• 15.961 nieuwsartikelen
  • 178.934 films
  • 12.263 series
  • 34.064 seizoenen
  • 649.050 acteurs
  • 199.239 gebruikers
  • 9.387.536 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Het niveau van het programma daalt alweer serieus. Met de Tokkies naar AZ

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zodra NEC aan de buurt is zien we denk ik kos ook op zo'n soort manier..

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Oh die supporters. Wat een ontzettend bedenklijk niveau.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Mijn god, je zou die malloot maar kennen in het dagelijks leven. Je schaamt je dood..

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

Whahahha wat zielig is dit zeg

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Sterker nog het zal je vader maar wezen, maar helaas is zijn zoon net zo erg. Je zou denken dat dit kenmerkend is voor alle supporters. Alleen zijn er godzijdank ook nog gewone voetbalsupporters, die wel normaal naar een wedstrijd kunnen kijken.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Dat engelse accent van Ronald Koeman.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3595 stemmen

My god, wat een foto van Van Basten. Leek wel een travestiet daar.

happie

• 6246 berichten
  • 426 stemmen

Édjeks?

Montorsi

• 9719 berichten
  • 2382 stemmen

Van de site van Liverpool:

Ryan Babel has agreed a move to TSG 1899 Hoffenheim. The Dutch international will fly to Germany tomorrow to finalise the deal.

The move comes six days after Liverpool accepted a bid for the 24 year old striker from the Bundesliga outfit.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Beenhakker per direct weg, maar wil wel zijn volledige salaris doirbetaald hebben. Wat een neus zeg, met z'n mooie praatjes. Denk niet dat hij ooit nog welkom is in de Kuip. Zelfs al had hij eerder ingelicht moeten worden dan nog is dit geen manier. Clubliefde is iets van diep in de vorige eeuw. Het zijn allemaal zakjenvullers, welicht dat ik due proletenwereld maar eens definitief de rug toe moet keren.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

(afbeelding)

gizmo_o

• 1390 berichten
  • 241 stemmen

Ik had toch echt gedacht dat Don Leo wel genoeg poen zou hebben, maar nee hij wil alles tot op de laatste cent doorbetaald hebben, snif, echte clubliefde!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

René van der Gijp was weer in vorm met zijn opmerking over die Willem II supporter die thuis komt na de eerste overwinning van zijn club na één jaar.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

gizmo_o schreef:

Ik had toch echt gedacht dat Don Leo wel genoeg poen zou hebben, maar nee hij wil alles tot op de laatste cent doorbetaald hebben, snif, echte clubliefde!

Geef hem eens ongelijk na hoe die behandeld is ...

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Reinbo schreef:

Beenhakker per direct weg, maar wil wel zijn volledige salaris doirbetaald hebben. Wat een neus zeg, met z'n mooie praatjes. Denk niet dat hij ooit nog welkom is in de Kuip. Zelfs al had hij eerder ingelicht moeten worden dan nog is dit geen manier. Clubliefde is iets van diep in de vorige eeuw. Het zijn allemaal zakjenvullers, welicht dat ik due proletenwereld maar eens definitief de rug toe moet keren.

Liefde moet van twee kante komen. In dit geval is het volledig te rechtvaardigen dat hij de club die hem zo diep vernederd heeft dwingt hem tot op de laatste eurocent uit te betalen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

De supporters o.a. hebben hem gewoon geaccepteerd na zijn verraad. Omdat een paar directieleden niet echt chic gehandeld hebben maar profiteren over de rug van Feyenoord (wat zeg ik; het is ONZE rug!). En maar prediken over rust en allerlei andere onzin, en je er dan zelf aan zondigen.

Al verbaast het me niet. Een zogenaamd personeelslid die naar Ajax gaat moet je nooit meer vertrouwen. Die moet je persona non grata maken. Optiefen met die Judas.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Geef hem eens ongelijk na hoe die behandeld is ...

Ach gut meneer hoort in de wandelgangen dat z'n contract niet wordt verlengd en gaat huilie huilie doen. Dat is erg.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

speranza schreef:

(quote)
Liefde moet van twee kante komen. In dit geval is het volledig te rechtvaardigen dat hij de club die hem zo diep vernederd heeft dwingt hem tot op de laatste eurocent uit te betalen.

Dat vernederen deed hij zelf, hij had ook geen persconferentie kunnen geven en het gewoon op een volwassen manier intern kunnen uitspreken. Nee, hij is er zelf verantwoordelijk voor dat hij nu wordt uitgekotst.

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Op zijn leeftijd en met de nodige centen op mijn bankrekening zou ik hoogstwaarschijnlijk dat salaris ook afwijzen. Slecht behandeld door de club is hij zeker maar dan meer als gebaar naar de supporters.

