menu

Overig / Televisie / Pimp my Ride

zoeken in:
Een leuk programma op MTV waarin ze barrels ompimpen tot stoere bakken. Ik kan het wel waarderen en Xzibit is een goede presentator.

Buiten het feit dat ik het woord pimpen niet meer kan horen vind ik het ook nog een waardeloos programma. Ik schakel nog wel eens naar MTV om te kijken of er nog eens ooit een muziekclip langskomt (zo goed als altijd tevergeefs) en dan kom ik ineens in aanraking met dit programma.
Het zal vast wel weer aan mij liggen maar als jij een auto hebt met vijf televisies, een pingpongtafel en een paar spelcomputers, dan wordt zo'n auto toch gestolen ???? Ze breken wel in voor een stuk minder kan ik je melden.

MXO
Vooral die pingpongtafels zijn geliefd!

Het ligt er meestal aan wat de eigenaar als hobby of beroep heeft.

Ik vind er ook helemaal niks aan. Xzibit zit wat uit zijn nek te lullen, doet niks en wordt ook nog eens bedankt. Verder vind ik de auto's die ze maken 9,9 van de 10 keer lelijk. Veels te felle kleuren en dergelijke. Nee, niks voor mij. Al komt er op mtv uberhaupt nog wat zinnigs.

Ja, opzich heeft MTV de slechtste acteerprestaties van de TV wereld.

Bah wat een ruk programma is dat. En die Xzibit is een vreselijk figuur, vraag me serieus af hoeveel hij betaald krijgt om een beetje niets te doen...

Een tientje per jaar.

Ik vind dat ie het wel leuk doet hoor.

MTV begon ooit als een zender met een heel grote invloed op de popcultuur. Tegenwoordig worden er enkel nog van die popie jopie programma's uitgezonden (van echte muziek lijkt, op wat commerciele klote hitjes na geen sprake meer te zijn), eens denken wat heb je naast deze show nog meer (Room Raiders, Made, Sweet 16, The Hills, Punk'd etc) sja allemaal van die series die zogenaamd een op ander punt willen maken, maar dat tevergeefs want ze verzuipen in hun eigen nep en ontwekkenheid. En wat mij betreft is dit daar geen uitzondering van. En wat Xzibit betreft, ik heb het zoiezo niet zo erg op rappers maar dit is er toch wel eenstje van het niveau 50 Cent, een paar goude kettingen en meer van die bling bling om en hij is stoer, nou ik ben er niet van onder de indruk. Ook als presentator doet hij enkel mee als zelfpromotie (zie die clips op de tv's in de gepimpte auto's etc) en daarnaast zal hij ook nog wel een heel grote smak geld voor krijgen, want geloof me dat soort figuren nemen echt geen genoegen met niets...

Nee oké, ik vind dat ie wel een aanstekelijk lachje heeft.

Nomak
Dit vind ik wel een interessant programma omdat. Ik sta er altijd van versteld wat men kan maken van die wrakken.
De felle kleuren en de vele televisietoestellen in de auto vind ik maar niets. Net als al die overbodige gadgets.
Xzibit kan ik ook wel waarderen als presentator.

Van Nunen
Ik vraag me altijd af of ze de motor van die wrakken ook vernieuwen. Het mag er dan mooi uitzien maar rijdt het ook fatsoenlijk? Is hetzelfde als dat je een zwaar geestelijk gestoorde een makeover-behandeling geeft..opgeknapt aan de buitenkant maar nog steeds 3 keer niks..

Lekkere vergelijking.

Ze waren vandaag bezig met een oude Kever. Daar is de motor wel vervangen.

AHWA
Xzibit deed het in het begin heel leuk, later raffelde hij het nog wel eens af. Hij doet het in ieder geval veel beter dan Westwood, Lil Jon en Fat Joe.

The Pimp my Ride weekend break has ended.

kos
Van Nunen schreef:
Ik vraag me altijd af of ze de motor van die wrakken ook vernieuwen. Het mag er dan mooi uitzien maar rijdt het ook fatsoenlijk? Is hetzelfde als dat je een zwaar geestelijk gestoorde een makeover-behandeling geeft..opgeknapt aan de buitenkant maar nog steeds 3 keer niks..

.

Iets teveel nep Amerikaans gedoe maar verder best een geinig programma als je niets beters te doen hebt.

Bestaat dit programma nog steeds? Dit was toch een jaar of 4,5 geleden zo populair?

Het is nog steeds vaak te zien op MTV.

Ik zag net de nieuwe Pimp my Ride.
Dat is echt lelijk. Er is geen één neger meer. (lijkt verdacht veel op discriminatie aangezien eerst de helft uit zwarten bestond) Ook zien ze er allemaal stoned uit en zijn de gepimpte auto's lelijk.
Ik wil Xzibit.

Je bedoelt zeker de Engelse versie? Die presentator doet anders heel erg zijn best een neger te zijn.

Ik weet eigenlijk niet of het een engelse versie is. Het is in ieder geval een stuk minder en ze vertonen inderdaad negertrekjes.

jumpstylemovie schreef:
Ik Er is geen één neger meer. (lijkt verdacht veel op discriminatie aangezien eerst de helft uit zwarten bestond)

Gast

Het is niet helemaal serieus bedoelt hoor.

Ik zier hier trouwens nog een paar leuke weetjes:

In Duitsland hebben ze bijvoorbeeld:
-Pimp My Fahrrad, Het pimpen van fietsen.
-Pimp My Whatever, Pimpen van verschillende objecten.

Italië:
-Pimp my Wheels.

Nederland heeft De Grote Beurt. Dit vind ík echter niks. Vind het meestal maar zwakke metamorfoses, heel soms vind ik de auto's er daar niet eens beter op worden.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:38 uur

geplaatst: vandaag om 12:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.