• 16.000 nieuwsartikelen
  • 179.051 films
  • 12.277 series
  • 34.095 seizoenen
  • 649.268 acteurs
  • 199.286 gebruikers
  • 9.390.978 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

"een ontketende Fussball-machine"

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

happie schreef:

(quote)

Het spel van Argentinië was behoorlijk te noemen. Dat het achter Spanje en Duitsland het best was, zegt genoeg over de kwaliteit van het toernooi zelf. Het was inderdaad beter, dan de meeste landen.

Duitsland speelde zelfs het beste voetbal, zelfs tegen Servië. Alleen jammer dat Spanje langs kwam en zand in de Fussball-machine gooide.

Spanje was toch ook een Fussball-machine? Duitsland had weinig in te brengen tegen de wereldkampioen.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Maar het is toch ook zo? Argentinië heeft een veel beter WK gespeeld dan landen als Brazilië of Nederland, maar had de pech een ontketende Fussball-machine tegen te komen. Pluisje was een prima bondscoach, een fenomeen.

Achter Spanje en Duitsland het meest imponerende land.

[edit Madecineman; aanvallende opmerking verwijderd]

Leuke voetbalavond trouwens. Ajax om 1900 uur. In de rust begint Twente en om 9 uur lekker zappen tussen Feyenoord en PSV. Hopelijk scoort VVV snel, dan wordt het echt een grappige avond

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

VVV-Venlo in de huidige vorm is niet in staat het een tot op het bot getergd Feyenoord in de Kuip moeilijk te maken. Het is dat Willem II het nog slechter doet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

speranza schreef:

VVV-Venlo in de huidige vorm is niet in staat het een tot op het bot getergd Feyenoord in de Kuip moeilijk te maken. Het is dat Willem II het nog slechter doet.

Ligt eraan wie vanavond de meeste Kuip vrees heeft. Denk dat je na een 10-0 ook niet prettig begint aan een wedstrijd.

Ik ben benieuwd

Been oogt ontspannend bij het interview op EL nu.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Been heeft echt geen poep meer te verliezen. Alleen 0-11 verliezen van VVV zou nog erger zijn. Ik snap wel dat hij ontspannen is.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Met 0-1 verliezen lijkt me toch ook een rampscenario voor Been. Natuurlijk zou ik dat graag willen. Maar zoals gezegd verwacht ik het niet.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Been heeft echt geen poep meer te verliezen. Alleen 0-11 verliezen van VVV zou nog erger zijn. Ik snap wel dat hij ontspannen is.

Tuurlijk wel. Uit bij PSV is dik verlies veel erger dan een kleine nederlaag tegen VVV vanavond. Na zulke nederlagen kan je zelfs Been dan niet meer behouden.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ligt eraan wie vanavond de meeste Kuip vrees heeft. Denk dat je na een 10-0 ook niet prettig begint aan een wedstrijd.

Ik ben benieuwd

Been oogt ontspannend bij het interview op EL nu.

Het probleem is dat het ook maar zo kan, dat er een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord staat. Ik ben echt super nieuwsgierig.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gemotiveerd zal Feyenoord vanavond zeker zijn. Maar dat maakt ze niet plots sterker met een grotere winkans. Ze zijn regelmatig gemotiveerd geweest. Maar als je 2 goals tegen krijgt dan is de motivatie snel weg.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als je mag blijven als trainer als je 10-0 verliest, dan hoef je je toch geen zorgen meer te maken? Ontslaan doen ze hem voorlopig toch niet. En als hij wel ontslagen wordt zal Been waarschijnlijk ergens nog wel opgelucht zijn ook dat hij het zinkende schip kan verlaten.

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gemotiveerd zal Feyenoord vanavond zeker zijn. Maar dat maakt ze niet plots sterker met een grotere winkans. Ze zijn regelmatig gemotiveerd geweest. Maar als je 2 goals tegen krijgt dan is de motivatie snel weg.

Jawel, dat weet ik ook wel, maar als deze spelers echt goed gemotiveerd zijn, dan moeten ze makkelijk kunnen winnen van dit VVV.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Feyenoord moet eerst maar eens gaan scoren. Daar schort het vooral aan. En wij moeten vandaag maar weer eens de nul houden. Belachelijk hoe labiel het achterin is (maar dat komt ook door de falende aanval en het middenveld).

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

@ happie Daar heb je helaas gelijk in.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Verbeek weer lekker vrolijk

happie

• 6252 berichten
  • 426 stemmen

speranza schreef:

@ happie Daar heb je helaas gelijk in.

Ja dat gaat niet zo goed, he? Zie je dat het gemis van Honda toch teveel doordreunt. 1ste helft van vorig seizoen waren ze voor een promendus uitstekend. Nu hebben ze wel twee leuke portugezen, maar dat is voor dit seizoen nog te weinig. Al denk ik niet dat ze degraderen.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik snap die hele veldbezetting van Ajax niet. Waarom staat Luis ook links (samen met Urby) Enoh als veredelde rechtsbuiten? Niemand kan de bal kwijt, omdat rechts niemand staat.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Ongekend wat een vreselijk geniale goal van El Hamdaoui

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Basje Dost

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Steek

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Bah. Ze hebben 0 mogelijkheden gehad, staat het toch 1-1.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Enkel thuis oogt Feyenoord gemotiveerd. Uit totaal niet. Feyenoord zal als een 12e en 13e man achter Feyenoord staan vanavond. Verliezen moet haast onmogelijk zijn.

Ik ga zo naar de Kuip. Het kan een gedenkwaardig avondje worden.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ajax is stuk gevaarlijker maar Heerenveen voetbalt wel leuk mee.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Ik teken voor één punt.

Poepgezicht

• 298 berichten
  • 1247 stemmen

Ik ben vanavond toch voor VVV.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Gewoon weer een bizarre fout achterin. Zoals vrijwel elk tegendoelpunt de laatste tijd (Utrecht, Excelsior, nu).

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Ik ben bijna altijd voor VVV maar als je als club in de problemen zit helpt VVV je er gegarandeerd uit. Zal wel een nulletje of 3 worden.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Daar ben ik ook bang voor.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Quido schreef:

Gewoon weer een bizarre fout achterin. Zoals vrijwel elk tegendoelpunt de laatste tijd (Utrecht, Excelsior, nu).

Zag die eerste tegen Excelsior gisteren nog. Hoe slecht was dat wel niet verdedigd.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.