menu

Overig / Televisie / Lock, Stock and Four Stolen Hooves

zoeken in:
ik heb gisteren deze film gehuurd van guy richie, maar op mm is deze film niet terug te vinden.
Op imdb las ik iets van een serie, hoe zit het nu precies?

kappeuter (crew)
Aflevering 1 van seizoen 1 van de tv-serie:
Lock, Stock...- ...And Four Stolen Hooves (2000) - imdb.com

ja dit is de pilotmovie die ik dus gisteren zag. Ik heb hem proberen toe te voegen op moviemeter.

Pastichio Rocker
Een pilot is geen film.

Beckers29 schreef:
ik heb gisteren deze film gehuurd van guy richie, maar op mm is deze film niet terug te vinden.
Op imdb las ik iets van een serie, hoe zit het nu precies?

Ja het is idd een serie, ik ben vandaag naar de makro geweest en daar lag een berg van die 'films' er stond op dat het ook van Guy Ritchie is maar dat is natuurlijk helemaal niet het geval.

Hij wordt in de winkel wel als film verkocht. Ik zag hem vandaag liggen, had er nog nooit van gehoord maar heb even gewacht met kopen. Gelukkig maar...

Reservoir Dogs schreef:
(quote)

Ja het is idd een serie, ik ben vandaag naar de makro geweest en daar lag een berg van die 'films' er stond op dat het ook van Guy Ritchie is maar dat is natuurlijk helemaal niet het geval.

bedoel je daarmee dat er nog meer lagen naast four stolen hoves?

ik vond het namelijk geen meesterwerk(zeker niet met die nederlanders erin) maar het was wel fantastisch hoe die verhaallijnen in elkaar liepen. Als er nog meer van die tvserie zijn uitgekomen wil ik die namelijk zeker zien.

Matige film. Lock, stock and two smoking barrels is een stuk beter.

Wanna be troep, ik zou het links laten liggen, probeert geld te verdienen aan de Lock Stock naam.

ik vond hem leuk. kan inderdaad niet tippen aan two smoking barrels maar desalniettemin vond ik dit een vermakelijke film. geen neigingen gehad om hem halverwege uit te zetten ofzo.

ben sowieso wel fan van dit type films, beetje misdaad en comedy gecombineerd. alleen wel jammer van die twee nederlandse gasten die eigenlijk gewoon amerikanen zijn en nederlands uit een script proberen te spreken. klinkt nergens naar, moest ff denken aan brad pitt in inglorious basterds (arruvuduurci!)

toch 3 sterren voor de moeite.
wel vaag trouwens dat er geen info over bekend is qua speelduur, acteurs en dergelijke.

edit: owja je kan hem niet eens beoordelen omdat ie niet als "film" wordt gezien haha

Raar dat je niet kan stemmen op Four Stolen Hooves.
Dit is toch gewoon een film of niet soms?

"Lock, Stock..." (2000) - Episode list - imdb.com

Ik heb zelf alleen Four Stolen Hooves gezien. Was wel keislecht op sommige momenten. Vooral die Nederlanders waarvan ik pas heel laat achter kwam dat ze echt Nederlands spraken.

Ik vond het ook verschrikkelijk !!!

Wat is gevoel voor humor toch een bijzonder fenomeen. Het is bij iedereen weer anders. Als je gevoel voor humor hebt vind je dit een geweldige film. Maar als je geen gevoel voor humor hebt, zoals ik, dan valt er maar weinig lol aan deze film (serie ???) te beleven.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.