menu

Overig / Televisie / Harper's Island

zoeken in:
Iemand deze horrorserie van 13 afleveringen al gezien? Lijkt mij erg interessant.

Harpers\'s Island gaat over een groep familieleden en vrienden die naar een afgelegen eiland reizen voor een trouwpartijd. Ze zijn gekomen om te lachen, lief te hebben, en hoewel ze het nog niet weten, om te sterven. Terwijl de trouwweek aanvangt, worden vriendschappen op de proef gesteld en geheimen onthuld terwijl de moordenaar slachtoffers maakt. Een voor een, de trouwweek veranderend in een angstaanjagende strijd om te overleven. In elke aflevering wordt er een personage vermoord (randpersonages niet meegerekend. ) en iedereen, zowel de trouwgroep als de lokale bevolking, is een verdachte. Op het eind van de 13 aflevering tellende reeks zullen alle vragen beantwoord worden, de moordenaar ontmaskerd en slechts een handvol zal het overleven.

Niemand?

Heb hem gezien afgelopen week, het hele seizoen.
Vond hem goed, spannend, tot aflevering 9..
Toen gebeurden er dingen die echt niet klopten en waar ik me aan ergerde. Ik zal niets spoileren maar de karakters reageerden toen op een manier die nogal suf overkwamen. Het script moest snel afgemaakt worden zodat het allemaal nog klopte omdat er geen seizoenen meer bijgemaakt werden. Dus alles in de laatste paar afleveringen proppen en dat kwam ook wel op mij zo over, helaas.
Het had nog een klein twistje aan het einde maar ik had hem eigenlijk al wel een paar afleveringen ervoor door.

Maar overall wel de moeite waard om te kijken maar zou er geen dvd's aan spenderen.

Jaa, ik ben er afgelopen vrijdag mee begonnen en heb zo net de laatste aflevering gezien!
Zeker de moeite waard om te kijken, zéer spannend alleen jammer dat het zo snel was afgelopen! ^^

Skyizthelimit schreef:
Heb hem gezien afgelopen week, het hele seizoen.
Vond hem goed, spannend, tot aflevering 9..
Toen gebeurden er dingen die echt niet klopten en waar ik me aan ergerde. Ik zal niets spoileren maar de karakters reageerden toen op een manier die nogal suf overkwamen. Het script moest snel afgemaakt worden zodat het allemaal nog klopte omdat er geen seizoenen meer bijgemaakt werden. Dus alles in de laatste paar afleveringen proppen en dat kwam ook wel op mij zo over, helaas.
Het had nog een klein twistje aan het einde maar ik had hem eigenlijk al wel een paar afleveringen ervoor door.

Maar overall wel de moeite waard om te kijken maar zou er geen dvd's aan spenderen.

Ik vond aflevering 11 erg slecht.Meerdere keren hadden ze Wakefield kunnen doden met het geweer
De dood van Cal en Chloein die aflevering was wel erg mooi in beeld gebracht met prachtige passende muziek eronder. Cal,Chloe en Sully waren mijn 3 favoriete personages.

Vrij vette serie! Genoeg actie en gore om het net 13 afleveringen vol te houden met veel plezier. Leuk leuk!

Ik ben deze nu aan het kijken, maar ik vind de hoofdrolspeler een beetje een sukkel. Voor de rest is het wel een aardige serie. Vanavond weer verder kijken!!

Leuek serie. Leuke groep mensen, sommigen vallen buiten de boot maar voornamelijk wel leuk volk. Niets bijzonders eigenlijk, maar qua sfeer erg aangenaam, setting erg fijn en de who done it plot is gewoon erg vermakelijk om te volgen. Vijf afleveringen ver nu en heeft toch een erg hoge entertainment value.

En klaar. Best een aangename serie. Een whodunit met weer veel lekker veel twists, voorspelbaarheden, geforceerde onvoorstelbaarheden en een erg fijne cast. Ook wel wat aardige kills gezien. Serie doet niks wat je in een filmvariant niet hebt gezien maar toch een hele fijne serie. Vooral qua sfeer ook wel aangenaam. Prima vermaak met een aangenaam tempo.

Heeft er iemand nou een idee hoe het met het eerste lijk (die onder de boot) zit? Daar heb ik nooit veel van begrepen...
Er waren geloof ik nog wel wat vage onduidelijkheden, maar het is te lang geleden dat ik deze serie heb gezien, die herinner ik me al niet meer.

Dat is Ben, de neef van Trish. Lijkt wat vaag, maar hoorde ook pas vanmorgen dat dit een opvolger is van Harper's Globe, waar de gruweldaden van 7 jaar eerder plaats vindt. Ik denk dat dat wel veel verduidelijkt, maar eens op zoek gaan. Al is het wel erg onduidelijk dat het hier om een vervolg gaat.

