- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Knight Rider
Knight Rider

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Wie kent het niet de auto die praat
Genaamd Kitt en bestuurder Michael

jordybeukeboom
-
- 6785 berichten
- 2418 stemmen
Ik keek wel regelmatig, kan er me er weinig meer van herinneren. De tune was erg cool

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Ik keek wel regelmatig, kan er me er weinig meer van herinneren. De tune was erg cool
Op Rtl 7 draait het elke dag.
Is leuk om weer eens te zien.
En ja die tune was zeker vet

Quentin
-
- 10172 berichten
- 8303 stemmen
Inderdaad heel slecht, vooral bagger scripts. Series als MacGyver en Airwolf zijn ook gedateerd maar wel aardig gemaakt.

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Maar ik kijk het nu en niet toen...
Het is ook niet nu gemaakt maar, toen.
Je kan het niet vergelijken met iets wat nu heel anders gemaakt wordt.

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
Waarom kan ik dat niet vergelijken? Als iets dat toen gemaakt is nu nog steeds werkt is het goed, anders niet. Simple as that...

Arkadi.
-
- 797 berichten
- 870 stemmen
Waarom kan ik dat niet vergelijken? Als iets dat toen gemaakt is nu nog steeds werkt is het goed, anders niet. Simple as that...
Denk wel dat het met leeftijd te maken heeft. Ik ben van de generatie Knight Rider en vond het toen ook prachtig. Is toch dat je als beginnende puber anders naar de media kijkt dan dat je 20 jaar later doet.
Keek er toen ook met plezier naar maar als ik het nu zie is het tenenkrommend.
Heeft toch wel met het tijdperk te maken waarin het wordt gemaakt.

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
Beginnende puber?
Ik zag het -uiteraard in de herhalingen- al zo'n tien jaar geleden (toen ik een beginnende puber was)- samen met dingen als Magnum, The A-Team en Macgyver. Vond toen al Knight Rider de matigste van de vier.

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Ik zag het -uiteraard in de herhalingen- al zo'n tien jaar geleden (toen ik een beginnende puber was)- samen met dingen als Magnum, The A-Team en Macgyver. Vond toen al Knight Rider de matigste van de vier.
Ja dat zou kunnen is ook persoonlijke smaak.
Toen vond ik het niet slecht, maar nu kijk je er uiteraard anders tegen aan.
Maar om het nu zo af te kraken klopt niet helemaa.

gotti
-
- 14006 berichten
- 5520 stemmen
Waarom niet? Als iets wat destijds is gemaakt en nu nog steeds werkt heeft het de tand des tijds doorstaan. Bij Knight Rider is dat duidelijk niet het geval, dus dan zie ik niet in waarom hier niets over gezegd mag worden...

MXO
-
- 1449 berichten
- 516 stemmen
Don't mess with Michael de Nicht Rijder!

606
-
- 23728 berichten
- 11630 stemmen
Don't mess with Michael de Nicht Rijder!

The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Series als MacGyver en Airwolf zijn ook gedateerd maar wel aardig gemaakt.
Eens!

DIXI
-
- 49 berichten
- 171 stemmen
En vandaag allemaal de 1e aflevering gezien van Knight Rider 2009?
Wat vonden jullie ervan?
Ik vond het erg wennen, de nieuwe stem van Kitt. Kitt die van een Ford Mustang kan transformeren in een Ford Pick-up vond ik toch net iets te maar het is nog maar de 1e aflevering.
Het is een beetje een mix van Knight Rider, MacGyver, James Bond en Transformers geworden vind ik. Niet verkeerd, maar eigenlijk niet meer te vergelijken met de "Good Old" Knight Rider

darkangel1006
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Hallo ik moet zeggen de new Knight Rider 2009 is vrij weg heel erg overdreven gemaakt.
Je komt dingen tegen waar ik van zeg nee kan niet.
Om te beginnen de stem vindt ik er bagger... de turbo boos die geactiveerd wordt lijkt het net alsof er een nitro injectie ingebouwd is kortom je kunt het vergelijken met Fast To The Furious ....
En dat ook de Mustang zich kan tranformeren.. heb dan het idee ik kijk een stukje Transformers...Moet wel zeggen om de serie te kijken kan, maar om het later aan te kopen.... nee echt niet.
Is echt geen aanrader om te kopen .... geef mij maar de kitt van jaren 80 de echte Trans-Am ....met de stem van Daniel Wiliams...
dat klinkt beter dan Val Kilmer.Wat ik ook slecht vindt van de New Knight Rider is als er op de wagen geschoten wordt zit er een soort schild op de wagen en zie jew de kogels gewoon neervallen.In de oude serie zie echt de kogels afketsen meer geloofwaardiger.
Dus met andere woorden geef mij maar de oude serie die kijk ik met plezier en niet de nieuwe.....
Wel wil ik even zeggen voor hen die de serie wel leuk vinden ....
veel kijkplezier.........
darkangel

Bitking
-
- 140 berichten
- 0 stemmen
Yup! Ik ken het volledig! Ik heb alle afleveringen ervan gezien, van eerste tot de laatste, maar op een gegeven moment was de serie gestopt, heel jammer! Er was geen eind te zien ofzo. Achja, kon niet blijven duren. Toen ik hoorde dat er dit jaar film uitkomt, ben ik erg enthousiast! Ik ben erg benieuwd wat ze er hebben gebakken.

Donkerwoud
-
- 7854 berichten
- 3419 stemmen
Nichtenberijder!
Nooit mijn show geweest, ik was meer voor MacGuyver en The A-Team.

badfans69
-
- 2656 berichten
- 4935 stemmen

Graaf Machine
-
- 6955 berichten
- 890 stemmen
Kitt was natuurlijk een lelijke auto, en Hasselhoff een doetje, maar de serie was best gaaf. Haalde het niet bij The A-team, dat, zeker de eerste jaren, geniaal was. Ook The Dukes of Hazard was cool, en MacGyver, die van een dennenappel en een rolletje plakband een handgranaat kon maken. Verder had je vlak daarvoor nog The Hulk, met Lou Ferrigno en Bill Bixby, en nog daarvoor De man van zes miljoen (over Lee Austin, die astronaut was, maar verongelukte en weer opgelapt werd). De echte kenners zullen zich zelfs nog De man van Atlantis herinneren (gespeeld door Patrick 'Bobby Ewing' Duffy).
Zo, dat was weer even een tripje memory lane, toen je als jonge tiener nog alles vrat wat op tv kwam, omdat er maar twee netten waren en verder he-le-maal niets.
Edit: waar ik Lee Austin schreef, moet staan Steve Austin. Lee Majors was de acteur die Steve Austin, (astrounaut, a man barely alive) speelde.

de grunt
-
- 4268 berichten
- 1569 stemmen
MacGyver, die van een dennenappel en een rolletje plakband een handgranaat kon maken.