• 17.815 nieuwsartikelen
  • 183.800 films
  • 12.723 series
  • 35.143 seizoenen
  • 658.833 acteurs
  • 200.874 gebruikers
  • 9.504.603 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

De Slowaken zouden toch wel eens beelden van Robben hebben gezien neem ik aan.... twee man die naar rechts het bos in worden gestuurd.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Wat is dat toch met voetballers die denken dat ze van 40 m er een bal kunnen inrammen...?!

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Mooie wissel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, ik hoop dat we voor rust nog de 2-0 maken en een beetje kunnen gaan ontspannen. Nederland speelt volgens mij maar op 60%. En veel te slordig.

Spirou

• 254 berichten
  • 0 stemmen

Een hoop overtredingen opeens. En Robbenmans pakt gelijk de eerste wedstrijd dat hij weer in de basis staat een gele kaart.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Bij 2-0 Robben wisselen. Elia op links en Kuijt naar rechts.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Reinbo schreef:

Nou, ik hoop dat we voor rust nog de 2-0 maken en een beetje kunnen gaan ontspannen. Nederland speelt volgens mij maar op 60%. En veel te slordig.

Ze spelen wel gecontroleerd en rustig.

De slowaken hebben totaal geen kans.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Da's ook wel zo, maar het blijft tricky, ook qua kaarten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De Duitsers vinden van der Wiel de zwakste schakel van de Nederlandse verdediging. Grappig hoe al die landen er totaal anders tegenaan kijken.

Ze branden hem uit de zak he? Rare gek.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Wordt wel weer snel met geel geslingerd..

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

De Duitsers vinden van der Wiel de zwakste schakel van de Nederlandse verdediging. Grappig hoe al die landen er totaal anders tegenaan kijken.

Tja, dat komt door Robben, Gio heeft Kuyt voor zich, die houdt de rechtsback op afstand.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Bottleneck schreef:

Wordt wel weer snel met geel geslingerd..

En dan zeggen ze dat hij niet voor kaarten is om uit te delen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Huntelaar had 'm er ingetikt.....

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

In Engeland vinden ze van der Wiel weer een groot talent. Duitsers houden gewoon meer van die statische verdedigers als Mathijsen en Heitinga.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

606 schreef:

En dan zeggen ze dat hij niet voor kaarten is om uit te delen.

Tja zullen wel instructies zijn,

Kom op Van Persie, loopt zich telkens goed vrij, nu nog een keer goed op de slof

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hmz geen minuut extra tijd haha. Wel extreem faire wedstrijd. Op naar de 2-0.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verdedigend is het allemaal wel op orde, maar de passing en met name het één keer raken wil niet echt lukken vandaag. Ik hoop dat Bert er wat peper in kan stoppen in de rust en we snel naar 2 en 3 - 0 kunnen uitlopen. Kan er tactisch gewisseld worden.

606

• 23902 berichten
  • 12409 stemmen

Reinbo schreef:

Verdedigend is het allemaal wel op orde, maar de passing en met name het één eer raken wil niet echt lukken vandaag. Ik hoop dat Bert er wat peper in kan stoppen in de rust en we snel naar 2 en 3 - 0 kunnen uitlopen. Kan er tactisch gewisseld worden.

Valt me op dat ze heel goed samen werken vandaag.

Dat is een pluspunt.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Pff wat een zit weer. Eerst even de positieve punten: erg knap ingeschoten van Robben maar dit doet ie altijd, lijkt me toch dat je als verdediger hier rekening mee houdt? Robben kan Oranje tot ongekende hoogte duwen maar ook zijn acties vallen nogal tegen. Tempo is veel te gezapig, Slowakije kan ook geen vuist maken. Wil je straks kans maken tegen (ik neem aan Brazilie) dan moet er echt veel gebeuren. Ik neem aan dat die Brazilianen Robben ook beter bewaken. Maar oh oh oh, dit moet toch echt beter. Als ik hier twee uurtjes voor vrij neem.

Ik snap ook niet dat ze niet door pushen na die 1-0. Persie is ook echt een spits van niks. Breng Huntelaar maar, Persie naar middenveld en de Jong eraf (of Robben uit voorzorg). Toch is dat echt dom om Persie in de spits te zeggen, gaat ten koste van de creativiteit op het middenveld.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Straks komt het grote en beladen moment: Robben wisselen.....

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik snap ook niet dat ze niet door pushen na die 1-0. Persie is ook echt een spits van niks. Breng Huntelaar maar, Persie naar middenveld en de Jong eraf (of Robben uit voorzorg). Toch is dat echt dom om Persie in de spits te zeggen, gaat ten koste van de creativiteit op het middenveld.

Eindelijk en medestander, ik denk dat Huntelaar wel eens de belangrijkste man van dit WK kan worden. Die man tikt gewoon elk kansje binnen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Helemaal mee eens hoor. van Persie heeft het gewoon niet in de spits. Zet Huntelaar er maar in. Die jongen bruist van de energie en vorm.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zeggen = zetten .

Persie op het middenveld zou een enorme kwaliteitsimpuls geven. Dan geloof ik wel in de titelkansen van Oranje. Dan horen ze wat mij betreft bij Duitsland, Brazilie, Portugal en Argentinie.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Goh wat een eensgezindheid, ik ben ook voor Huntelaar diep in de spits en Persie er achter.

Verder is het wel solide, heb er vertrouwen in dat als ze doorgaan er tegen Brazilië/Chili goed staan, de eerste echt zware tegenstander.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

OEEEEEEEEEEEEEEEEE

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Deja vu....

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2123 stemmen

Robben heeft echt een gouden linkerbeen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

OEEEEEEEEEEEEEEEEE

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Doordrukken. Goed zo jochies.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Doordrukken. Goed zo jochies.

Moet toch wel lekker zijn om twee ijzers in het vuur te hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.