• 154.234 films
  • 9.115 series
  • 27.211 seizoenen
  • 602.597 acteurs
  • 339.270 gebruikers
  • 8.710.269 stemmen

fastlane

zoeken in:

alexis

• 381 berichten
  • 489 stemmen

forum over fastlane op V8 dinsdags om 21:15. wat vinden jullie van deze serie?

persoonlijk vind ik hem op een dynamische manier gemonteerd en gefilm; dat komt de actie ten goede.

Macmanus

• 13721 berichten
  • 3577 stemmen

Slechte serie, het camerawerk is erg cool, alleen het acteer werk en het verhaal is van de afleveringen (3) die ik gezien heb erg slecht.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Dit is een van mijn favoriete series op dit moment. Dynamisch camarawerk, mooie vrouwen, goede actie, snelle wagens en een begin die je meteen in het verhaalt voert. Het uiterlijk van Miami Vice maar beter, een veel beter verhaal ook. Erg verfrissend, erg snel, je moet er van houden en dat doe ik dan ook ...

chiquita

• 1109 berichten
  • 1683 stemmen

Dit vind ik echt een geweldige serie.

Mortn

• 42 berichten
  • 29 stemmen

Waarom hebben ze deze serie gecancelled? Van die k*tdingen als Big Brother 26 en Temptation Island...GADVERDAMME! Zet Fastlane weer trug op de tv you f*ckers!

alexis

• 381 berichten
  • 489 stemmen

gelukkig heeft veronica fastlane weer aangekocht. blijft steengoed camerawerk, soundtrack, cars & babes. chemie tussen Van & Deaq blijft cool. toppertje dus!

roda

• 1670 berichten
  • 961 stemmen

fastlane is in de U.S.A gecanceld.

hetzelfde geldt voor die andere serie die nu op Veronica is, Robberry Homicide Division.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.