• 16.444 nieuwsartikelen
  • 180.251 films
  • 12.403 series
  • 34.355 seizoenen
  • 651.843 acteurs
  • 199.764 gebruikers
  • 9.423.594 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Nee hoor, wilde hem voor de zomer zelfs mee hebben met Oranje. Heeft een sterke periode gehad, maar is nu nog ver van die vorm verwijderd. Al vond ik hem vandaag de tweede helft weer aardig hoor, maar die MOTM-uitverkiezing sloeg nergens op wat mij betreft.

(quote)
Die 2-2 mag Van der Wiel zich wel aanrekenen hoor, staat daar gewoon toe te kijken. Dat eerste doelpunt btw ook; staat weer eens op 3 meter te dekken en schijn te verdedigen i.p.v. in te grijpen en de voorzet eruit te halen (daarna worden verdedigend nog wel wat fouten gemaakt, overigens).

Zoals ik al zei, vd Wiel was de eerste helft niet al te best. Overigens werd hij ook nog is uitverkozen als man of the match, niet Anita. Al z'n battie-boys zullen wel gesmst hebben

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Vascago schreef:

Bah alweer 0-0. Twente moet de kansen eens gaan afmaken want die waren er weer genoeg. Heerenveen had er trouwens ook heel wat. Bryan Ruiz zit volgens mij al in het buitenland met zijn hoofd. Die was echt reteslecht.

De gelukjes van vorig seizoen in de laatste 10 minuten laten je in de steek

Quido

• 14649 berichten
  • 6115 stemmen

En alle mattie's van Anita dan bij Eredivisie Live, want daar kreeg hij een fles champagne van Jan-Joost ... die back-up hebben ze ook wel nodig

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Ooh, raar dat ze twee verschillende man of the matches hebben, geen zelfde sponsor dus

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Vascago schreef:

Bryan Ruiz zit volgens mij al in het buitenland met zijn hoofd. Die was echt reteslecht.

Was die vorig jaar ook vaak maar dan scoorde die gewoon de winnende.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Hij had gister gewoon tegen Barca kunnen spelen, speelt ie opeens tegen Heerenveen . Dan zou ik ook geen pepernoot raken .

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Lol. Sevilla moet eerst Fabiano verkopen voordat ze Bryan willen halen.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dan zou ik ook geen pepernoot raken .

Blijf dat altijd een rare uitdrukking vinden. Men wil er namelijk toch mee zeggen dat iemand iets heel makkelijks niet kan of er niets van bakt? Een pepernoot raken is echter juist veel moeilijker dan een bal dus snap herkomst nooit zo goed.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Overigens is weer gebleken dat PSV de absolute favoriet is,

Toivonen scoort 3x en mag eruit, Affelaytje er in. Lens eruit, Amrabat erin, Vukovic eruit, Marcelo erin.

Geen verzwakkingen dus, als Rutten deze ploeg geen kampioen maakt, zal hij ongelooflijk verzaakt hebben.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Lol. Sevilla moet eerst Fabiano verkopen voordat ze Bryan willen halen.

Grappig, volgens Monchi (technisch directeur Sevilla) ligt het toch anders zei hij in El Pais. Ze hebben het geld voor Ruiz, en hebben zich gemeld bij Twente maar horen vooralsnog niets van de Tukkers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

timbo_ schreef:

Een pepernoot raken is echter juist veel moeilijker dan een bal dus snap herkomst nooit zo goed.

En ik zeg dat hij geen pepernoot raakt.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Grappig, volgens Monchi (technisch directeur Sevilla) ligt het toch anders zei hij in El Pais. Ze hebben het geld voor Ruiz, en hebben zich gemeld bij Twente maar horen vooralsnog niets van de Tukkers.

Misschien is Joop weer op vakantie

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Volgens mij speelt Joop weer één van zijn befaamde spelletjes .

