- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Domino Day
Domino Day

eppo349
-
- 853 berichten
- 3790 stemmen
Steentjes die omvallen, gepresenteerd door Hans Kraay jr.
Tja....

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2114 stemmen
Al 2 keer gekeken en telkens geen interessante show.
Vandaag sla ik maar over.

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3419 stemmen
Ik blijf er niet voor thuis, maar ik kan als een kind ervan genieten als ik het wel zie. Het heeft een onmiskenbaar charme, en kennelijk zijn vele Nederlanders het met me eens. En natuurlijk is het onnozel om 2 uur te gaan zitten kijken naar omvallende steentjes, maar er zijn zat mensen die weer genieten van bezwete vetzakken die pijltjes gooien of overbetaalde ego's die achter een bal aanhollen.

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3419 stemmen
De aflevering van gisteren was trouwens heel aangenaam. Mooie constructies en een lekkere show met die challenges tussendoor. Alleen jammer dat er wel erg veel poespas omheen moet.

thunderball
-
- 5592 berichten
- 1341 stemmen
Geef mij maar Voetbal International en Top Gear op de vrijdag.

Tomson_
-
- 248 berichten
- 3041 stemmen
Sla dit de laatste jaren steeds over. Doe mij ook maar Top Gear!

alcapachino
-
- 293 berichten
- 108 stemmen
commerciële melkkoe is het , alleen daarom niet kijken !

13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Vroeger vond ik de ''bouwwerken'' allemaal wat interessanter en indrukwekkender.
Nu met die Challenges is het meer een thriller dan een ontspanning.

Montorsi
-
- 9578 berichten
- 2236 stemmen
Werkelijk geen reet aan, tenzij je 8 bent en zelf wel eens zo'n rijtje steentjes neerzet, lijkt me.

riesma
-
- 3706 berichten
- 3052 stemmen
Ow, was 't weer zo ver? Hè, jammer, gemist.

JDSsmetje
-
- 6546 berichten
- 2114 stemmen
Ze hebben het gehaald ! Joepie ! Mijn dag is goed !
... Not ...

riesma
-
- 3706 berichten
- 3052 stemmen
Gehaald, die records vallen ook als ...

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Nou, de mensen die die stenen zetten zijn of:
- Levenloos bezig.. ik bedoel.. waarom zet je meer dan 5 miljoen stenen neer? Al die stress, tijd en moeite en je krijgt er niets voor terug!
- Gek op steentjes. Maar dat kun je bij de 1e optie ook zetten, dus tja.. eigenlijk is er maar 1 optie
Wel leuk om te zien hoe ze neervallen. Ik vraag me 1 ding af:
- Als het vorig jaar niet een musje was geweest, maar een kind van 10 jaar die alles aan het omgooien was, wat zouden ze dan met hem gedaan hebben?

Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
wisten ze van te voren al
Ja inderdaad. Ik had een half uur gekeken en er was totaal geen spanning wanneer er een builder challenge niet gehaald was of wanneer er een veld niet om viel. Dat was voorgaande jaren niet zo, toen maakte zij zich nog zorgen..