- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik wist al dat jij alles altijd erg selectief leest, maar nu doe je dat natuurlijk ook weer. Typisch hoor 
Niet verkeerd om nog even de nadruk op te leggen
ipv de schoppen van Pepe of de schwalbes van Villa. Echt een fantastische goal, Ronnie had er eigenlijk een stuk of 4 kunnen en moeten maken maar zo'n heerlijke ouderwetse kopstoot maakt toch wel veel goed.
Uiteindelijk verdiende zege voor Real. Barca blijft voor mij wel favoriet in de CL.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er zijn trouwens wel meer spelers opgegroeid in de regio Rijnmond zoals Castaignos, Bruno Martins Indi en Leerdam
Maar het ging om Rotterdam volgens mij.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Opneuzen met dit soort flauwe grappen!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Niet verkeerd om nog even de nadruk op te leggen
ipv de schoppen van Pepe of de schwalbes van Villa. Echt een fantastische goal, Ronnie had er eigenlijk een stuk of 4 kunnen en moeten maken maar zo'n heerlijke ouderwetse kopstoot maakt toch wel veel goed.
Uiteindelijk verdiende zege voor Real. Barca blijft voor mij wel favoriet in de CL.
Die pass voorafgaande aan de assist was het mooist natuurlijk.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Opneuzen met dit soort flauwe grappen!
Gewoon doen alsof je neus bloedt joh.
gizmo_o
-
- 1390 berichten
- 241 stemmen
Mooi voetbal?
De goal van Ronaldo, da's pas mooi voetbal. Uit het boekje, over de vleugels. Ik neem aan dat iedereen daar van genoten heeft? Vraag het even, want ik hoor er niemand over...
Zat er goed in, kijken hoe weerbaar Barca nu nog is.

rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Trouwens Naomi Watts, volg je ook wielrennen? Vroeg me af of je ook voor de Neuskaltel ploeg bent? 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Gewoon doen alsof je neus bloedt joh - niks 'an de hand.
Ik ga wel in andere topics neuzen als dit zo door blijft gaan...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Kom op mensen, alle neuzen dezelfde kant op.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Misschien val je dan wel met de neus in de boter.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Jajaja, viel een beetje weg tussen al die hevig gefrustreerde reacties over dat 'gore' Real 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Trouwens Naomi Watts, volg je ook wielrennen? Vroeg me af of je ook voor de Neuskaltel ploeg bent?
Nee, dat is zo'n sport die me niet boeid. Kan er naast MLB, NBA, NFL, UFC, diverse voetbal competities, tennis (Tsonga) en paaldansen weinig bij hebben. Heeft me ook nooit geboeid. Al spreekt dat neus me niet zo aan hoor
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Doe maar ik haal mn neus op voor types als jullie .. 
Quido
-
- 14650 berichten
- 6147 stemmen
Mooi voetbal
. Het gaat in alle teamsport niet om esthetiek, maar om het resultaat. Mooi telt enkel bij het kunstschaatsen, schoonspringen en het turnen. O, ja en sommige delen van de paardensport.
Zo'n wedstrijd als vanavond en afgelopen zaterdag heeft niet alleen niks met mooi voetbal te maken, maar ook niks met voetbal an sich. Zie tig keer liever een Tottenham - Arsenal van vanavond dan een Real - Barca.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Neusil werd trouwens ook alweer vroeg opgeofferd vandaag 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Jajaja, viel een beetje weg tussen al die hevig gefrustreerde reacties over dat 'gore' Real
Da's nou het grappige. Niemand is hier gefrustreerd geweest. Er heerste alleen bij een aantal antipathie tegen Real. Maar niemand die de goal lelijk noemde of iets in die geest. Prachtige aanval. Waar wij wel eerlijk zijn, daar ben jij gewoon achterbaks door alles van Pepe maar te verdoezelen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Neusil werd trouwens ook alweer vroeg opgeofferd vandaag
Ah joh, daar haalt hij zijn neus voor op.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Deze specifieke is na 5x wat minder grappig 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Bottleneck was je al voor.
Ik heb trouwens ook een bijnaam op het vak he. De GVN. De Grote Vriendelijke Neus 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik ga d'r maar weer vandoor, het komt me de neusgaten uit onderhand.
Ik zeg maar zo: het leven is als je neus, je moet er uithalen wat er in zit.

otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ja hoor, Real 1-0
Eerste reactie na zo'n schitterende treffer. Beetje jammer.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik heb trouwens ook een bijnaam op het vak he. De GVN. De Grote Vriendelijke Neus
klinkt als materiaal voor Voetbalfans volgend jaar!
Mooi trouwens dat geen Feyenoord fan medewerking had verleend ondanks vele smekende verzoeken 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ach zolang je soms maar even een frisse neus kan halen.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Eerste reactie na zo'n schitterende treffer. Beetje jammer.
Ja, klopt. Was er ook helemaal niet blij mee. Ik ga er niet voor juichen. Maar heel kort daarna postte ik al dat het een prachtige aanval en goal was.
Kijk, dit bedoel ik nou. Zit niet zo irritant selectief je reacties te filteren man.
Ik ga er trouwens ook vandoor. Het is weer laat genoeg.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
klinkt als materiaal voor Voetbalfans volgend jaar!
Mooi trouwens dat geen Feyenoord fan medewerking had verleend ondanks vele smekende verzoeken
Laatst op het vak ook mooi, lekker beetje ouwehoeren. Ik maar denken dat iedereen mij grappig vond, lieten ze een foto zien. Op mijn rug iets van 20 stickers. Dus doe mij maar niet bij Voetbal Fans 
En maar goed ook dat je geen Feyenoord supporter had gezien, dat zou wel een dieptepunt zijn geweest. Al is die Stone ijsland gozer uit de 4e generatie vriend ook wel grappig van Ajax.
kos
-
- 36230 berichten
- 8951 stemmen
Hala Madriiiiiiiiiiid!!!
O ja, en zoals ik al zei vooraf: Pepe
duidelijk 1 van de belangrijkste schakels.
Barca watjes, ga lekker korfballen of zo
.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er zijn trouwens wel meer spelers opgegroeid in de regio Rijnmond zoals Castaignos, Bruno Martins Indi en Leerdam
Arme gasten, in zo'n achterstandsgebied, zo zonder perspectief en gedoemd in de marge te blijven 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Barca watjes, ga lekker korfballen of zo
.
In dat geval, kan Real beter aan curling gaan doen
Laten we maar eens kijken wat de twee echt belangrijke confrontaties van dit seizoen gaan brengen..
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Heerlijk dat het Real Madrid van The Special One heeft gewonnen. En nog heerlijker dat Net Cristiano Ronaldo voor de overwinning zorgt. Ik vraag me echt af wat dit Real Volgend seizoen allemaal kan presteren. Ongelooflijk hoeveel potentie er nog in dat team zit.
En zoveel pagina's vol met haat hier.
Want oh, wat is Real toch gemeen en wat speelt Pepe toch hard, dat is niet eerlijk.
Ook mooi om op Voetbalzone de huilie huilie reactie te lezen van iemand als Xavi.
The Special One 
Cristiano Ronaldo 
Tikkietakkie balbezit

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.