Volgens mij is Harper's Globe juist een vervolg van Harper's Island, dacht ik tenminste....
Maar Harper's Globe waren alleen maar webisode's, ik had het ook al eens opgezocht. Zal nog eens zoeken.

EDIT:
Harper's Globe was a 16-week companion web series to the CBS primetime drama Harper's Island.

Harper's Globe op YouTube.
16 afleveringen van ±5 minuten.

is dit een spannende serie met veel actie?

mà'àèç§ schreef:
is dit een spannende serie met veel actie?

Volgens mij heb je nu werkelijk in bijna elk beschikbaar topic in deze televisie sectie een vraag gesteld. Waarom Google je niet eens wat meer of probeer je eens wat uit?

Volgens mij heb je nu werkelijk in bijna elk beschikbaar topic in deze televisie sectie een vraag gesteld. Waarom Google je niet eens wat meer of probeer je eens wat uit?

ik heb al op google gezocht maar wil toch de mening weten van de mensen hier, mag dit niet? het spijt mij ik vraag graag de opinie van de mensen want ik moet kiezen tussen bepaalde series en ik kan maar niet kiezen, daarom dat ik hier veel vragen stel..... Mag dit niet?

AHWA
Kijk dan eens op youtube wat trailers en bepaal zelf of het je wat lijkt. Wij kunnen hier lovend zijn over elke serie, maar dat wil niet zeggen dat jij het dan ook geweldig vindt.

dat doe ik hoor, maar nog vind ik het moeilijk maar is het zo erg dat ik vragen stel?

Stel dan eens hier een vraag of mensen wat leuks voor je weten:

Overigen >> Televisie >> Welke series kijk jij?

Of bekijk gewoon het topic even, je komt genoeg tips tegen.

oke dankuwel dat wist ik niet dankuwel!!!

veel horror is er niet te zien (tot aflevering 10 nu begin ik met 11)

Waarschijnlijk begrijp jij het concept 'horror' dan niet en bedoel jij iets héél anders als je het over "horror" hebt...

Thorak schreef:
Waarschijnlijk begrijp jij het concept 'horror' dan niet en bedoel jij iets héél anders als je het over "horror" hebt...

Hebjij deze serie dan gezien? de moorden zijn csi niveau (met een paar uitzonderingen), maar voor mij was het een mysterie/thriller, wat is de 'horror' dan?

Ik heb de serie gezien ja.
Thriller en horror liggen in het verlengde van elkaar en zijn ook vrijwel gelijk aan elkaar. Dat er vaak veel gore bij komt is niet per definitie wat een film of serie horror maakt.
Kijk maar eens een film als Rosemary's baby, daar zit geen enkele moord in en nog geen druppel bloed, toch is het horror pur sang!

Thorak schreef:
Ik heb de serie gezien ja.
Thriller en horror liggen in het verlengde van elkaar en zijn ook vrijwel gelijk aan elkaar. Dat er vaak veel gore bij komt is niet per definitie wat een film of serie horror maakt.
Kijk maar eens een film als Rosemary's baby, daar zit geen enkele moord in en nog geen druppel bloed, toch is het horror pur sang!

dat is waar, sommige zeggen dat vanaf aflevering 7 de spanning afneemt, maar ik vind dat het vanaf dan pas écht spannend wordt, wat vind jij ervan?

Té lang geleden dat ik de serie heb gezien, maar als dat de aflevering is die ik denk dat het is vond ik dat ook ja.

606
Eerste 3 afleveringen gezien, mooi en goed spannend.

606
Klaar alle 13 afleveringen gezien, top alleen jammer dat er maar 1 seizoen is.

606 schreef:
Klaar alle 13 afleveringen gezien, top alleen jammer dat er maar 1 seizoen is.

helemaal mee eens, al zou een tweede seizoen moeilijk zijn want we weten wie het is, anders zouden ze helemaal opnieuw moeten beginnen en is alles weer hetzelfde.....

Zéér goede serie qua actie, tempo, sfeer, cast. Spijtig dat je geen quotering kan geven. Waarom kan dat eigenlijk niet?

3525chrisd schreef:
Zéér goede serie qua actie, tempo, sfeer, cast. Spijtig dat je geen quotering kan geven. Waarom kan dat eigenlijk niet?
Daarvoor moet je hier zijn: Harper's Island - Seizoen 1 (2009) - TvMeter.nl

Op Harper's Island - Seizoen 1 (2009) - TvMeter.nl kan je de waardering bekijken en de afzonderlijke delen met een stukje informatie.
Serie heeft tot nu toe een 3,60* van maar 5 kijkers. Kom op en zet je waardering hier ook bij!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:54 uur

geplaatst: vandaag om 13:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.