• 17.530 nieuwsartikelen
  • 182.801 films
  • 12.608 series
  • 34.919 seizoenen
  • 658.168 acteurs
  • 200.631 gebruikers
  • 9.481.436 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ooh ga je het nu opeens op de stad gooien(zielig). In ieder geval wel meer dan genoeg Nederlanders. Ik kijk wel even wat er allemaal uit Amsterdam en omstreken komt ja

Ik vrees enkel dat jij daar niet bij hoort.......

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Quido schreef:

(quote)
ik zeg alleen dat ik het jammer vindt, omdat ik gewoon graag mooi voetbal zie - of een wedstrijd vol fouten maar met tempo, passie en veel kansen. Alle topwedstrijden worden de laatste jaren doodgeslagen door vervelend spel en vervelende tactieken. Dat tik-tak van Barca kan me overigens ook maar zelden bekoren, vind het vaak zelfs ergerniswekkend omdat ze te veel zitten te pielen.

Voral in de 1e helft genoeg tempo en kansen gezien aan Reals zijde, om nog maar te zwijgen over passie

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ooh ga je het nu opeens op de stad gooien(zielig). In ieder geval wel meer dan genoeg Nederlanders. Ik kijk wel even wat er allemaal uit Amsterdam en omstreken komt ja

Stekelenburg: Haarlem

Vermeer: Amsterdam

Verhoeven: Naarden

van der Wiel: Amsterdam

Ooijer: Amsterdam

Blind: Amsterdam

Sneijder: Utrecht

Ebecilio: Hoorn

Josefzoon: Amsterdam

Valt mee zo toch dacht ik?

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

gizmo_o schreef:

(quote)

OF het is knap dat hij Barcalona heeft verslagen op eigen veld, maar Barca heeft Real dit seizoen ook al eens verslagen en de echte wedstrijden in de CL komen nog, vind ik.

Ik kijk er in ieder geval naar uit, hoop dat beide teams op volle oorlogssterkte kunnen aantreden.

Natuurlijk, dit is allemaal generale repetitie. Maar wel van een voorstelling waarvan 95% dacht dat Barca hem ging winnen. Je ziet aan de gefrustreerde reacties op het veld en hier op het forum dat dat nu niet meer zo zeker is. The Special One heeft twijfel gezaaid en zelfvertrouwen gepompt. Barca zal met een reactie moeten komen. Ook ik ben zeer benieuwd naar de CL ontmoetingen.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Eriksen woont nu toch ook in Amsterdam?

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Weer zo'n nutteloze opmerking. Kansloos hoor.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
ik zeg alleen dat ik het jammer vindt, omdat ik gewoon graag mooi voetbal zie - of een wedstrijd vol fouten maar met tempo, passie en veel kansen. Alle topwedstrijden worden de laatste jaren doodgeslagen door vervelend spel en vervelende tactieken. Dat tik-tak van Barca kan me overigens ook maar zelden bekoren, vind het vaak zelfs ergerniswekkend omdat ze te veel zitten te pielen.

Mooi voetbal . Het gaat in alle teamsport niet om esthetiek, maar om het resultaat. Mooi telt enkel bij het kunstschaatsen, schoonspringen en het turnen. O, ja en sommige delen van de paardensport.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Joh, was ook niet bekend dat hij in Groningen woont he...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Stekelenburg: Haarlem

Vermeer: Amsterdam

Verhoeven: Naarden

van der Wiel: Amsterdam

Ooijer: Amsterdam

Blind: Amsterdam

Sneijder: Utrecht

Ebecilio: Hoorn

Josefzoon: Amsterdam

Valt mee zo toch dacht ik?

Heb jij geen topografie gehad? Utrecht is geen Amsterdam en Groningen ook niet. Verder is de helft geen basis speler. En hoe de fuk is jozelfzoon? Jezus?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Fool, hoe vond je die overtreding van Pepe?

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Resultaat staat uiteraard op 1. Normaal boekt Barcelona dat, gekoppeld met mooi voetbal. Dat vinden de meeste mensen het allermooist - vooral Nederlanders.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Reinbo schreef:

Mooi voetbal

Als je het letterlijk opvat zoals jij het doet kan je alles recht lullen wat krom is natuurlijk. Mooi/goed/verzorgd voetbal staat over het algemeen wel garant voor prijzen. Dus je lult onzin.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Heeft geen zin. Dat negeert hij of je krijgt een heel wazig antwoord. Zolang hij maar niet toe hoeft te geven dat zijn kritiek op Oranje/De Jong nergens op slaat als je Real Madrid/Pepe blijft verdedigen

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik meende dat ik hem al de psychopaat noemde? Dat zegt genoeg. Nigel-light.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Dat tikie takkie is toch niet mooi. Tottenham - Arsenal, dat is mooi. Net als Sparta - excelsior vorig jaar. Drama, geen zeehonden gedrag.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

Als je het letterlijk opvat zoals jij het doet kan je alles recht lullen wat krom is natuurlijk. Mooi/goed/verzorgd voetbal staat over het algemeen wel garant voor prijzen. Dus je lult onzin.

