menu

Overig / Televisie / Juliana II

zoeken in:
Zijn er mensen die deze EO-serie gevolgd hebben? Ik heb het zelf gekeken en heb er gemengde gevoelens over. Het is mooi in elkaar gezet, maar het blijft steevast een tikkeltje aan de houterige kant. Sommige Christelijke waarden zijn ook een ietwat misplaatst, zoals hoe het een happy end krijgt omdat Juliana accepteert dat familie boven alles gaat. We weten allemaal hoe zij alleen en eenzaam in dat torenkamertje terecht is gekomen....

Omdat mijn moeder en ik erin gefigureerd hebben, heb ik de afleveringen vanaf uitzendinggemist.nl gedownload en zal ze binnenkort een keer bekijken. Gek trouwens dat deze nog niet toegevoegd is aan de site.

Downloaden via die site? Hoe is dat te doen?
Zou het ook maar niet toevoegen, worden vast beide series verwijderd (edit: ah, is al gebeurd).

Gewoon de stream opslaan neem ik aan?

Realplayer heeft een functie...als je je muis maar lang genoeg bij een video houdt valt alles wel te downloaden. En ik kan me vergissen, maar Juliana 1 heeft hier toch heel erg lang opgestaan?

BlueJudaskiss schreef:
Juliana 1 heeft hier toch heel erg lang opgestaan?
Jep ...

Gast
geplaatst: vandaag om 01:10 uur

geplaatst: vandaag om 01:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.