vanwege het spel wat je hier nogal eens tussen de regels leest dan komt de deksel lekker hard op de neus

ik trek ook geen conclusies voor de CL, hopelijk weer minstens 1 zo'n gave wedstrijd als gisteren waarin spelopvattingen zo botsen

Nounou, lees al kos zijn reacties maar. Die vindt dat Barca twee keer weg is gespeeld door een fenomenaal Real Madrid en vooral dat denigrerende gedoe voorafgaande aan de twee duels. Daar is niks achterafs aan hoor

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Daar staat iedereen versteld van en een antwoord wil ie maar niet geven. Daarom zeg ik dus ook dat hij stiekem met een Oranje geschminkte kop in de binnenstad de overwinningen van het NL elftal heeft gevierd

En dan vervolgens met diezelfde kop hier zijn hup hup für die mannschaft berichten komen posten, zou wel meesterlijk geschift zijn ja!

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

De ultieme mindfuck!!! Zie hem al zitten in zijn Oranje Leeuwen pakkie, een Oranjeboom pilsje erbij en dan lekker iedereen irriteren op MovieMeter.

kos

• 36230 berichten
  • 8951 stemmen

RT @SergioRamos: Buenos Dias a todos amig@s...!!!Lo de la copa fue un malentendido,no se cayo...salto ella cuando llego a Cibeles y vio tantos madridistas...

Jejjejeejje...aunque no os precupeis que esta bien...Que paséis buen día.Nosotros entrenamos ala tarde.Hala Madrid!!!

. .

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

kos schreef:

RT @SergioRamos: Buenos Dias a todos amig@s...!!!Lo de la copa fue un malentendido,no se cayo...salto ella cuando llego a Cibeles y vio tantos madridistas...

Jejjejeejje...aunque no os precupeis que esta bien...Que paséis buen día.Nosotros entrenamos ala tarde.Hala Madrid!!!

. .

hehe

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

Hoogmoed komt voor de val.

Zoals bij jullie?

rep_robert schreef:

Ik bewaar deze opmerkingen in ieder geval a la otherfool. Arrogantie ten top. Domme troll post.

Je doet maar. Heel flauw, nu laat je jezelf echt kennen. Vooral omdat jullie altijd zo arrogant uit de hoogte doen als Barca wint.

rep_robert schreef:

vooral dat denigrerende gedoe voorafgaande aan de twee duels.

Dat komt van jullie kant. Moet je eens gaan lezen wat er door bepaalde leden allemaal geroepen werd voorafgaand aan het duel. Hoe Real Madrid weggeveegd zou worden.

Lachwekkende posts als je ze nu terugleest.

Nicolage Rico schreef:

Als het een beetje meezat, had Barca het karweitje 'gewoon' afgemaakt in de 2e helft met dat voetbal, hoor. Real was echt nergens meer.

Als is een woord dat vooral door verliezers wordt gebruikt. Maar als dit, als dat ......

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Barca heeft toch ook verloren?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Blijft een gezellig topic dit .

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Ik heb ook sterk het idee dat men hier meer zijn gelijk wilt halen dan dat ze werkelijk voor een bepaalde club zijn.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Naomi Watts schreef:

Blijft een gezellig topic dit .

Ja leest lekker weg inderdaad.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik kijk nu al uit naar de CL ontmoetingen, als het er al zo aan toegaat bij de Copa del Rey .

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik weet in ieder geval zeker dat Madrid zich in de CL niet zo veel overtredingen kan permitteren als gisteren. Er zal veel strenger worden opgetreden. Gisteren leek alles wel te mogen.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2276 stemmen

orbit schreef:

Ik heb toch het gevoel dat die hele kunstmatige Real-Barca vete die hier heerst toch een soort kromme afspiegeling is van een andere (vermoeiende) vete, dichter bij huis

Je bent niet de enige die dit opvalt.

Even voor de duidelijkheid, zijn er hier eigenlijk ook Ajax haters die voor Barcelona zijn? (Behalve Naomi dan)

En zijn er ook hier ook Ajax fans die voor Real Madrid zijn?

