- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
Ja maar gelukkig geen Robben op links!
En Elia is hoogstwaarschijnlijk de logische frisse kracht / pinch hitter.
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
Bondscoach Bert van Marwijk posteert de steraanvaller van Bayern München op zijn favoriete rechterkant, waardoor Dirk Kuyt naar de linkerflank verhuist.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Kuyt op linksbuiten is bijna nog bespottelijker. Heeft De Dominee soms pikante kiekjes van Bange Bert waarmee hij hem chanteert? Waarom staat die non-voetballer er al- en al- en altijd in? Appelvlaaitje, Elly of een half-fitte Raffie brengen nog 10x zo veel.

Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Valt me mee dat je het nooit meer over de Jong hebt, otherfool.
En waarom ben je zo nauw betrokken bij Oranje?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Kuijt op links!?
Nee, dan vind zelfs ík dat hij er dan maar uit moet. Schijtbeslissing zeg van die Bert. Kuijt heeft nog nooooit op links gespeeld, waarom nu opeens in de 8e finales van het WK terwijl je gewoon Elia hebt?
Dit wordt niks, een erg zwakke linkerkant op deze manier.
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
Ja wat een negativiteit weer.
Pas op voor je hart!
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Ieder geval zet ie Robben op de goede plek neer. Maar Kuijt op links is bullshit. Ik zou me als Elia zijnde nu wel genept voelen.
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen

En ik maar denken dat de emotie zo belangrijk was volgens tsaar Blatter.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Kuijt op links!?
Nee, dan vind zelfs ík dat hij er dan maar uit moet. Schijtbeslissing zeg van die Bert. Kuijt heeft nog nooooit op links gespeeld, waarom nu opeens in de 8e finales van het WK terwijl je gewoon Elia hebt?
Omdat Dirkie in de volgende ronde Maicon moet afstoppen. 
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Dat bedoel ik. En die scheids maar niet omhoog kijken. De grens zag het wel, maar ze mochten natuurlijk niet via de beelden de beslissing terugtrekken. Over 2 jaar worden er camerabeelden gebruikt tijdens het E.K. Dat moet haast zeker zijn.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Valt me mee dat je het nooit meer over de Jong hebt, otherfool.
En waarom ben je zo nauw betrokken bij Oranje?
Ik hoop dat ze vandaag winnen, absoluut. Ze mogen zelfs de finale wel halen. Mijn favoriete teams zitten nu eenmaal aan de andere kant van het schema (Deutschland, Spanje, Argentinië). Behalve als Chili doorkomt tegen Brazilië zal ik voor Chili juichen.
En De Jong speelt ondanks al zijn beperkingen niet superslecht (dwz hij loopt niet storend in de weg). Maar dit gedoe met Kuyt op links slaat echt he-le-maal nergens op. Als de Steek geblesseerd raakt gaat-ie Kuyt nog in de chool zetten, de Dominee moet en zal spelen!
Van Marwijk is niet alleen bang en laf, hij is ook nog olieolieoliedom. Bah.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
In other news: Federer pakt set 1 tegen Melzer.
The Oceanic Six
-
- 60490 berichten
- 4103 stemmen
Haha wat een dictatuur is de FIFA zeg. Zou goed zijn als de grote clubs en landen zich afscheiden van de FIFA en een eigen organisatie beginnen. Dan sluit vanzelf iedereen zich daar wel bij aan. Mensen als Cruijff, Beckenbauer, Hiddink, Wenger etc moeten voetbalbeslissingen nemen. Niet zon fossiel als Blatter.
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Ik hoop dat ze vandaag winnen, absoluut. Ze mogen zelfs de finale wel halen. Mijn favoriete teams zitten nu eenmaal aan de andere kant van het schema (Deutschland, Spanje, Argentinië). Behalve als Chili doorkomt tegen Brazilië zal ik voor Chili juichen.
En De Jong speelt ondanks al zijn beperkingen niet superslecht (dwz hij loopt niet storend in de weg). Maar dit gedoe met Kuyt op links slaat echt he-le-maal nergens op. Als de Steek geblesseerd raakt gaat-ie Kuyt nog in de chool zetten, de Dominee moet en zal spelen!
Van Marwijk is niet alleen bang en laf, hij is ook nog olieolieoliedom. Bah.
Landverrader! 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Liever Kuyt op links dan Robben op links. Elia komt hem de 2e helft wel vervangen.
otherfool
-
- 18541 berichten
- 3404 stemmen
Niks van Rico, ik ga zelfs een oranje shirtje aantrekken en ga er nu maar eens vandoor. Grüße und ein hübsches Spiel!
Showey
-
- 133 berichten
- 450 stemmen
Kuyt op links hahaha, heeft Elia nog niet genoeg indruk gemaakt?
Benieuwd wat het wordt vandaag!
Nicolage Rico
-
- 20244 berichten
- 2399 stemmen
Kuijt moet het nu wel gaan waarmaken, anders kan hij geen basisplaats meer eisen.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
In other news: Federer pakt set 1 tegen Melzer.
En set 2.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Is dat Winston Bogarde? Wow, is die een beetje uitgezet... Wat doet hij dezer dagen? Buitenwipper of zo? 
kappeuter (crew films)
-
- 74761 berichten
- 5988 stemmen
In 2010 haalde Bogarde zijn trainersdiploma in Ierland. Op het moment zoekt hij een Nederlandse ploeg waar hij aan de slag kan als verdedigers trainer.
(Wikipedia)
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Ow, wist ik niet. Dank je Kapp.
En Clijsters wint van Henin. Altijd jammer dat één van beide meisjes eruit moet in zo'n vroeg stadium.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2123 stemmen
Kuijt moet het nu wel gaan waarmaken, anders kan hij geen basisplaats meer eisen.
mwah, samen met Van Bommel en Matthijsen zo'n beetje de enige constante speler tot nu toe, hoewel ik hem op links ook niet begrijp. Neem aan dat Elia sowieso gaat invallen. Laatste vijftien-twintig minuutjes althans, het wisselbeleid van Van Marwijk kennende (ook uit zijn Feyenoord-tijd)..
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Robben 
Op links
Kuyt op linksbuiten is bijna nog bespottelijker. Heeft De Dominee soms pikante kiekjes van Bange Bert waarmee hij hem chanteert? Waarom staat die non-voetballer er al- en al- en altijd in? Appelvlaaitje, Elly of een half-fitte Raffie brengen nog 10x zo veel.
Het zal ook nooit goed zijn met jou..... Als dit niet werkt kan je altijd Elia nog brengen. Ben erg blij met Kuyt, hoeven we ons een stuk minder druk te maken over de tegenaanvallen.
Bartt88
-
- 1577 berichten
- 1032 stemmen
Alsjeblieft geen onderschatting Oranje...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.