- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Jammer voor de zeer goed spelende Raffie, maar dit is gewoon gerechtigheid.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Raffie gaat door het lint en gaat nog rood krijgen zo 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Goeie redding zeg, op de penal na is het gewoon zo hard de beste man op het veld die Rafael.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Goeie redding zeg, op de penal na is het gewoon zo hard de beste man op het veld die Rafael.
Nietes
. Mihaylov imho.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Wat een geweldige eerste helft. Flink tempo, kansen en veel strijd. Wat mij betreft van beide kanten nog een niveautje hoger dan gisteren.
Moet gezegd dat Tottenham toch wel net een klasse beter is dan Twente maar kan waarderen hoe Twente zp'n wedstrijd ingaat. Met lef, durf en de intentie om een goal te maken.
Blijft hopen dat Tottenham de drie punten er gewoon uitsleept maar als ze er dan toch één moeten verliezen dan deze maar.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Janko 
Die gast kan er echt he-le-maal niks van.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Wat een geweldige eerste helft. Flink tempo, kansen en veel strijd. Wat mij betreft van beide kanten nog een niveautje hoger dan gisteren.
Moet gezegd dat Tottenham toch wel net een klasse beter is dan Twente maar kan waarderen hoe Twente zp'n wedstrijd ingaat. Met lef, durf en de intentie om een goal te maken.
Blijft hopen dat Tottenham de drie punten er gewoon uitsleept maar als ze er dan toch één moeten verliezen dan deze maar.
Nou nou nou
Overdrijven is ook een vak. Op die kans van Ruiz na vind ik Twente echt niet goed spelen hoor. Vooral Jansen vind ik echt een drama vandaag. Raakt werkelijkwaar geen bal goed. Merk je ook aan het spel van Twente.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Maar Ledley King is ook wel een heldje natuurlijk, ben benieuwd wat de Jong de 2e helft tegen hem klaarspeelt. Ik ga er tenminste van uit dat die er dan in komt.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Rosales is trouwens ook een beste miskoop. Sorry maar die zie ik nu al tig wedstrijden overlopen worden. En dan een beetje Anita zitten bashen hier 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jansen lijkt zijn pantoffels aan te hebben ja. Hij kon zich toch aanpassen aan elk niveau? Dan is het niveau van Tottenham dus bedroevend. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Bale blijft ook een geweldenaar.
idd 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Sneijder trouwens wel gescoord, i.i.g. een (ex)Ajacied die het nog wel goed doet qua scoren 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Nou nou nou
Overdrijven is ook een vak. Op die kans van Ruiz na vind ik Twente echt niet goed spelen hoor. Vooral Jansen vind ik echt een drama vandaag. Raakt werkelijkwaar geen bal goed. Merk je ook aan het spel van Twente.
Zeg ook dat Tottenham een klasse beter is maar Twente graaft zich niet in, wil zelf voetballen en speelt tot aan de 16 van de tegenstander ook helemaal niet slecht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Rosales is trouwens ook een beste miskoop. Sorry maar die zie ik nu al tig wedstrijden overlopen worden. En dan een beetje Anita zitten bashen hier
Bale is ook één van de beste buitenste middenvelders van Engeland en zelfs ter wereld. Overloopt wekelijks zijn tegenstanders.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Bale is ook één van de beste buitenste middenvelders van Engeland en zelfs ter wereld. Overloopt wekelijks zijn tegenstanders.
Anita en Urby hadden ook geen moeite met hem 
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Zeg ook dat Tottenham een klasse beter is maar Twente graaft zich niet in, wil zelf voetballen en speelt tot aan de 16 van de tegenstander ook helemaal niet slecht.
Hier geef ik je wel gelijk, al gebeurt er achter de 16 meter vrij weinig helaas.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Ik laat deze inkopper even lekker passeren. (Over Urby en Anita)
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Geweldig team dat Tottenham en Van der Vaart laat weer zien Nederlands mooiste en misschien wel beste voetballer te zijn.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Ik laat deze inkopper even lekker passeren. (Over Urby en Anita)
Hoezo? Vind het een beetje zwak, iedereen staat op de 1e rij om Anita even lekker te bashen. Ik zie die Rosales alweer behoorlijk schutteren achterin. Dat mag ook wel gezegd worden toch?
Of houden we er niet van om kritisch op het o zo fantastische Twente te zijn? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Anita was niet eens zo slecht gisteravond tot zijn blessure.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Hoezo? Vind het een beetje zwak, iedereen staat op de 1e rij om Anita even lekker te bashen. Ik zie die Rosales alweer behoorlijk schutteren achterin. Dat mag ook wel gezegd worden toch?
Of houden we er niet van om kritisch op het o zo fantastische Twente te zijn?
Oh nee hoor. Rosales heeft het inderdaad erg lastig maar ik geloof alleen niet dat Anita of Urby het beter hadden gedaan.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Oh nee hoor. Rosales heeft het inderdaad erg lastig maar ik geloof alleen niet dat Anita of Urby het beter hadden gedaan.
Zeg maar gerust dat ie slecht speelt. In dit geval zou het over vd Wiel zijn, denk dat Urby en Anita het toch beter zouden doen in deze wedstrijd ja.
Van der Vaart, lekker doelpunt

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel prettig als je zo'n zendmast daar voorin hebt staan.
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
Crouch is gewoon te lang, is niet eerlijk.
rep_robert
-
- 27522 berichten
- 4094 stemmen
Rosales toch
hahahaha
WISSEL WISSEL
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.