menu

Overig / Televisie / Vermist

zoeken in:
Vermist is een serie op Nederland 3 waarin ze vermiste mensen proberen terug te vinden door middel van de kijkers hulp.
Het programma word uitgezonden om de 2 weken.
Mijn moeder kijk het altijd, maar ik vind het echt helemaal niks. Het raakt me totaal niet.

jumpstylemovie schreef:

Mijn moeder kijk het altijd, maar ik vind het echt helemaal niks. Het raakt me totaal niet.

Nee, het is natuurlijk ook helemaal niet erg wanneer een dierbare is verdwenen. Belachelijk dat er mensen zijn die er dan alles voor over hebben om bijvoorbeeld een partner, ouder, kind of goede vriend terug te vinden.

Niet alles hoeft je toch altijd te raken? Dat maakt je dan toch niet meteen een gevoelloos persoon? En om de indruk te wekken dat Jumpstylemovie het dus niet erg vindt dat een dierbare verdwijnt gaat wel een beetje ver.

Ik ben het er wel een beetje mee eens, er zijn veel van dit soort programma's, en daardoor krijg je een beetje een overdaad aan dit soort verhalen. Daarnaast worden de reportages volgens de formule opgesteld zodat de kijker welhaast geraakt moet worden.

Kijk, dat zulke dierbaren verdwijnen is natuurlijk rottig, maar telkens dat gejank en telkens die zwakke reconstructies. Ik word er gewoon zo moe van...

Ik word helemaal naar van die NED 1 en NED 2 zeikprogramma's. Van Memories tot Spoorloos tot Vermist...vreselijk. Mij raakt het ook allemaal niet, interesseert me geen zier (alhoewel ik natuurlijk wel hoop dat men de vermisten terugvind voor de achterblijvers hoor) maar ik vind het 1 grote brok sentimentele pulp niveau niks.

Ja! Bij Memories kan ik ook wel janken, en dan niet omdat het zo sentimenteel (ahum) is. Zoals A&L1 al zei: grote zeikprogramma's.

kos
Beetje tv voor bejaarden, zo'n Memories.

Al heeft het tig keer meer niveau dan een willekeurig niveau op de commerciële omroepen natuurlijk.

Vermist vind ik anders geen slechte serie hoor ! Maar het is dan ook de eerste soortgelijke serie waarnaar ik een beetje beginnen kijken ben.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:07 uur

geplaatst: vandaag om 09:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.