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat een plaatsje in de top-5 een prima prestatie zou zijn voor Twente.

Dat middenveld is best sterk, vooral Jansen is in vorm. Maar eigenlijk moet daar een type-Ruiz staan, want de creativiteit moet nu puur komen van Jansen en dat is van nature toch meer een bedienende speler. En voor Brama, Tiote en Jansen hebben ze nou niet echt vervangers die het team niet zwakker maken.

De verdediging staat wel weer redelijk goed, hoewel Heerenveen er een paar keer goed doorheen kwam. Mocht Douglas vertrekken, zal dat denk ik ook een paar plekjes op de ranglijst schelen.

PS: Wat een heerlijk onterecht puntje voor Grunn gister.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Maar jullie verdiende er vorig weekend 3 Don .

Ik maak me wel zorgen als het gaat om het middenveld Janssen, Tiote en Brama (en misschien gaat Tiote nog wel weg), veel te weinig scorend vermogen. Dan moet het van je aanvalslinie komen. En waar is Janko?

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Preud'homme geeft vooralsnog de voorkeur aan Luuk de Jong in de spits. Maar Janko was ook licht geblesseerd dus misschien heeft dat er ook mee te maken.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ja man, ik heb Janko bij Coach van het Jaar, zet hem in de basis!

Vascago

• 4798 berichten
  • 3622 stemmen

Don Dijk schreef:

Ja man, ik heb Janko bij Coach van het Jaar, zet hem in de basis!

Ik hoop het. Luuk de Jong is een geweldig talent, maar niet het aanspeelpunt wat Twente voorin nodig heeft. Ik denk dat Janko dat beter kan.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Kut

Al gun ik het Excelsior ook wel, maar dit is natuurlijk te gek.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Het zal toch niet weer gebeuren hè. 1-0 voor Excelsior Ongelooflijk. Feyenoord kan die Fernandez direct overnemen. Dat is dan weer het voordeel.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4115 stemmen

Naomi Watts schreef:
Maar jullie verdiende er vorig weekend 3 Don .

Droom verder Maarre, vandaag zal de beste ploeg winnen!

En Excelsior is aardig op weg, 1-0

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Naomi Watts schreef:

En ik zeg dat hij geen pepernoot raakt.

Wat dus niet vreemd is aangezien het redelijk lastig kan zijn om een pepernoot te raken. Hij raakt geen bal zou daarom al veel erger zijn. De logica zou dus ook zijn om in plaats van de kleine pepernoot iets te kiezen wat veel groter dan een bal is. Dan geef je pas echt aan de hij er echt helemaal niets van kan.

Overigens is het een redelijk gangbare uitdrukking dus er zal ongetwijfeld iets van een logica inzitten. Maar ik zie hem niet.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Dat is meer iets voor het taaltopic.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Excelsior is gevaarlijk in de counter. Hoplijk hersteld Feyenoord zich snel. Nog alle tijd.

Edit: Hoppa. 1-1. Nu eroverheen. Excelsior heeft leuk meegevoetbald, nu moet het klaar zijn.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Tegen Utrecht werkte de rust ook effectief. Misschien dat Been de jongens weer scherp kan krijgen

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Dat is meer iets voor het taaltopic.

Zit wel iets in al wordt de uitdrukking wel erg vaak in het voetbal gebruikt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

True, maar het is wel een discussie over taal.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vascago schreef:

Bah alweer 0-0. Twente moet de kansen eens gaan afmaken want die waren er weer genoeg. Heerenveen had er trouwens ook heel wat. Bryan Ruiz zit volgens mij al in het buitenland met zijn hoofd. Die was echt reteslecht.

Heerlijk dat Twente niet meer die schijtvervelende geluk heeft dat ze steeds na de 85e minuut nog de winnende goal maakten. Hopelijk zet Twente deze reeks nog 32 duels door. Heb je toch 34 punten en geen goal tegen gekregen deze competitie

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.