Is belangrijk om te weten voor mijn gemoedsrust.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik weet in ieder geval zeker dat Madrid zich in de CL niet zo veel overtredingen kan permitteren als gisteren. Er zal veel strenger worden opgetreden. Gisteren leek alles wel te mogen.

Met een capabele scheids was het nie tzo ver gekomen. Maarja de koning is Real supporter he .

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Hopen dat Man City Volgend seizoen in de CL tegen Real komt en dat Nigel aan Pepe een elleboog geeft op een manier zoals Wouters dat in de jaren negentig bij Paul Gasgoigne deed. Dan kan ik zulke gemene overtredingen wel waarderen, als iemand goed wordt teruggepakt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Was de scheidsrechter gisteren misschien omgekocht om alles door de vingers te zien wat de boze gemene club uit Madrid deed?

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik kijk nu al uit naar de CL ontmoetingen, als het er al zo aan toegaat bij de Copa del Rey .

Tsja, Mourinho heeft natuurlijk Barca al aan banden weten te leggen vorig seizoen, met een zwakkere ploeg ook nog.. Ze zullen bij Barcelona toch echt moeten uitkijken dat hij dat kunstje niet doodleuk herhaalt in de 2 confrontaties CL. Een beetje om kaarten zeuren heeft dan niet zoveel zin meer, eerder een tactische omzetting van Barca kant denk ik. De vraag is echter of die ploeg dat ook in zich heeft.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gasgoine is door het leven al teruggepakt.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

Dan kan ik zulke gemene overtredingen wel waarderen, als iemand goed wordt teruggepakt.

Ja? En wie gaat dat monster Nigel eens terugpakken?

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3457 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik haat Ajax en ben voor Barca (en NEC hehe) Ben alleen niet zo van het bashen op fora, verspilde moeite. Doe ik in het echte leven wel

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Tsja, Mourinho heeft natuurlijk Barca al aan banden weten te leggen vorig seizoen, met een zwakkere ploeg ook nog.. Ze zullen bij Barcelona toch echt moeten uitkijken dat hij dat kunstje niet doodleuk herhaalt in de 2 confrontaties CL. Een beetje om kaarten zeuren heeft dan niet zoveel zin meer, eerder een tactische omzetting van Barca kant denk ik. De vraag is echter of die ploeg dat ook in zich heeft.

Tegen 9 man voetballen is natuurlijk wel makkelijker.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Nomak schreef:

(quote)
Ja? En wie gaat dat monster Nigel eens terugpakken?

Weet ik niet, monster Kah misschien?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spetie schreef:

Hopen dat Man City Volgend seizoen in de CL tegen Real komt en dat Nigel aan Pepe een elleboog geeft op een manier zoals Wouters dat in de jaren negentig bij Paul Gasgoigne deed. Dan kan ik zulke gemene overtredingen wel waarderen, als iemand goed wordt teruggepakt.

Nou nou Spetie. Ik prefereer een doodschop a la Bouaouzan met hetzelfde resultaat . Dan overwint het voetbal.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

ThaMovieVoter schreef:

Ik heb niet verschrikkelijk veel tegen de club in elk geval. Jammer dat de mooie faam van de club zo overschaduwd wordt door die extreme poenerigheid alleen en presidenten die ieder een miljard mogen uitgeven. Verder wel een mooie club met mooie tenues

Spetie

• 38871 berichten
  • 8516 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Nou nou Spetie. Ik prefereer een doodschop a la Bouaouzan met hetzelfde resultaat . Dan overwint het voetbal.

Ik heb het niet over een doodschop Naomi.

Maar zo'n kopstoot a la Zidane in de Wk-finale van 2006 tegen Materazzi kan ik ook best waarderen en begrijpen. Op een gegeven moment ben je het gewoon zat.

Doodschoppen is natuurlijk weer iets heel anders.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Spetie schreef:

Weet ik niet, monster Kah misschien?

Voeg de daad bij het woord en laat eens één overtreding zien waar hij een speler blesseert met een vuile overtreding. Ga je natuurlijk niet vinden. Er is een verschil tussen hard spelen en vuil spelen. Kah speelt hard, spelers als Nigel en Pepe spelen vuil.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.