menu

Overig / Televisie / De Hoofdprijs

zoeken in:
Een behoorlijk populair programma op SBS6 dat iedere vrijdagavond op TV is.
Ik vond het van tevoren een erg goed idee lijken en het leek me ook leuk.
Nu vind ik het niet leuk genoeg om te volgen. Er had gewoon veel meer uit gehaald kunnen worden.

Jack Wouterse zei al in een interview met de VARA dat hij verbaasd zou zijn als het écht goed zou worden. Hij sprak over te weinig tijd en ik moet bekennen dat dat terug te zien is in het eindresultaat.

Drs. DAJA schreef:
Jack Wouterse zei al in een interview met de VARA dat hij verbaasd zou zijn als het écht goed zou worden. Hij sprak over te weinig tijd en ik moet bekennen dat dat terug te zien is in het eindresultaat.

Ik las het interview en het hoefde meteen niet meer van me. Als een van de acteurs al zo spreekt over het resultaat...

Jack Wouterse is opzich niet zo'n minpunt. Hij heeft wel één van de minst leuke rollen in de serie.

Wouterse is een erg goede acteur hoor.

In Vet Hard was hij geweldig.

Ik kijk ook niet omdat hij erin zit, maar omdat hij het niks vond.

Zegt toch niks. Vanuit zijn oogpunt leek het misschien niets maar misschien vind jij het wel een goede serie?

jumpstylemovie schreef:
Zegt toch niks. Vanuit zijn oogpunt leek het misschien niets maar misschien vind jij het wel een goede serie?

Ach, ik volg momenteel zeven series tegelijk, een achtste hoeft niet.

Ik zappte er net evenlangs en daar was Wouterse met z'n luie reet in bad. Even verder gekeken en het was een nogal onodige scéne.
Het is wel vaker nogal... doelloos.

verschrikkelijk slecht...
afl. 1 gekeken. door alle reclame door de pirates of the caribbean films... foute keus achteraf

Tja, als je het onder een film bekijkt...

Gast
geplaatst: vandaag om 16:44 uur

geplaatst: vandaag om 16:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.