• 16.030 nieuwsartikelen
  • 179.135 films
  • 12.282 series
  • 34.115 seizoenen
  • 649.519 acteurs
  • 199.323 gebruikers
  • 9.393.871 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Jammer voor de zeer goed spelende Raffie, maar dit is gewoon gerechtigheid.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Raffie gaat door het lint en gaat nog rood krijgen zo

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik hoop het mafketel.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Goeie redding zeg, op de penal na is het gewoon zo hard de beste man op het veld die Rafael.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Goeie redding zeg, op de penal na is het gewoon zo hard de beste man op het veld die Rafael.

Nietes . Mihaylov imho.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Wat een geweldige eerste helft. Flink tempo, kansen en veel strijd. Wat mij betreft van beide kanten nog een niveautje hoger dan gisteren.

Moet gezegd dat Tottenham toch wel net een klasse beter is dan Twente maar kan waarderen hoe Twente zp'n wedstrijd ingaat. Met lef, durf en de intentie om een goal te maken.

Blijft hopen dat Tottenham de drie punten er gewoon uitsleept maar als ze er dan toch één moeten verliezen dan deze maar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Janko

Die gast kan er echt he-le-maal niks van.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Bale blijft ook een geweldenaar.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

Wat een geweldige eerste helft. Flink tempo, kansen en veel strijd. Wat mij betreft van beide kanten nog een niveautje hoger dan gisteren.

Moet gezegd dat Tottenham toch wel net een klasse beter is dan Twente maar kan waarderen hoe Twente zp'n wedstrijd ingaat. Met lef, durf en de intentie om een goal te maken.

Blijft hopen dat Tottenham de drie punten er gewoon uitsleept maar als ze er dan toch één moeten verliezen dan deze maar.

Nou nou nou Overdrijven is ook een vak. Op die kans van Ruiz na vind ik Twente echt niet goed spelen hoor. Vooral Jansen vind ik echt een drama vandaag. Raakt werkelijkwaar geen bal goed. Merk je ook aan het spel van Twente.

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

moviemafketel schreef:

Janko

Die gast kan er echt he-le-maal niks van.

Maar Ledley King is ook wel een heldje natuurlijk, ben benieuwd wat de Jong de 2e helft tegen hem klaarspeelt. Ik ga er tenminste van uit dat die er dan in komt.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Rosales is trouwens ook een beste miskoop. Sorry maar die zie ik nu al tig wedstrijden overlopen worden. En dan een beetje Anita zitten bashen hier

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Jansen lijkt zijn pantoffels aan te hebben ja. Hij kon zich toch aanpassen aan elk niveau? Dan is het niveau van Tottenham dus bedroevend.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Bale blijft ook een geweldenaar.

idd

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Sneijder trouwens wel gescoord, i.i.g. een (ex)Ajacied die het nog wel goed doet qua scoren

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

Nou nou nou Overdrijven is ook een vak. Op die kans van Ruiz na vind ik Twente echt niet goed spelen hoor. Vooral Jansen vind ik echt een drama vandaag. Raakt werkelijkwaar geen bal goed. Merk je ook aan het spel van Twente.

Zeg ook dat Tottenham een klasse beter is maar Twente graaft zich niet in, wil zelf voetballen en speelt tot aan de 16 van de tegenstander ook helemaal niet slecht.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

Rosales is trouwens ook een beste miskoop. Sorry maar die zie ik nu al tig wedstrijden overlopen worden. En dan een beetje Anita zitten bashen hier

Bale is ook één van de beste buitenste middenvelders van Engeland en zelfs ter wereld. Overloopt wekelijks zijn tegenstanders.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Bale is ook één van de beste buitenste middenvelders van Engeland en zelfs ter wereld. Overloopt wekelijks zijn tegenstanders.

Anita en Urby hadden ook geen moeite met hem

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Zeg ook dat Tottenham een klasse beter is maar Twente graaft zich niet in, wil zelf voetballen en speelt tot aan de 16 van de tegenstander ook helemaal niet slecht.

Hier geef ik je wel gelijk, al gebeurt er achter de 16 meter vrij weinig helaas.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

Ik laat deze inkopper even lekker passeren. (Over Urby en Anita)

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Geweldig team dat Tottenham en Van der Vaart laat weer zien Nederlands mooiste en misschien wel beste voetballer te zijn.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

Ik laat deze inkopper even lekker passeren. (Over Urby en Anita)

Hoezo? Vind het een beetje zwak, iedereen staat op de 1e rij om Anita even lekker te bashen. Ik zie die Rosales alweer behoorlijk schutteren achterin. Dat mag ook wel gezegd worden toch?

Of houden we er niet van om kritisch op het o zo fantastische Twente te zijn?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Anita was niet eens zo slecht gisteravond tot zijn blessure.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

rep_robert schreef:

Hoezo? Vind het een beetje zwak, iedereen staat op de 1e rij om Anita even lekker te bashen. Ik zie die Rosales alweer behoorlijk schutteren achterin. Dat mag ook wel gezegd worden toch?

Of houden we er niet van om kritisch op het o zo fantastische Twente te zijn?

Oh nee hoor. Rosales heeft het inderdaad erg lastig maar ik geloof alleen niet dat Anita of Urby het beter hadden gedaan.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Oh nee hoor. Rosales heeft het inderdaad erg lastig maar ik geloof alleen niet dat Anita of Urby het beter hadden gedaan.

Zeg maar gerust dat ie slecht speelt. In dit geval zou het over vd Wiel zijn, denk dat Urby en Anita het toch beter zouden doen in deze wedstrijd ja.

Van der Vaart, lekker doelpunt

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Tuurlijk VD Vaart!!

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

VAAAART

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is hem gegund.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Wel prettig als je zo'n zendmast daar voorin hebt staan.

Qar

• 228 berichten
  • 1509 stemmen

Crouch is gewoon te lang, is niet eerlijk.

rep_robert

• 27522 berichten
  • 4094 stemmen

Rosales toch hahahaha

WISSEL WISSEL

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.