Reinbo heeft het over mooi voetbal, niet over goed of verzorgd voetbal. En dat je met mooi voetbal over het algemeen prijzen wint, is onzin. Kijk maar naar het Nederlands elftal.

otherfool

• 18541 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Heeft geen zin. Dat negeert hij of je krijgt een heel wazig antwoord. Zolang hij maar niet toe hoeft te geven dat zijn kritiek op Oranje/De Jong nergens op slaat als je Real Madrid/Pepe blijft verdedigen

Jij en de turvenkoning zijn wel weer aan het huilie-huilie-en he

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Heb jij geen topografie gehad? Utrecht is geen Amsterdam en Groningen ook niet. Verder is de helft geen basis speler. En hoe de fuk is jozelfzoon? Jezus?

Omstreken Aangezien je in een kwartiertje van Utrecht in Amsterdam bent vind ik het nog wel omstreken

Voor de rest weer een kansloze opmerking, alsof die flutspelertjes uit jouw stadje er wel iets van bakken. Josefzoon wordt overigens verhuurd aan Nac.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Reinbo heeft het over mooi voetbal, niet over goed of verzorgd voetbal. En dat je met mooi voetbal over het algemeen prijzen wint, is onzin. Kijk maar naar het Nederlands elftal.

HIJ heeft het over mooi voetbal. Maar mooi voetbal is natuurlijk ook goed en verzorgd voetbal. Ik vat mooi voetbal niet zo eenzijdig op als Reinbo. Ik kijk wel verder dan mijn neus lang is.

Daarnaast doet Reinbo alsof het een schande is om goed voetbal na te streven en je alleen maar spannende en grove wedstrijden mag spelen. Grootst mogelijke onzin ooit natuurlijk.

Wat moet Reinbo zich hebben geërgerd aan die 6-1 overwinning afgelopen zondag zeg

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

otherfool schreef:

Pepe is nog wel een tikkel(zonder tje) erger dan Nigel hoor. Vergeleken met Pepe speelt Nigel als de ideale schoonzoon.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Niet meer kijken naar Madrid joh. Kan toch niet met een psychopaat in het veld? Wees eens consequent man. Gaat nergens meer over.

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Jij en de turvenkoning zijn wel weer aan het huilie-huilie-en he

Welnee, slaap geen seconde minder van dit verlies van Barca. Ben Ajacied en Oranje supporter, om de rest rouw ik niet.

Maar het is wel enorm sneu en hypocriet hoe jij selectief oordeelt. Niet dat ik je serieus nam, maar je bent nu je laatste beetje geloofwaardigheid kwijt. Al zal je daar als provocateur niet mee zitten.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bij Feyenoord komen er ook best veel buiten Rotterdam. Alleen Wijnaldum, Bruins, van Haaren en Cabral volgens mij.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

HIJ heeft het over mooi voetbal. Maar mooi voetbal is natuurlijk ook goed en verzorgd voetbal. Ik vat mooi voetbal niet zo eenzijdig op als Reinbo. Ik kijk wel verder dan mijn neus lang is.

Je haalt nu wat dingen door elkaar.

Mooi is een groot begrip natuurlijk. Italianen vinden verdedigend voetbal mooi. Waar jij op doelt - mooi = aanvallend - heeft weinig te maken met goed of verzorgd voetbal.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je Spurs-Arsenal helemaal hebt gekeken weet je weer hoe mooi voetbal is.

rep_robert

• 27552 berichten
  • 4172 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je haalt nu wat dingen door elkaar.

Mooi is een groot begrip natuurlijk. Italianen vinden verdedigend voetbal mooi. Waar jij op doelt - mooi = aanvallend - heeft weinig te maken met goed of verzorgd voetbal.

Ik denk zoals voetbal hoort te zijn. Ontleed het woord maar is. VOET-BAL.

Dat betekent dat je een bal aan de voeten moet hebben. Als je de hele wedstrijd tegenhoudt en geen bal aanraakt ben je natuurlijk niet aan het VOET-BALLEN.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

Naomi Watts schreef:

Bij Feyenoord komen er ook best veel buiten Rotterdam. Alleen Wijnaldum, Bruins, van Haaren en Cabral volgens mij.

Meeuwis heeft ooit vlakbij de Kuip gewoond.

Hoe zit het eigenlijk met Fer en Mulder?

The Oceanic Six

• 60500 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Meeuwis heeft ooit vlakbij de Kuip gewoond.

Hoe zit het eigenlijk met Fer en Mulder?

Mulder woont in Pannerden joh, Gelderland.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fer uit Zoetermeer.

Nicolage Rico

• 20240 berichten
  • 2394 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Ik denk zoals voetbal hoort te zijn. Ontleed het woord maar is. VOET-BAL.

Dat betekent dat je een bal aan de voeten moet hebben. Als je de hele wedstrijd tegenhoudt en geen bal aanraakt ben je natuurlijk niet aan het VOET-BALLEN.

Ja, ze kunnen het moeilijk handbal noemen, want dat bestond al.

Maar je visie is nogal beperkt. Iets wat voor jou geldt, hoeft niet voor anderen te gelden. Ik houd ook van mooi voetbal, maar dat het doorgaans garant staat voor prijzen... Euh... nou nee. Zeker niet in deze tijd. Barcelona is de uitzondering.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.