• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

Online geld verdienen

zoeken in:

K*D

• 240 berichten
  • 653 stemmen

Ik hoop dat deze topic nog niet bestaat. Maar ik had dus een vraag; heeft iemand hier ervaring met websites waar je punten kan sparen door artikelen thuisgestuurd te krijgen en ze vervolgens uit te testen? Aan het eind krijg je een vragenlijst thuisgestuurd en die moet je invullen. Op zo'n manier kan je punten sparen en die uitwisselen voor geld of bonnen (ik weet niet precies hoe het werkt).

Elineloves

• 24024 berichten
  • 3580 stemmen

Ik heb het net iets anders gedaan, namelijk Surfrace. Heb toen iets van € 7/ € 8 gespaard door alleen wat emailtjes te openen en bannertjes te klikken. Dat was wel al een aantal jaren geleden.

Moneymiljonair is ook zo eentje geloof ik.

chevy93

• 12600 berichten
  • 1187 stemmen

Bij opinionbar kan je geld verdienen door enquêtes in te vullen. Het is geen goudmijn hoor.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Klinkt als Euroclix dat enkele jaren geleden relatief populair was. Als je het uitrekent verdien je volgens mij per uur nog meer met vakkenvullen dan met dit soort onzin.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.