Alhoewel ik niet weet of die nog echt blij van hem konden worden.

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Hij is misschien slecht behandeld geweest door de directie wie er nu zit, en wie weet is het vertrouwen er nooit geweest, maar hij had toch 2 grote liefdes? Lijkt me sterk als je lekker van je ''pensioen'' kan genieten met een mooie vrouw terwijl je weet in wat voor situatie Feyenoord in verkeerd en dan gewoon je salaris op je bankrekening wilt zien. Nee Leo, ik hoef je niet meer!

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

Je bedoelt dat hij een kakkerlak is

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Big-T schreef:

Hij is misschien slecht behandeld geweest door de directie wie er nu zit, wie weet is het vertrouwen er nooit geweest, maar hij had toch 2 grote liefdes? Lijkt me sterk als je lekker van je ''pensioen'' kan genieten met een mooie vrouw terwijl je weet in wat voor situatie Feyenoord in verkeerd gewoon je salaris op je bankrekening wilt zien. Nee Leo, ik hoef je niet meer!

Als Feyenoord zijn liefde is/was dan is hij zojuist per sms gedumpt. Beschouw hem dan maar als een op wraak beluste vrouw die haar ex kaal plukt na de scheiding?

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Wilfred Genee schreef:

(quote)

Als Feyenoord zijn liefde is/was dan is hij zojuist per sms gedumpt. Beschouw hem dan maar als een op wraak beluste vrouw die haar ex kaal plukt na de scheiding?

Nee vind ik niet, want dan is dat door het bestuur gekomen en niet door Feyenoord zelf. De actie wat het bestuur gedaan heeft was harteloos en dat past totaal niet bij Feyenoord. Maar is dat de reden dat je nog je salaris wilt zien, als je ''grote'' liefde zo in de stront zit?

Wilfred Genee

• 1173 berichten
  • 669 stemmen

Met elke cent meer die hij achterlaat bij Feyenoord zou de club zonder zijn hulp gered kunnen worden. Is vast een beetje in zijn eer aangetast zo een gozer.

Maar goed het eerste wat mij opviel was inderdaad dat hij gewoon zijn geld wou blijven ontvangen. Chique is anders tegenover een arme club.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Volendam pakt tweede periode

FC Volendam heeft de tweede periode in de Jupiler League gewonnen. De ploeg van trainer Gert Kruys profiteerde van puntverlies van AGOVV Apeldoorn.

(Novum) - FC Volendam heeft de tweede periode in de Jupiler League gewonnen. De ploeg van trainer Gert Kruys profiteerde van puntverlies van AGOVV Apeldoorn, dat uit bij Sparta bleef steken op 3-3. Alleen bij een overwinning in Rotterdam had AGOVV de champagne mogen ontkurken.

FC Zwolle, dat in de tweede periode de meeste punten pakte, heeft al een periodetitel op zak. Daarom had Volendam voldoende aan de tweede plaats.

Volendam liet de kans liggen om de feestvreugde nog wat te vergroten. In Veendam liet de nummer drie van de Jupiler League twee dure punten liggen: 0-0. Die wedstrijd telde overigens niet mee voor de tweede, maar voor de derde periode.

In de kelder van de Eerste Divisie deed Fortuna Sittard goede zaken. De Limburgers, die voorlaatste staan, waren thuis met 1-0 te sterk voor hekkensluiter Almere City FC. De Servische verdediger Zarko Grabovac maakte negen minuten voor tijd het winnende doelpunt. Fortuna heeft nu een voorsprong van drie punten op Almere.

Overige uitslagen Jupiler League maandag:

Go Ahead Eagles - Telstar 1-2

FC Eindhoven - RBC Roosendaal 1-0

SC Cambuur - Helmond Sport 1-2

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Heb Vi nog niet gezien, maar is er wat over onze beroepsaansteller Mounir el Hamdaoui vermeldt? Hij is nu weer zogenaamd geblesseerd geraakt in Turkije. Inmiddels heeft hij al sinds de invalbeurt in Milaa niet meer gespeeld. Ik was hem 2 weken, 3 weken, 4 weken en 5 weken geleden al zat. Maar wanneer is hij godsnaam weer "fit". Hij heeft elke keer wel iets opeens lijkt het.

Waardeloze zak hooi en ik hoop dat Feyenoord ons uit de brand gaat helpen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Net als met Charisteas zeker .

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

I hope so, want dit lijkt echt nergens op. Zelfs bij AZ was hij niet zo erg dat hij bijna 2 maanden niet komt opdraven tijdens een wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kan me nog wel de opstootjes met Koeman herinneren. Volgens mij had ie toen ook pijntjes en toen Koeman eenmaal weg was voelde ie zich kip lekker. Al weet ik dit niet zeker meer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.