ad
  • 139.659 films
  • 6.612 series
  • 20.011 seizoenen
  • 431.978 acteurs
  • 280.249 gebruikers
  • 8.086.576 stemmen

Meest irritante / slechte reclame?

zoeken in:

John Milton

• 14977 berichten
  • 7718 stemmen

Ik ben in 1996 eigenlijk gestopt met tv kijken. Onbegrijpelijk hoe mensen niet de hulk worden wanneer er reclame komt. Tegenwoordig kijk ik heel soms iets via uitzending gemist of terugkijken, maar dan is het een uitzondering.

Reclames kijken, zoals jij het noemt vind ik al 25 jaar onacceptabel. Heb ook sinds de jaren 90 geen film op tv gekeken, moet ik zeggen. Nu neem ik af en toe weer iets op dat je anders moeilijk te zien kunt krijgen.

Maar dat idee van ‘nu komt dit op (niet later) en als je het kijkt moet je ook deze reclame zien’, vind ik zeldzaam bagger, en ik doe het dus ook niet.

kappeuter (crew)

• 59492 berichten
  • 4951 stemmen

Als ik deze man zie dan denk ik meer aan een dominee op de Bible belt dan aan een goeie business opportunity.

Op YouTube stikt het van dergelijke vage gasten die je gouden bergen beloven.

Leland Palmer

• 23356 berichten
  • 4195 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Wat ik me afvraag, kijken jullie reclames ook gewoon volledig?

Na het eten buik ik wel eens uit voor de tv, als mijn vriendin wat aan het zappen is. Dan komen er wel eens reclames voorbij. Maar verder kijk ik echt nooit tv. Alleen voetbal. Verder vind ik het echt vreselijk.

Ajax&Litmanen1

• 54205 berichten
  • 3363 stemmen

John Milton schreef:

Ik ben in 1996 eigenlijk gestopt met tv kijken. Onbegrijpelijk hoe mensen niet de hulk worden wanneer er reclame komt. Tegenwoordig kijk ik heel soms iets via uitzending gemist of terugkijken, maar dan is het een uitzondering.

Reclames kijken, zoals jij het noemt vind ik al 25 jaar onacceptabel. Heb ook sinds de jaren 90 geen film op tv gekeken, moet ik zeggen. Nu neem ik af en toe weer iets op dat je anders moeilijk te zien kunt krijgen.

Maar dat idee van ‘nu komt dit op (niet later) en als je het kijkt moet je ook deze reclame zien’, vind ik zeldzaam bagger, en ik doe het dus ook niet.

1996, da's effe geleden. Ik rond 2003 geloof ik. Ik trek al die debiele programma's met BN-ers en talentenshows echt niet. Ik kijk alleen nog sport en nieuws/actualiteiten op tv en heel af en toe iets anders, meestal op de publieke omroep zonder reclame. Dus ik krijg gelukkig weinig van reclame mee. Meeste nog in bioscopen, dan erger ik me ook kapot. Ik had jaren een maandpas, nu even niet maar die komt er wel weer na corona.

kappeuter (crew)

• 59492 berichten
  • 4951 stemmen

Zo'n 'danoontje powerrr' achtig nerdkind nu in de Essent reclame.

sinterklaas

• 11124 berichten
  • 2974 stemmen

En niemand noemt deze op....

kos

• 44881 berichten
  • 7760 stemmen

Die is inderdaad verschrikkelijk.

Ajax&Litmanen1

• 54205 berichten
  • 3363 stemmen

sinterklaas schreef:

En niemand noemt deze op....

(embed)

Ik vind dat deuntje eigenlijk wel catchy...

Ebenezer Scrooge

• 1392 berichten
  • 2706 stemmen

Maar dan liever zo:

sinterklaas

• 11124 berichten
  • 2974 stemmen

Juist!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.