menu

Overig / Televisie / The Flintstones

zoeken in:
Laatst de dvd-sets van The Flintstones gekocht en ik moet zeggen: het was nog steeds even leuk
Absoluut jeugdsentiment en een van de beste animatieseries aller tijden. Jullie mening?

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.amystevensonline.com/blog/wp-content/uploads/2008/04/flintstonespair300.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

dit keek ik vroeger vaak op Cartoon Network. Toen bestonden er nog leuke serie's zoals The Flinstones, The Looney Tunes, Scoobey Doo en Tom & Jerry. Dat waren nog eens tijden. Tegenwoordig wordt er alleen maar Crap uitgezonden op fox Kids enzovoort. Mijn Favoriete Character van de flinstones was die roze Dino.

Dick2008
Blijf dit een leuke serie vinden. De humor is goed en vind ik altijd erg grappig gedaan hoe diverse dieren gebruikt en misbruikt worden, zoals bij het stofzuigen of de platenspeler. Het is wel een heel lange serie met verschillende seizoenen. Bij de eerste serie afleveringen mis ik het leuke voorfilmpje. En bij de laatste afleveringen gaat de lol er ook wel af. Ik geef natuurlijk gewoon mijn mening als antwoord op de vraag.

Ik ben het ook eens met beweringen van mensen dat deze serie beperkt is in getekende bewegingen. Vroeger lette ik daar niet zo op toen ze nog gewoon op Nederland 1 of 2 te zien waren. Maar nu doe ik dat wel. Het blijft nog steeds een van de betere, zeker in vergelijking met al die computeranimaties die je nu hebt, maar de beste allertijden toch ook weer niet. Persoonlijk vind ik Tom and Jerry nog steeds de beste allertijden al had je vroeger heel veel cartoons die met de hand gemaakt werden, Woody Woodpecker, Popeye, Felix The Cat, Bugs Bunny......en zo heeft ieder zijn voorkeur.

De films zijn wel een pak minder..

Wat is over het algemeen het beste seizoen?
Kan iemand a.u.b snel reageren ik wil namelijk vóór Sinterklaas nog een seizoen in huis hebben.

Dick2008
Het eerste seizoen vond ik niet zo leuk en de laatste lijken me ook minder of je moet die kinderen leuk vinden, Pampam en die ander van Barney. Zelf zou ik een van de middelste nemen en ook vragen aan Sinterklaas .

Een herbewerking van The Flintstones met meer eigentijdse thema's. Ziet er best tof uit: The creators of The Flintstones comic on bringing existential dread to Bedrock - Vox

Gast
geplaatst: vandaag om 10:34 uur

geplaatst: vandaag om 10:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.