- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic #2
Het grote voetbaltopic #2
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ooh ga je het nu opeens op de stad gooien(zielig). In ieder geval wel meer dan genoeg Nederlanders. Ik kijk wel even wat er allemaal uit Amsterdam en omstreken komt ja
Ik vrees enkel dat jij daar niet bij hoort.......
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Voral in de 1e helft genoeg tempo en kansen gezien aan Reals zijde, om nog maar te zwijgen over passie 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Ooh ga je het nu opeens op de stad gooien(zielig). In ieder geval wel meer dan genoeg Nederlanders. Ik kijk wel even wat er allemaal uit Amsterdam en omstreken komt ja
Stekelenburg: Haarlem
Vermeer: Amsterdam
Verhoeven: Naarden
van der Wiel: Amsterdam
Ooijer: Amsterdam
Blind: Amsterdam
Sneijder: Utrecht
Ebecilio: Hoorn
Josefzoon: Amsterdam
Valt mee zo toch dacht ik? 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
OF het is knap dat hij Barcalona heeft verslagen op eigen veld, maar Barca heeft Real dit seizoen ook al eens verslagen en de echte wedstrijden in de CL komen nog, vind ik.
Ik kijk er in ieder geval naar uit, hoop dat beide teams op volle oorlogssterkte kunnen aantreden.
Natuurlijk, dit is allemaal generale repetitie. Maar wel van een voorstelling waarvan 95% dacht dat Barca hem ging winnen. Je ziet aan de gefrustreerde reacties op het veld en hier op het forum dat dat nu niet meer zo zeker is. The Special One heeft twijfel gezaaid en zelfvertrouwen gepompt. Barca zal met een reactie moeten komen. Ook ik ben zeer benieuwd naar de CL ontmoetingen.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Eriksen woont nu toch ook in Amsterdam? 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Weer zo'n nutteloze opmerking. Kansloos hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Mooi voetbal
. Het gaat in alle teamsport niet om esthetiek, maar om het resultaat. Mooi telt enkel bij het kunstschaatsen, schoonspringen en het turnen. O, ja en sommige delen van de paardensport.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Joh, was ook niet bekend dat hij in Groningen woont he...
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Stekelenburg: Haarlem
Vermeer: Amsterdam
Verhoeven: Naarden
van der Wiel: Amsterdam
Ooijer: Amsterdam
Blind: Amsterdam
Sneijder: Utrecht
Ebecilio: Hoorn
Josefzoon: Amsterdam
Valt mee zo toch dacht ik?
Heb jij geen topografie gehad? Utrecht is geen Amsterdam en Groningen ook niet.
Verder is de helft geen basis speler. En hoe de fuk is jozelfzoon? Jezus?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Fool, hoe vond je die overtreding van Pepe?
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Resultaat staat uiteraard op 1. Normaal boekt Barcelona dat, gekoppeld met mooi voetbal. Dat vinden de meeste mensen het allermooist - vooral Nederlanders. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Mooi voetbal
Als je het letterlijk opvat zoals jij het doet kan je alles recht lullen wat krom is natuurlijk. Mooi/goed/verzorgd voetbal staat over het algemeen wel garant voor prijzen. Dus je lult onzin.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Heeft geen zin. Dat negeert hij of je krijgt een heel wazig antwoord. Zolang hij maar niet toe hoeft te geven dat zijn kritiek op Oranje/De Jong nergens op slaat als je Real Madrid/Pepe blijft verdedigen 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Ik meende dat ik hem al de psychopaat noemde? Dat zegt genoeg. Nigel-light.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat tikie takkie is toch niet mooi. Tottenham - Arsenal, dat is mooi. Net als Sparta - excelsior vorig jaar. Drama, geen zeehonden gedrag.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Als je het letterlijk opvat zoals jij het doet kan je alles recht lullen wat krom is natuurlijk. Mooi/goed/verzorgd voetbal staat over het algemeen wel garant voor prijzen. Dus je lult onzin.
Reinbo heeft het over mooi voetbal, niet over goed of verzorgd voetbal. En dat je met mooi voetbal over het algemeen prijzen wint, is onzin. Kijk maar naar het Nederlands elftal. 
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Heeft geen zin. Dat negeert hij of je krijgt een heel wazig antwoord. Zolang hij maar niet toe hoeft te geven dat zijn kritiek op Oranje/De Jong nergens op slaat als je Real Madrid/Pepe blijft verdedigen
Jij en de turvenkoning zijn wel weer aan het huilie-huilie-en he 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Heb jij geen topografie gehad? Utrecht is geen Amsterdam en Groningen ook niet.
