- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Gefeliciteerd Zalando en Johan Derksen met de Loden leeuw. Terecht. 
Dk2008
-
- 11190 berichten
- 781 stemmen
Ze namen het keer wel allebei zonder protest in ontvangst. Jammer. Ook jammer allebei fout, gelukkig heb ik iets meer verstand van films. 
Martijnnn
-
- 2251 berichten
- 2451 stemmen
Snap het niet, die Plus reclame is toch veel irritanter, of heeft het met preutsheid te maken ofzo?
Derksen wel terecht natuurlijk 
schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Zalando met afstand de irritantste. Gelukkig heeft mijn stem geholpen 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Oh die is tenenkrommend inderdaad! Vre-se-lijk.
Deze vind ik nog net iets erger:
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb die van Wijko nog nooit gezien. Niet best nee, maar wel DE lekkerste satesaus wat mij betreft. 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Die Carglass reclame in dialect met ondertitels.
Martijnnn
-
- 2251 berichten
- 2451 stemmen
Die Carglass reclame in dialect met ondertitels.
Tja ze doen het erom, iedereen praat alleen nog maar over carglass als het om een kapotte ruit gaat.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
Die Carglass reclame in dialect met ondertitels.
Martijnnn
-
- 2251 berichten
- 2451 stemmen
Inderdaad, dan denkt iedereen meteen dat de monteur de ruit zelf ingetikt heeft om zich zelf wat werk te creëren
sara-pezzini
-
- 447 berichten
- 8 stemmen
Die Carglass reclame in dialect met ondertitels.
bloed irritant ja!! vraag me gelijk af of ze hem vroeger in friesland soms niet snapten en carglass zag dat daar geen ruit verkocht werd...........
Metalfist
-
- 12443 berichten
- 3964 stemmen
Dit werd een tijd geleden dus werkelijk op deze manier uitgezonden op de Vlaamse televisie:
Verschrikkelijk!
606
-
- 23883 berichten
- 12350 stemmen
Die Carglass reclame in dialect met ondertitels.
Doet pijn aan mijn oren en ogen 
Jitse
-
- 140 berichten
- 698 stemmen
Dit werd een tijd geleden dus werkelijk op deze manier uitgezonden op de Vlaamse televisie:
(embed)
Verschrikkelijk!
Oh inderdaad, om zot van te worden!
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Die radio reclame:
koppelingintrappenversnellingspookterugschakelenkoppelingintrappen
En dan wordt alles super snel gezegd echt bloedirritant, er lijkt tevens ook geen eind te komen aan die reclame.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jort Kelder met zijn Friesland Bank ''plakpak'' reclame. Gatdamme, wat schurftirritant zeg. 
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Heb sowieso al een hekel aan die rechtse gladjakker.
tommykonijn
-
- 5204 berichten
- 2405 stemmen
Begin me steeds meer te ergeren aan die Plus-reclames die gericht lijken op peuters, en die van de C1000 met die ''1 euro-weken'' (met Tineke Schouten).
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Ik bied de helft 
Nou dan kan je OPROTTUH!!
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
De twingo, over een mongoloog van een moeder tegen een dochter over tats.
Nijmegen
-
- 323 berichten
- 696 stemmen
Het irritantst vindt ik zonder enige twijfel die rommel van Zalando, zo'n schoenenthuisbezorg-site.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die nieuwe KPN reclame met onbeperkt bellen en smsen.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey Peter! 
sinterklaas
-
- 11828 berichten
- 3324 stemmen
Die kruitvat reclames op de radio. Met die overacte huppelkutten. Bleeeeghh 
sinterklaas
-
- 11828 berichten
- 3324 stemmen
Of dit:
Zooo in me sas met Badedas!!
Gadverdamme irritante schijtreclame die je ook overal en altijd hoort op de radio.
starbright boy (moderator films)
-
- 22563 berichten
- 5229 stemmen
Wel een van de geniaalste Nederlandse reclamezinnen ooit. Wordt daarom ook al zeker 30 jaar gebruikt.
