• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.250 films
  • 12.400 series
  • 34.347 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.759 gebruikers
  • 9.423.537 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Heeft ook te maken dat ze vorm nog niet hebben. Die hadden ze vorig seizoen ook een tijdje niet, maar wel de klasse om het alsnog te beslissen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Heeft ook te maken dat ze vorm nog niet hebben. Die hadden ze vorig seizoen ook een tijdje niet, maar wel de klasse om het alsnog te beslissen.

Ik blijf het een hoop mazzel vinden. Twente probeert alles in de 1e 85 minuten maar dan lukt het allemaal niet. Dat het op het einde wel lukt geeft wel doorzettingsvermogen aan, maar ook een hoop mazzel. Zon bal moet maar net goed vallen.

Ik denk nog terug aan Vitesse-Twente van vorig seizoen. Ongelooflijk

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Weer de discussie dat Twente met mazzel kampioen is geworden?

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Als je daar mee kampioenschappen wint...

Zeker daar bij Ajax zouden ze er ook een hoop voor over hebben om die 3e ster te krijgen. Al is het met wat minder mooi voetbal dan afgelopen seizoen.

oja: Scoorde Ajax ook niet tegen ADO in de 90+ minuut? Die knal van Alderweireld...

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Weer de discussie dat Twente met mazzel kampioen is geworden?

Nee hoor, dat zeg ik niet. Ze waren de meest stabiele ploeg. Maar ze hebben in een potje of 10 wel erg veel geluk gehad dat die bal na de 85e minuut goed viel.

Ik breng het anders. Ik wil jullie wel eens horen als Ajax vorig seizoen de Twente manier had gehad met een potje of 10 in de slotfase beslist en met 1 punt verschil de landstitel gepakt. Benieuwd of ik hier dan ook mensen als jou Ajax hoor verdedigen, of dat ik dan weer teksten als Lucky Ajax en echt weer onverdiend lees.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

13woutie13 schreef:

oja: Scoorde Ajax ook niet tegen ADO in de 90+ minuut? Die knal van Alderweireld...

Klopt, was ook erg lucky. Ik zeg ook nergens dat Ajax het nooit eens heeft. Maar in dat geweldige halfjaar na de winter was dit de enige wedstrijd die lucky en onverdiend werd gewonnen in de slotfase.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ach, dat is niet gebeurt. We kunnen zoveel hypotheses aanhalen. Vorig seizoen is vorig seizoen. Gisteren had Ajax mazzel.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ach, dat is niet gebeurt. We kunnen zoveel hypotheses aanhalen. Vorig seizoen is vorig seizoen. Gisteren had Ajax mazzel.

Ik weet wel zeker dat ik dan elke week hier teksten had gelezen met Lucky Ajax die weer eens onterecht en laf in de slotfase won

Dat is mijn punt.

Verder kan ik prima leven met de titel van Twente. Ajax had een topseizoen, Twente helaas een superseizoen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Klopt. Ajax had de pech dat er nog 2 ploegen heel weinig punten verspeelden.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Potverdikkie, waarom speelt die Guyon Fernandez nog niet voor Feyenoord? Snel regelen.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

Het is dat het nog over vorig seizoen gaat, maar anders had de bingo er weer een kruisje bij.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Klopt. Ajax had de pech dat er nog 2 ploegen heel weinig punten verspeelden.

Ja, dat was de pech. 85 punten, 100+ goals en maar 20 tegengoals is gewoon heel goed. Het was al enorm knap dat we PSV inhaalden die met de winter ik meen 9 punt voor stonden en uiteindelijk 8 punten achter ons eindigden.

Helaas had Twente bijna elke week ondanks stroef spel wel 3 punten. Maar eerlijk gezegd zie ik Twente dit jaar niet tot het einde toe meespelen om de titel. Normaal gaat het tussen Ajax en PSV met die laatste als favoriet.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

Het is dat het nog over vorig seizoen gaat, maar anders had de bingo er weer een kruisje bij.

Je begint een beetje vervelend te worden. Wees eens origineel en jat sowieso niet steeds grapjes van anderen. De bingo was niet eens jouw idee.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maar eerlijk gezegd zie ik Twente dit jaar niet tot het einde toe meespelen om de titel. Normaal gaat het tussen Ajax en PSV met die laatste als favoriet.

