menu

Overig / Televisie / Psych (USA Network)

zoeken in:
Ik weet niet hoe ik een topic moet beginnen.
Maar kijkt niemand deze serie ofzo. Dit is mijn fav. serie daarna Dexter en dan Two Guys a Girl and a Pizzaplace

Wat dan ook ik weet niet waarom maar de comedy in deze serie vind ik zo goed, kan het niet beschrijven. Ik hoop dat ik niet de enige ben.

AHWA
Psych is geweldig, mede door de leuke vertolkingen van James Roday en Dule Hill. De kracht zit hem in de vreemde tv-en film-verwijzingen, en de self-referential humor.

AHWA
Deze serie verdient echt meer aandacht. Keer op keer een hilarische afleveringen met sterke plots, fantastische dialogen, heerlijke interactie tussen de personages, en de meest fantastische verwijzingen en drove delivery die je tegenwoordig op tv ziet.

Hele dikke aanrader.

Psych is niet geweldig , Psych is niet hoogstaand. Het flauwe druipt er vanaf en de poging tot het verdiepen van personages werkt niet al te best.

Psych is wel :

Leuk! meer niet

Nog steeds geen aandacht hier Bij deze.. geweldige serie! Roday speelt het als een baas. Probeer het zoveel mogelijk mee te pikken.

AHWA
Moet je ook zeker doen, al is het maar voor de hilarische bijnamen die Shawn altijd aan Gus geeft. Psych seizoen 5 komt binnenkort op Comedy Central.

Man wat heb ik genoten van die street race aflevering Waarschijnlijk m'n favoriete episode tot nu toe. Geniale bijnamen, Mrs Widdleberry

Heeft iemand al de Twin Peaks aflevering gezien? Ik heb echt dubbel gelegen om alle verwijzingen. Ook leuk dat zoveel acteurs uit Twin Peaks mee wilden doen.

Niet gezien maar wel een motovatiefactor dit eens te gaan kijken.

Zal jou wel bevallen.

Beetje Chuck stijl allleen anders

Zei dat dan eerder. Ik ga het eerste seizoen eens bestellen, bedankt voor het extra steuntje in de rug .

Ben onlangs begonnen met seizoen 2 en ik vind het alleen maar leuker worden, onlangs de aflevering gezien waarin ze een parodie op American Idol doen, schitterend

Geniale serie, vandaag aan seizoen 4 begonnen. Het was even inkomen in het begin, maar het werd eigenlijk steeds beter en ik lig vaak in een deuk. Er zijn ook vaak leuke verwijzingen naar films, series en muziek.

Shawn: We're actually Karma Chameleons.
Gus: We come and go.

Mijn Psych-avontuur zit erop. Fantastische serie, ik vond het in de latere seizoenen nog steeds erg goed, alleen was het laatste seizoen niet altijd even grappig. Ook jammer dat de cast uit elkaar werd gehaald in seizoen 8. Maar een goede finale en een einde waar ik mee kan leven. Tijd om even af te kicken en een nieuwe serie te zoeken!

GOED NIEUWS
dit jaar komt psych the movie 2

Gast
geplaatst: vandaag om 01:03 uur

geplaatst: vandaag om 01:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.