menu

Overig / Televisie / Charlie's Angels (1976)

zoeken in:
PILOT

Verenigde Staten
Misdaad / Drama
60 minuten

geregisseerd door John Llewellyn Moxey
met Jaclyn Smith, Farrah Fawcett en Kate Jackson

Drie aantrekkelijke vrouwelijke detectives gebruiken hun charmes om de moordenaar van een rijke wijnboer vast te spijkeren, door hem te laten onthullen waar het lichaam te vinden is.

--------------------------------

Toen er nog 3 mooie Angels werden gecast.

Hoezo BoordAppel, vind je de huidige mooi(er) of vind je deze juist niet mooi?

Ik vind de huidige generatie mooier.

Tsja, smaken verschillen maar van de huidige generatie vind ik alleen Diaz top! Barrymore wel leuk en die derde wou ik eigenlijk geen woorden aan vuil maken.
Vroeger zagen ze er alledrie goed uit. In de serie deed zelfs nog een vierde mooie vrouw mee: Cheryl Ladd

Die Cheryl mag dr wel wezen en die andere zijn ook aardig maar tis toch allemaal iets te jaren '70 voor mij.

Daar is het clichematige woord weer....sentiment...!!!
Was weer even leuk om terug te zien.
Al valt natuurlijk wel op dat het allemaal langzamer en wat houteriger er uit ziet als hedendaagse actie.

En ik moet zeggen dat deze "klassieke"angels meer stijl hebben
dan de laatste Angels Lucy, Drew en Cameron .

3*

Gast
geplaatst: vandaag om 21:17 uur

geplaatst: vandaag om 21:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.