- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Nog minder Rotjeknorrers bij Feyenoord dan Amsterdammers bij Ajax. Zuur voor Reinbo 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Fer uit Zoetermeer.
Als Rep Utrecht mag noemen, dan mogen wij zeker Zoetermeer noemen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oneens met deze redenatie. Heb ook een tijdje in Amsterdam Zuid-Oost gewoond
.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Heb ook een tijdje in Amsterdam Zuid-Oost gewoond
.

Kijk eens aan, hehe.
Echte Jood die Naomi!
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ja, ze kunnen het moeilijk handbal noemen, want dat bestond al. 
Maar je visie is nogal beperkt. Iets wat voor jou geldt, hoeft niet voor anderen te gelden. Ik houd ook van mooi voetbal, maar dat het doorgaans garant staat voor prijzen... Euh... nou nee. Zeker niet in deze tijd. Barcelona is de uitzondering.
De verdediging van Barca vind ik niet bepaald bijzonder, maar als je altijd goed en aanvallend speelt hoef je ook weinig te verdedigen natuurlijk.
Daarnaast is de verloedering van het voetbal natuurlijk al jaren geleden in gezet. Het spelletje is veel minder aantrekkelijk om naar te kijken en er wordt te weinig vanuit het voetballende oplossing gedacht. Het gebrek aan buitenspelers is ook schrijnend.
Blij dat er nog een voetballende uitzondering op de regel is. Maar als je puur kijkt naar de competities staat toch vaak de attractiefste ploeg bovenaan. Al is het in veel competities ook wel weer extreem wisselvallig.
Dus zo gek vind ik mijn stelling niet eens.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Mooi voetbal?
De goal van Ronaldo, da's pas mooi voetbal. Uit het boekje, over de vleugels. Ik neem aan dat iedereen daar van genoten heeft? Vraag het even, want ik hoor er niemand over...
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Oneens met deze redenatie. Heb ook een tijdje in Amsterdam Zuid-Oost gewoond
.
Die nacht op de Wallen tel ik niet mee.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Of bedoel je enkel die nacht op de Wallen?
Nou kan ik een misplaatste grap over Naomi maken, maar daarna zullen wij nooit meer vriendjes worden dus ik hou het maar voor me 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hoezo krijg ik opeens spijt dat ik dit feitje gemeld heb? Dit gaat tegen me gebruikt worden
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Mooi voetbal?
De goal van Ronaldo, da's pas mooi voetbal. Uit het boekje, over de vleugels. Ik neem aan dat iedereen daar van genoten heeft? Vraag het even, want ik hoor er niemand over...
Dan moet je écht beter lezen, otherfool.
Schitterende goal. Kan wel genieten van een Ronaldo, alleen qua voetbal is het spel van Barca toch wat meer genietbaarder.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Mooi voetbal?
Ik wist al dat jij alles altijd erg selectief leest, maar nu doe je dat natuurlijk ook weer. Typisch hoor 
Moet wel zeggen, erg knappe aanval en dito afronding van Ronaldo.
Wel onterecht, maargoed...
Prachtig ingekopt, dat wel. Sierd juicht ook op dezelfde manier, partijdig is ie niet iig 
Volgens mij de eerste goed gelukte aanval van Madrid, zonder dat er een Barca blunder aan vooraf ging. Zo zie je maar weer, zelfs het voetbal overwint het bij Real Madrid zelf
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou kan ik een misplaatste grap over Naomi maken, maar daarna zullen wij nooit meer vriendjes worden dus ik hou het maar voor me
Kan wel wat hebben en word nu wel erg benieuwd
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Hoezo krijg ik opeens spijt dat ik dit feitje gemeld heb? Dit gaat tegen me gebruikt worden
.
Echt? O, dat had ik niet eens gelezen. Maar nu verraad je jezelf.
Ik noem je vanaf nu geen Feyenoordsupporter meer. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Mooi voetbal?
Moet je toch even teruglezen Stevie Wonder, want er is wel degelijk over gesproken. Zeker ikzelf heb al gezegd dat de aanval en afwerking schitterend was.
Maar het had vanavond lange tijd niks met voetbal te maken wat Real liet zien. Je klaagt wel eens over Ajax dat zichzelf niet meer is, maar Real is dan ook behoorlijk dood...
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Kan wel wat hebben en word nu wel erg benieuwd
.
Nee, want dan beledig ik 2 MM users 
(ik hou het cryptisch hehe)
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Vertel het maar joh. Je lijkt wel een vrouw man. "Nu kan ik iets vertellen, maar ik doe het lekker niet." 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Kakkerlak is gepaster natuurlijk 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Niet echt vrije keuze. Tijdje bij iemand ingewoond, niet dat ik zelf dacht, zal ik daar even een appartementje gaan zoeken
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Moet ik je op je Neus slaan. 
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Niet echt vrije keuze. Tijdje bij iemand ingewoond, niet dat ik zelf dacht, zal ik daar even een appartementje gaan zoeken
.
Ah, was jij de geheime lover van Demy de Zeeuw...
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
.
O, ik dacht dat je het over die nacht op de Wallen had. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Moet ik je op je Neus slaan.
Ben je nu seri(n)eus? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
O, ik dacht dat je het over die nacht op de Wallen had.
Ik zei zuid-oost, geen centrum
.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Neem je me nu bij de Neus?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
heerlijk toch hoe het elftal dat als beste ooit wordt geroemd zo is bestreden met inzet en overtuiging. Ronaldo had er minstens 3 in moeten leggen, 1 was gelukkig genoeg.
Er zijn trouwens wel meer spelers opgegroeid in de regio Rijnmond zoals Castaignos, Bruno Martins Indi en Leerdam
Ik kijk wel verder dan mijn neus lang is.
ik zeg maar niks 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Geografische moelijkheden. Feyenoord speelt toch ook in Spangen? 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Neem je me nu bij de Neus?
Ik heb een neusje voor dat soort opmerkingen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Geografische moelijkheden. Feyenoord speelt toch ook in Spangen?
Alleen voor de Zilvere Bal.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
heerlijk toch hoe het elftal dat als beste ooit wordt geroemd zo is bestreden met inzet en overtuiging. Ronaldo had er minstens 3 in moeten leggen, 1 was gelukkig genoeg.
Er zijn trouwens wel meer spelers opgegroeid in de regio Rijnmond zoals Castaignos, Bruno Martins Indi en Leerdam
ik zeg maar niks
Neusje van de zalm, mijn opmerking 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Naja, ik laat dit maar even aan m'n neus voorbij gaan dan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.