Ajax is ook gewoon favoriet voor de titel. Als je even naar de selectie kijkt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Ik vind de selectie van PSV uitgebalanceerder. Ajax mist nog een goede linksback en een goede linkervleugelaanvaller.

Maar goed, met spelers als Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, de Zeeuw en El Hamdaoui mag Ajax zich natuurlijk nooit verstoppen. Uiteraard is Ajax een aardige kanshebber.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Maar eerlijk gezegd zie ik Twente dit jaar niet tot het einde toe meespelen om de titel. Normaal gaat het tussen Ajax en PSV met die laatste als favoriet.

Daar valt nog geen pijl op te trekken. De laatste 3 a 4 jaar is het sowieso niet "normaal" meer qua kampioenskandidaten. Het is net begonnen. Na 15 wedstrijden weten we meer. PSV en Ajax doen sowieso mee om de titel. Ik verwacht dat er nog wel een club mee gaat doen, hoewel dat het dan wel Twente moet zijn.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Ik vind de selectie van PSV uitgebalanceerder. Ajax mist nog een goede linksback en een goede linkervleugelaanvaller.

Maar goed, met spelers als Stekelenburg, vd Wiel, Vertonghen, de Zeeuw en El Hamdaoui mag Ajax zich natuurlijk nooit verstoppen. Uiteraard is Ajax een aardige kanshebber.

Kijken wie er nog weggaan bij Ajax en in mindere mate PSV. Bij Twente zal Ruiz overigens wel weggaan. Een enorme aderlating, natuurlijk. Vanaf 1 september kunnen we pas echte voorspellingen gaan doen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Pfffff weer een tegengoal nodig om eventueel te winnen. Het wordt nog een lastig seizoen... 6 punten zou wel erg mooi zijn.

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

13woutie13 schreef:

Onzin, PSV heeft op dit moment elke positie zo'n drie keer bezet, zonder dat de nummer 2 en 3 (aanmerkelijk) minder zijn dan de 'nummer 1' op die positie. Dit moet haast wel één van de sterkste selecties in de Nederlandse competitie van de laatste vijftien jaar zijn, zo niet dé.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Je begint een beetje vervelend te worden. Wees eens origineel en jat sowieso niet steeds grapjes van anderen. De bingo was niet eens jouw idee.

Pfff, ik hou het alleen bij, ik zeg toch nergens dat het mijn idee was.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

2-2

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Pfff, ik hou het alleen bij, ik zeg toch nergens dat het mijn idee was.

Zelfs dat is niet grappig. Kan je zelf niet eens een scherpe post verzinnen ipv mee te profiteren van anderen?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Schandalig dit... Zoveel moeite met Feyenoord 3. Nogmaals: schandlig!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nou, Mulder kan naar Excelsior, het is alsof hij al met ze meedoet....

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dit moet haast wel één van de sterkste selecties in de Nederlandse competitie van de laatste vijftien jaar zijn, zo niet dé.

Overdrijven is ook een vak. Ajax 2002-2004, PSV 2005-2006....ik schat die ploegen wel hoger in. En in 15 jaar? 15 jaar terug was Ajax nog de beste van de wereld.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:
Schandalig dit... Zoveel moeite met Feyenoord 3. Nogmaals: schandlig!

Als Excelsior in de 2e helft de kansen had benut, dan hadden ze nu wel 4-2 voor kunnen staan.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

ze zijn gelijkwaardig. En dat is erg genoeg.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Nicolage Rico schreef:
ze zijn gelijkwaardig. En dat is erg genoeg.

Ik heb de 1e 35 minuten gemist maar na rust is Excelsior beter en had het een overwinning verdiend gezien alle kansen. Maar wees niet bang, Feyenoord maakt nog 2-3 in de 89e minuut. Mark my words. Helaas.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Maar wees niet bang, Feyenoord maakt nog 2-3 in de 89e minuut. Mark my words. Helaas.

Nou, niet in dit tempo...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Genant inderdaad. En ben het eens met A&L, Excelsior had ook gewoon voor moeten staan.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.