- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Geen 1 jongen geschorst. Erg knap van onze jongens. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Slowaken slecht trouwens. Maar wel tof en fair van ze dat ze niet met elf man in het doel gaan liggen (of tikkeltje dom misschien 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen

12 uit 4
7 voor, 1 (pingel) tegen.
Never change a winning team. (Tenzij je Robben achter de hand hebt.
)
Dit gaat dodelijk worden tegen Brazilie. Je wil toch niet weer met Persie in de spits beginnen. Dan krijg je niet veel kansen, en het rendement van KJ is beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wordt een hele andere wedstrijd. En wij zijn gewoon meer gefocust, dat maakt het verschil.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Brazilie/Chili wordt inderdaad heel anders, tuurlijk spelen ze dan anders, nogal een verschil met de Slowaken.
Eindelijk eens een toenooi waarin Nederland niet supermooi voetbal speelt in de eerste ronde en dan vrij snel eruit vliegt, maar hopelijk groeien ze nou door.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Typisch dat ik 2-0 voorspeld heb.
Edit: o nee, 3-0. Oeps.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Ik had 2-0 in de poule
ik 2-1 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Jezus wat een kansloos klasje.
Van Marwijk is een tactisch onbenul, Persie is een lul, Sneijder kan niet voetballen.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3729 stemmen
Aah gewoon een penalty hoor. Wat dom, rood had het zo kunnen zijn. Vooral tempo was het probleem, als Nederland effe tempo maakte kregen ze allerlei kansen maar ze vielen te vaak stil. Moet echt veel beter tegen Brazilië hoor, zelfs tegen Chili maken we zo weinig kans. Huntelaar in de spits zou niet gek zijn, maar denk niet dat van Marwijk het durft helaas.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jezus wat een kansloos klasje.
Van Marwijk is een tactisch onbenul, Persie is een lul, Sneijder kan niet voetballen.
Hoeveel bier?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Prachtig beeld dat Steek er de pest in heeft, ondanks de winst
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
2 doelpunten tegen krijgen op een toernooi waarvan er ook meteen 2 penalty's zijn lijkt mij ook niet echt leuk als keeper. Je wil toch de minste tegen krijgen lijkt me.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Huntelaar miste trouwens bij buitenspel oog in oog met de keeper.. voordat iedereen Huntelaar tot de grote Verlosser uitroept.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Echt bizar zo'n scheids. Die man staat er letterlijk twee meter vandaan en nog ziet ie niet dat dit een schwalbe is?
De scheidsrechters waren uitstekend begonnen, maar nu is het weer ronduit bedenkelijk wat we de laatste dagen hebben voorgeschoteld gekregen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Huntelaar miste trouwens bij buitenspel oog in oog met de keeper.. voordat iedereen Huntelaar tot de grote Verlosser uitroept.
Kan ook komen omdat ie wist dat het buitenspel was. Geef hem maar een kans, Persie heeft wel veel 100% kansen om zeep geholpen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
De scheidsrechters waren uitstekend begonnen, maar nu is het weer ronduit bedenkelijk wat we de laatste dagen hebben voorgeschoteld gekregen.
Erg opvallend ja.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3729 stemmen
Dat doe ik niet hoor, maar denk dat met Robben en Snijder als creactieve spelers een pinchhitter geen onaardige oplossing is nu van Persie de scherpte mist. Uit de rebound als die door mag had Huntelaar wel gescoord hoor btw.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou, zoveel kansen heeft Van P. niet gehad.... maar gelukkig neemt Nederland het "in het tournooi groeien" zeer serieus.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4810 stemmen
Ik vond de scheids vandaag ook niet zo sterk eigenlijk ervoor. Floot vaak kleine dingen fout. Ondermeer de vrije trap waaruit de 2-0 voorkwam, vond ik niet echt een fout. Skrtel kreeg overigens voortdurend non-fouten tegen...
Maar goed, dit was ook de scheids die zonder reden bij Duitsland-Servië 9 gele kaarten gaf. Een redelijk faire match toch. Hopelijk fluit die niet meer.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3729 stemmen
Toch wel 2 erg grote kansen waarvan minimaal 1 erin mocht hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nou, zoveel kansen heeft Van P. niet gehad....
5 heeft ie er wel gehad hoor deze 4 matches (dan ben ik nog vrij mild).
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.