menu

Overig / Televisie / Spooks

zoeken in:
Omdat deze schitterende serie toch een aparte vermelding verdient, deze topic;)
Spooks is een Britse tv-serie die het dagelijkse leven van de MI-5 spionage dienst volgt.
Deze serie kwam vooral in de belangstelling wegens zijn realisme en zijn blik in de wereld van het (anti-) terrorisme.

Een zeer spannende serie die heerlijk wegkijkt.
Vooral de eerste twee seizoenen zijn van een hoogstaand niveau.
Ik heb deze serie ontdekt terwijl ik 24 aan het volgen was (ze speelden deze serie toen op het zelfde uur). Na een aflevering Spooks was het voor mij duidelijk, dit was stukken sterker dan zijn Amerikaanse tegenhanger.
Kortom een must-see voor wie van kwaliteitsvolle spannende series houdt!

Zeker weten! Ik heb nu de eerste drie seizoenen gezien en ik ben helemaal verslaafd!

Update: alle seizoenen die in een Nederlandstalige editie op DVD zijn verschenen heb ik er doorheen gejast; dat zijn de eerste zes. Nu de laatste vier nog.

Ook daarmee ben ik nu bijna klaar. Nog vier episodes. OK, Spooks: Code 9 heb ik nog niet gezien maar dat lijkt me ook niet zo mijn ding, eerlijk gezegd.

Krijg nou! Er wordt een film van gemaakt, Spooks: The Greater Good!

Deze serie is allang in de vergetelheid geraakt, maar wat heb ik zin om die te herbekijken! Die namen ook waarvan je vergeten was dat ze zich daaraan hadden verbonden. David Oyelowo is er zo één.

Wat een ongelukkig nieuws ook over die film. En dan nog Harington.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:55 uur

geplaatst: vandaag om 09:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.