menu

Overig / Televisie / V (2009-2011)

zoeken in:
Een nieuwe science fiction serie over de invasie van buitenaardse wezens.
Elizabeth mitchell uit lost doet mee en ik zie een paar gezichten uit the 4400.
Ga het maar eens proberen, vind de trailer er supertof uitzien

YouTube - V - Upfront Trailer

Madecineman (moderator)
Nou ja, nieuw is niet echt het juiste woord, de zoveelste remake dus. Kan toch nooit op tegen de heerlijk foute coolheid van de jaren '80 serie. Ik mocht er voor op blijven van pap en mam

Ik niet, ik keek stiekem op mijn eigen zwart wit tv´tje op mijn slaapkamer. Jammer dat ik daardoor niet kon zien dat ze groen waren onder die flappen huid.

Hoewel ik hem destijds iedere week heb gevolgd kan ik me nog maar een paar dingen herinneren van die oude serie:

*die leidster van de buitenaardsen, Diane geloof ik, was een ongeloofelijk lekker wijf

*Robert Englund (Freddy van de Nightmare on Elmstreet-films) zat er in als softe buitenaardse die voor de mensen kiest

*de serie was eeneens afgelopen, zonder dat er een echt eind aan zat, of ik heb dat gewoon gemist.

Madecineman (moderator)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://i165.photobucket.com/albums/u71/maribola00/dianaV.jpg?t=1243069076

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Diana...in een mooi pakje

De Diana in deze versie wordt gespeeld door Morena Baccarin (Firefly) en ook haar Firefly collega Alan Tudyk heeft een vaste rol.
Voeg dat samen het het feit dat V de allereerste sci-fi serie was die mij echt intrigeerde, en ik heb redenen genoeg om hiernaar uit te kijken!

kos
hehe, het origineel was destijds wel erg spannend voor ons kids.

In de Vs is de eerste aflevering van de nieuwe V uit gezonden, zal eens kijken of dat wat is.

Zag er niet onaardig uit die SFX idd. en Elizabeth Mitchell lijkt hiermee definitef afscheid te nemen van Lost helaas. Ben wel bang dat ze nogal erg veel voortgang in de pilot probeerden te stoppen, maar goed, volgen ga ik het zeker wel.

Die Scott Wolf wordt er trouwens ook niet ouder op, ziet er nog steeds uit als 10-15 jaar geleden in Go en Party of Five

In Overigen > Televisie > Serie 'V':

De wereld ontwaakt met ruimteschepen boven alle grote steden. Ondanks dat de de aliens claimen in vrede te komen, zijn er een aantal die hen niet geloven. Erica Evans, werkend voor Homeland Security, ontdekt dat deze aliens plannen hebben om de overheid en bedrijven te infiltreren om zo de planeet over te nemen. Erica besluit om deel te nemen aan een verzetsbeweging waar o.a. ook Ryan, een alien die de wereld wil redden voor het mensenras, aan deelneemt. De aliens recruteren de jeugd van de aarde, waaronder Erica's zoon, om zo onwetend als spion te dienen.

Iemand deze gezien?!

stinissen (crew)
Ik ga morgen de pilot kijken.

Ik heb gister de pilot gekeken. Het schijnt dat er in Amerika vorige week 14 miljoen mensen naar hebben gekeken en dat is niet verkeerd.

Maar daar gaat het niet om, ik heb het gezien en ik moet zeggen dat het niet tegenviel. De oude serie heb ik amper gevolgd, dus ik kan me voorstellen dat de echte V-fans hier niet op zitten te wachten. Maar voor V-leken onder ons zou dit best een dikke aanrader kunnen zijn. Aflevering 2 is gister of eergister uitgezonden.

Heb de pilot inmiddels gezien, dat moest gewoon want ik heb vage nostalgische herinneringen aan de originele serie. Weet alleen nog dat ik het erg eng vond allemaal, maar ja ik was ook nog geen 10

In de pilot viel me op dat het allemaal wel heel snel ging, je weet nu al dat de Visitors geen goede bedoelingen hebben. Dat wist je volgens mij bij de originele serie pas na enkele aflveringen, maar dat kan ik mis hebben.

Ik heb de eerste 2 afleveringen gezien.

De eerste had ik al vrij snel zoiets van (na 20 min.): Okeej, dit word een HE-LE cliché-achtige serie! Maar ik oordeelde te snel, het einde van afl. 1 maakte veel goed. Tis allemaal toch niet echt zo doorzichtig als ik eerst dacht! Aflevering 2 een goede vervolging!

Al met al vind ik het een prima serie welke ik zeker ga blijven volgen! Ik volg vrijwel geen series, maar deze vind ik tot nu toe zeker de moeite waard!

En natuurlijk +1 voor Julliet

Ga vanavond maar eens de pilot bekijken..

t/m aflevering 4 gezien en zie net dat aflevering 5 pas in maart word uitgezonden.. btje raar..

Tot nu toe wel een vermakelijke serie maar word nergens echt bijzonder..
Moet toch even zeggen dat Elizabeth Mitchell het erg goed doet en toch een andere type neerzet als Juliet.

Pfffffffffffff meen je niet?!

Sjee, ik zat er net lekker in, dacht van: vandaag ff 2 meepikken! Maar neejhoor, pas in maart weer

Tot en met aflevering 4 zeker de moeite waard!!

Afwachten tot in maart, zeker de moeite waard!

Wordt dit nog gekeken? Ik wel in elk geval, seizoen 2 episode 2 heeft een geniale remake scene van het origineel:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=PkL-s7Sskzc

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Ik heb het eerste seizoen gezien. Wel aardig. Af en toe een beetje corny, maar desalniettemin vermakelijk.

ABC cancels V en laat hierdoor veel vragen in de serie onbeantwoord. M.a.w. het stopt midden in het verhaal! waardeloos
ABC Cancels V – But Were Controversial Political Reasons Involved? - Controversy - controversy.typepad.com

Gast
geplaatst: vandaag om 13:32 uur

geplaatst: vandaag om 13:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.