• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.288 gebruikers
  • 9.391.077 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Knap. Anita op de lat, Suarez in de rebound op de lat

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Ik behoor ook nog steeds tot de groep mensen die het werkelijk bespottelijk vindt dat Suarez naar de flank is verbannen sinds vorig seizoen. Voor mij blijft het in ieder geval een echte spits.

Voor mij niet. Hij mist daar teveel kansen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Wat een niveau zeg. Het gemiddelde achtste elftal van de plaatselijke snackbar presteert op een veredelde zomeravond nog beter.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Gelukkig hebben we Anita nog.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Anitaaaaaa geniaal

Zou Otherfool straks kijken?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dit kijkt zo al een stuk prettiger naar PSV en Feyenoord om 9 uur.

Twente trouwens 1-2 voor in Tilburg. Helaas.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Voor mij niet. Hij mist daar teveel kansen.

Nee wij gaan het niet eens worden. 77 competitiegoals in 103 wedstrijden. En de afgelopen 40 wedstrijden 42 goals. Dan kan je nooit teveel kansen missen wat mij betreft

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Twente trouwens 1-2 voor in Tilburg. Helaas.

Zapte toevallig langs de 1-2, en wat een blunder van die kepper van Willem II weer ...

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Nee wij gaan het niet eens worden. 77 competitiegoals in 103 wedstrijden. En de afgelopen 40 wedstrijden 42 goals. Dan kan je nooit teveel kansen missen wat mij betreft

Hij had er wel 120 kunnen hebben als hij scherper was. Suarez is een ideale speler om gevaar te stichten van de zijkant uit. Mounir is als spits veel koelbloediger.

Sowieso, als je Suarez spits zet, waar zet je Mounir neer?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Dat je in zo'n rukwedstrijd nog 31x op/richting doel schiet ... De samenvatting zal er vast amusant uitzien.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Eigenlijk moet je zo een wedstrijd dus gewoon met 8-1 winnen maarja..

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Mooi in de Kuip hoor. Lof voor de Feyenoord supporters momenteel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Pff vaders wil per se naar Feyenoord - VVV kijken. Wat een drama. Moet ik PSV nog gaan missen ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Superboeren winnen van AZ

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

Dat je in zo'n rukwedstrijd nog 31x op/richting doel schiet ... De samenvatting zal er vast amusant uitzien.

Aanvallend was Ajax best oke, zoals bijna altijd. Alleen is het middenveld dit seizoen niet in balans.

Suarez is altijd gevaarlijk en Mounir knalt ze achter elkaar erin. Dat zit wel goed. Nu alleen nog betere aanvoer.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Superboeren winnen van AZ

inderdaad. Top van ze. Die Bargas is toch ook wel een klein talentje hoor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Kapot aan het ergeren bij PSV. Schandalig smerige overtreding op Afellay. Scheids doet alsof er niets aan de hand is en Theo Reitsma doet ook alsof het allemaal doodnormaal is. Schandalig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Haha en weer ben je selectief. Ik zag Afellay net aardig gemeen zon Vitesse speler in de hoek onderaan werken. Benoem en veroordeel je dat nu ook even dan?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Kapot aan het ergeren bij PSV. Schandalig smerige overtreding op Afellay. Scheids doet alsof er niets aan de hand is en Theo Reitsma doet ook alsof het allemaal doodnormaal is. Schandalig.

Hij raakte hem niet eens op die plek voor zover ik het zag (denk ook dat Vink het wegwuifde door het theater daarna van Afellay) ... Hoe vond je Afellay's reactie overigens nadat ie zelf iemand neerschoffelde (en terecht geel kreeg)?

Gelukkig snapt Rutten het wel en begint ie met Reis.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Je mag Feyenoord-VVV met recht een degradatiewedstrijd noemen zeg. Wat een ongelooflijk slecht niveau. Als mensen Ajax-Heerenveen vanavond al matig vonden....doe het x 10 en je hebt het niveau van deze...

VVV is trouwens dreigender als de thuisploeg.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Biseswar, verguisd door Been, wordt de reddende engel van Feyenoord. En prompt zag Been het altijd al in die jongen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik heb er altijd weinig waarde aan gehecht als mensen Feyenoord en degraderen in één zin noemden. Maar wat is dit Feyenoord ongelofelijk slecht zeg.

Ook wel schrijnend om te zien. Kom je met 50.000 mensen naar de Kuip laat je ploeg het gewoon alsnog op alle fronten afweten. Want buiten kwaliteit mist Feyenoord ook zeker passie, inzet en beleving.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Hoe vond je Afellay's reactie overigens nadat ie zelf iemand neerschoffelde (en terecht geel kreeg)?

Geel viel over te discussieren maar was zeker een overtreding. Afellay heeft ieder jaar 2 á 3 van die wedstrijden dat het hem allemaal niet zint en dat die de hele wedstrijd loopt te mekkeren en zeuren. Vanavond is er volgens mij zo één. Als die geen domme rode kaart pakt kan ik er wel mee leven.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Ook wel schrijnend om te zien. Kom je met 50.000 mensen naar de Kuip laat je ploeg het gewoon alsnog op alle fronten afweten. Want buiten kwaliteit mist Feyenoord ook zeker passie, inzet en beleving.

Het publiek mist die zaken ook, wat een graftombe zeg. Leuk en mooi dat ze voor de wedstrijd zo tekeer gaan, maar wellicht helpt het om dat tijdens de wedstrijd ook te doen. Overigens valt het met die opkomst wel mee, zo te zien.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Haha en weer ben je selectief. Ik zag Afellay net aardig gemeen zon Vitesse speler in de hoek onderaan werken. Benoem en veroordeel je dat nu ook even dan?

Was gewoon een overtreding. Maar was is totaal niet te vergelijken met een bewuste trap op de knie. Ga natuurlijk niet iedere overtreding in een wedstrijd lopen benoemen. Kan ik hier dertig keer iets komen posten.

Pruim

• 1483 berichten
  • 723 stemmen

Naar voetbaltraining bij een 0-1 tussenstand. Weer terug bij een 3-1 eidnstand. Dat is nog een lekker thuis komen. AZ verloren, Nac verloren, Heerenveen verloren, Roda JC gelijk. Prima midweekse speelronde voor FC Groningen!

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

timbo_ schreef:

Afellay heeft ieder jaar 2 á 3 van die wedstrijden dat het hem allemaal niet zint en dat die de hele wedstrijd loopt te mekkeren en zeuren.

Volgens mij heeft ie er wel meer per jaar hoor. Vind het niet eens zo heel erg, net als Suarez en Douglas gewoon een speler die een echte winnaarsmentaliteit bezit, en dat is voor tegenstanders strontvervelend (en voor de eigen ploeg en supporters ook wel eens, als een wedstrijd niet loopt zoals de heren willen).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Is inderdaad bijzonder irritant. Vreemde is wel dat het bij Afellay bijna altijd al vanaf de eerste minuut is. Bij Suarez is er vaak nog wel een aanleiding. Dat Douglas dat ook heeft is mij eigenlijk nooit zo opgevallen.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Aiai Wijnaldum, niet onaardig.

Als Feyenoord wint wordt het nog echt lastig.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Dit vind ik toch echt flink kut.

Maarja, het geeft wel opleving in het spel. Erover nu!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.