- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Vroegtijdig gestopte series
Vroegtijdig gestopte series
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Zowel Freaks & Geeks en My So-Called Life.
Serieus, waarom the f*ck zijn die series gecancelled?!
Aan de andere kant: ze zijn wel op hun hoogtepunt gestopt 
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Bijna al het werk van Bryan Fuller, maar dan vooral Pushing Daisies. zonde.
dulcinea
-
- 923 berichten
- 818 stemmen
Je merkte na verloop van tijd dat de rek er bij Veronica Mars wel uit was. Bovendien heeft Bell nu een veel betere en leukere serie.
jacobine_rodijk
-
- 2806 berichten
- 9511 stemmen
Dude, je eigen topic nochtans...
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Het onovertroffen Nowhere Man dat door het cancelen opeens afgeraffeld moest worden in 1 seizoen.
Een geweldig mysterieuze serie.
Inderdaad een zeer boeiende serie die door tegenvallende cijfers in de VS al praktisch afgevoerd werd voor het 1e seizoen afgelopen was. Het verhaal is in elk geval boeiend genoeg om te verfilmen dus een herkansing of remake zou zeer welkom zijn.
Glacius
-
- 4297 berichten
- 3031 stemmen
Enterprise
De enige opvolger van de originele Star Trek serie die mij kon boeien.
Goede verhalen en een uitstekende cast.
De serie had voor mij zeker nog een of twee seizoenen langer mogen doorgaan
Helemaal vergeten. Idd een zeer leuke serie. toentertijd erg van gebaald.
Nowhere man is ook een goed voorbeeld. Had nooit stopgezet mogen worden.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Je merkte na verloop van tijd dat de rek er bij Veronica Mars wel uit was. Bovendien heeft Bell nu een veel betere en leukere serie.
Welke dan? Ik kan me alleen maar haar stemrol in Gossip Girl voor ogen halen maar ik betwijfel of je dat bedoelt. Pushing Daisies hoort trouwens ook nog perfect in dit lijstje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vond haar ook erg lovable als Veronica Mars en zette haar voorgoed op mijn radar. Vond S 2 ook al een pak minder dan S 1, vooral omdat ik de eerste helft niet zo sterk vond en 3 had ook wel te maken met wat randverschijnselen maar wist me allang niet zo pakken als seizoen 2. Ook vooral omdat de story arc in S1 al klaar was. Daarna had je geen goed substitutie story arc.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
FlashForward
Luck
The Event
De Mini Playbackshow
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
De Mini Playbackshow
Sinds wanneer is dat een serie? 
catdog
-
- 1417 berichten
- 2023 stemmen
Heb nooit echt series bekeken die gecanceled zijn. Enkel FlashForward schiet me te binnen. Dat had veel potentie maar moest helaas naar het einde toe afgeraffeld worden.
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
moonlight
veronica mars
nowhere man
john doe
the event
flashforward
mysterious ways
witchblade
en wat mij betreft had Buffy en ook Angel ook nog wel even door mogen gaan
Uzza_Sparta
-
- 1195 berichten
- 2138 stemmen
Terriers (uit 2010) van Shawn Ryan (de maker van The Shield)
een 8,8 uit 10 van meer dan 3500 stemmen op IMDB en ze hadden maar een seizoen gemaakt 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Deadwood. Makers meenden 5 seizoenen nodig te hebben. Na 3e seizoen gestopt. Onbegrijpelijk.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
DIe gaan trouwens nog altijd wel voort in comicvorm. Met Buffy zitten ze ondertussen zelfs aan seizoen 9!
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
ja maar de comics vind ik persoonlijk niks, ik kijk liever een serie
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Aardig hoor die Buffy comics, maar verhaaltechnisch nogal bizar vaak. Daar zijn het dan ook comics voor, maartoch..
Buffy is trouwens nooit gecanceld. Angel wel.
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
zei ook niet dat Buffy gecanceld was, maar dat het van mij nog wel langer had door mogen gaan......dit ff off topic..
Anneniem
-
- 40 berichten
- 686 stemmen
Bijna al het werk van Bryan Fuller, maar dan vooral Pushing Daisies. zonde.
Helemaal mee eens, wat was Pushing Daisies toch een fijne serie, die had nog best een paar seizoenen meer mogen krijgen!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
moonlight
veronica mars
nowhere man
john doe
the event
flashforward
mysterious ways
witchblade
Ja, Moonlight was echt een heerlijke serie met de bloedmooie Sophia Myles in de hoofdrol die een goed duo vormde met Alex O'Loughlin die nu in Hawaii Five-O speelt. Het wordt tijd voor een gastrolletje voor Sophia Myles in Hawaii Five-O.
Echt jammer dat deze serie na één seizoen gestopt is.
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
er was nog zoveel potentie voor Moonlight, vooral nu, nu al de vampieren series en films zo populair zijn.....en Alex O'Loughlin was erg leuk om naar te kijken!!
gillie24
-
- 2637 berichten
- 1735 stemmen
Als je Moonlight vergelijkt met de Twilight films en Vampire Diaries was Moonlight toch echt 10 keer beter, maar waarschijnlijk minder op tieners gericht waardoor het blijkbaar niet aansloeg, want zoals je zegt potentie was er genoeg
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Zonder twijfel Carnivalé en Twin Peaks. Carnivalé heeft 2 seizoenen lang geduurd maar het einde van seizoen 2 doet je verlangen naar meer. Naar zo veel meer. Voor Twin Peaks geldt hetzelfde. Een fantastisch 1ste seizoen, seizoen 2 heeft op een bepaald ogenblik een dipje maar naar het einde toe pakken ze draad weer op. Het einde van het laatste seizoen is briljant en frustrerend doordat je niet weet hoe het verder gaat aflopen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Carnivale ja, Twin Peaks nee. Daar is het tweede seizoen wel van een erbarmelijk niveau. Ook een totaal gebrek aan een showrunner, schiet niet op dan.
Stu-Pot
-
- 3491 berichten
- 1189 stemmen
Het 2de seizoen mag dan misschien niet zo goed zijn, het overtreft nog altijd de meeste series die je vandaag de dag op Tv tegenkomt. En ik heb mij laten verstaan dat het juist de bedoeling was om het zo 'slecht' te maken (niet dat ik het slecht vond), dat Twin Peaks een soap zou worden. Hierin kan ik wel fout zitten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan wel zo bedoeld zijn, maakt het voor mij nog niet beter. Op een gegeven moment was ook de hele story arc uit het oog verloren gegaan. Veel potentie, vooral na het eerste seizoen maar kan bij lange na niet tippen aan Carnivale. Twin Peaks was allemaal net niet eigenlijk.