Verder is de helft geen basis speler. En hoe de fuk is jozelfzoon? Jezus?
Omstreken
Aangezien je in een kwartiertje van Utrecht in Amsterdam bent vind ik het nog wel omstreken 
Voor de rest weer een kansloze opmerking, alsof die flutspelertjes uit jouw stadje er wel iets van bakken. Josefzoon wordt overigens verhuurd aan Nac.
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Reinbo heeft het over mooi voetbal, niet over goed of verzorgd voetbal. En dat je met mooi voetbal over het algemeen prijzen wint, is onzin. Kijk maar naar het Nederlands elftal.
HIJ heeft het over mooi voetbal. Maar mooi voetbal is natuurlijk ook goed en verzorgd voetbal. Ik vat mooi voetbal niet zo eenzijdig op als Reinbo. Ik kijk wel verder dan mijn neus lang is.
Daarnaast doet Reinbo alsof het een schande is om goed voetbal na te streven en je alleen maar spannende en grove wedstrijden mag spelen. Grootst mogelijke onzin ooit natuurlijk.
Wat moet Reinbo zich hebben geërgerd aan die 6-1 overwinning afgelopen zondag zeg 
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Pepe is nog wel een tikkel(zonder tje) erger dan Nigel hoor. Vergeleken met Pepe speelt Nigel als de ideale schoonzoon.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Niet meer kijken naar Madrid joh. Kan toch niet met een psychopaat in het veld? Wees eens consequent man. Gaat nergens meer over.
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Welnee, slaap geen seconde minder van dit verlies van Barca. Ben Ajacied en Oranje supporter, om de rest rouw ik niet.
Maar het is wel enorm sneu en hypocriet hoe jij selectief oordeelt. Niet dat ik je serieus nam, maar je bent nu je laatste beetje geloofwaardigheid kwijt. Al zal je daar als provocateur niet mee zitten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bij Feyenoord komen er ook best veel buiten Rotterdam. Alleen Wijnaldum, Bruins, van Haaren en Cabral volgens mij.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
HIJ heeft het over mooi voetbal. Maar mooi voetbal is natuurlijk ook goed en verzorgd voetbal. Ik vat mooi voetbal niet zo eenzijdig op als Reinbo. Ik kijk wel verder dan mijn neus lang is.
Je haalt nu wat dingen door elkaar.
Mooi is een groot begrip natuurlijk. Italianen vinden verdedigend voetbal mooi. Waar jij op doelt - mooi = aanvallend - heeft weinig te maken met goed of verzorgd voetbal.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als je Spurs-Arsenal helemaal hebt gekeken weet je weer hoe mooi voetbal is. 
rep_robert
-
- 27552 berichten
- 4172 stemmen
Je haalt nu wat dingen door elkaar.
Mooi is een groot begrip natuurlijk. Italianen vinden verdedigend voetbal mooi. Waar jij op doelt - mooi = aanvallend - heeft weinig te maken met goed of verzorgd voetbal.
Ik denk zoals voetbal hoort te zijn. Ontleed het woord maar is. VOET-BAL.
Dat betekent dat je een bal aan de voeten moet hebben. Als je de hele wedstrijd tegenhoudt en geen bal aanraakt ben je natuurlijk niet aan het VOET-BALLEN.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Bij Feyenoord komen er ook best veel buiten Rotterdam. Alleen Wijnaldum, Bruins, van Haaren en Cabral volgens mij.
Meeuwis heeft ooit vlakbij de Kuip gewoond. 
Hoe zit het eigenlijk met Fer en Mulder?
The Oceanic Six
-
- 60500 berichten
- 4103 stemmen
Meeuwis heeft ooit vlakbij de Kuip gewoond. 
Hoe zit het eigenlijk met Fer en Mulder?
Mulder woont in Pannerden joh, Gelderland.
Nicolage Rico
-
- 20240 berichten
- 2394 stemmen
Ik denk zoals voetbal hoort te zijn. Ontleed het woord maar is. VOET-BAL.
Dat betekent dat je een bal aan de voeten moet hebben. Als je de hele wedstrijd tegenhoudt en geen bal aanraakt ben je natuurlijk niet aan het VOET-BALLEN.
Ja, ze kunnen het moeilijk handbal noemen, want dat bestond al. 
Maar je visie is nogal beperkt. Iets wat voor jou geldt, hoeft niet voor anderen te gelden. Ik houd ook van mooi voetbal, maar dat het doorgaans garant staat voor prijzen... Euh... nou nee. Zeker niet in deze tijd. Barcelona is de uitzondering.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.