menu

Overig / Televisie / Beste soap

zoeken in:
normaal haat ik soaps maar days of our lives
is toch erg goed.komt teminste nog een s een moord in voor ,een paar jaar geleden was zelfs iemand bezeten door de duivel.
toen die duivel er uitkwam was zeer goed gemaakt.meer een thrillerserie dan soap.
dagelijks op vrt 1

roda schreef:

normaal haat ik soaps maar days of our lives
is toch erg goed.
Ik vind de evil twin van Dr. Drake Remoré erg goed gespeeld...

er blijken zelfs enkele tv-films van Days of our lives te zijn.

zijn er mensen die deze soap volgen ? (ma t/m za op vrt 1)

de serie is best verslavend, soms erg belachelijk maar ook vaak zeer goed.

kos
De gedachte alleen al..

toen Dr. Drake Ramorez in die liftschacht viel ben ik afgehaakt

shit te laat met de grap

lindastuurman
Waarom heet het topic eigenlijk niet:
"minst slechte soap" ?

En nee, ik volg geen enkele soap, dus ook Days of our lives niet.

Heb een drietal jaar Home and Away gevolgd, maar doordat ze de reeks verplaatsten naar een zusterzender viel het dagelijks op een ongelegen uur. Enkele malen opgenomen, enkele keren vergeten en daarna maar afgehaakt...

Jordy schreef:

toen Dr. Drake Ramorez in die liftschacht viel ben ik afgehaakt

die is niet van Days of our Lives, geloof ik.

Soaps ! Ze zijn alleen goed voor het weglokken van mijn zusjes naar de tv zodat ik op de computer kan .

zag net weer 's een stukje gtst... Gloeiende gloeiende wat tenenkrommend slecht.. 0,5*!

FisherKing
Phoenix schreef:

Soaps ! Ze zijn alleen goed voor het weglokken van mijn zusjes naar de tv zodat ik op de computer kan .

Ik vind The Bold and the Beautiful een fijne zeepserie. De laatste tijd volg ik het niet meer zo, omdat het een beetje teveel van hetzelfde wordt.

Goodfella schreef:

zag net weer 's een stukje gtst... Gloeiende gloeiende wat tenenkrommend slecht.. 0,5*!

Mee eens.

FisherKing
U-96 schreef:

Ik vind The Bold and the Beautiful een fijne zeepserie.

Meen je niet ?

Er bestaan geen goeie soaps. Na verloop van tijd vallen ze constant in herhaling en worden ze meer en meer ongeloofwaardig.

De enige soap die ik nog volg is As the World Turns. Blijft wel spannend en op zich acteren de acteurs nog best wel goed. Maar ik ben echt afgehaakt bij GTST, veel te nep, slecht geacteerd en stomme verhaallijnen.

De enige goede soap was Twin Peaks. Soap Noir noemde men het ook wel.

stinissen (crew)
Lachen jullie maar maar voor mijn waren de twee soaps Dallas en Rich man Poor man een must

Ik heb soaps nooit begrepen. Altijd de indruk dat het doel van een aflevering het maken van reclame is en de kijker de volgende dag weer te laten kijken door op het eind een heel voorspelbare cliffhanger in te bouwen. Bhrllrregggrrr...

soaps zijn alleen bedoelt om te laten zien dat we het zelf nog niet zo slecht hebben, zo overdreven en dramatisch is het allemaal (en verslavend )

neo (crew)
Ik vind die ene soap waarin iedere dag iemand sterft, iemand ruzie heeft, iemand huilt etc. wel goed

Dat zijn dan alle soaps...

ik vind Days of our Lives (oftewel De Dingen des Levens in het Belgisch) soms erg origineel, zoals iemand die bezeten was door de duivel. erg goed gedaan voor een soap.
maar goed, ik blijf er zeker niet voor thuis, maar als ik terug van mijn werk kom, staat ie altijd op, omdat mijn moeder de serie volgt.
en dan kijk je weleens mee.

kos
Dallas en Dynasty waren natuurlijk wel toppertjes

Ik kon me blauw ergeren aan J.R.

stinissen (crew)
J.R was mijn ultieme held

eeflien schreef:

soaps zijn alleen bedoelt om te laten zien dat we het zelf nog niet zo slecht hebben, zo overdreven en dramatisch is het allemaal (en verslavend )

Het is juist helemaal niet overdreven doorgaans. Soap is life with the dull parts cut out.

Kai
Ik HAAT soaps in zo'n kennisen kring van een mannetje of 15 komen elk jaar wel weer moorden,
vreemdgangers, scheidingen, ontvoeringen enz.
voor.

FX
Kai schreef:
in zo'n kennisen kring van een mannetje of 15 komen elk jaar wel weer moorden,
vreemdgangers, scheidingen, ontvoeringen enz.
voor.

Bovendien:
*de personages gaan nooit naar de wc.
*alleen de slechteriken roken.
*de personages kennen altijd alleen elkaar.
*men spreekt nooit een tijd af voor een afspraak, altijd: 'vanavond
in de Rozenboom (GTST)'.
*de 'verstopte' reclames (zo at men in GTST een tijdlang niets
anders dan Dorito's).

Gast
geplaatst: vandaag om 11:28 uur

geplaatst: vandaag om 11:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.