- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Meest irritante / slechte reclame?
Meest irritante / slechte reclame?
Lenzo
-
- 146 berichten
- 671 stemmen
Die van Snack A Jacks begint ook irritant te worden.
clockwork72
-
- 2793 berichten
- 1781 stemmen
(embed) Dé irritantste.
Erg irritant ja. Zou verboden moet worden dit soort onzin.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Ik wordt een beetje flauw van de bierreklame bomvol domme kerels die voetbal kijken en dom juigen als iemand een biertje brengt. Wat is het doel van dit alles: de man is debiel?
Waar is de man die van jazz houdt?
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Ik wordt een beetje flauw van de bierreklame bomvol domme kerels die voetbal kijken en dom juigen als iemand een biertje brengt. Wat is het doel van dit alles: de man is debiel?
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Zijn mensen met minder geld nu volgens HI (welcome to the Hi society) nou lelijk en wannabe's?????
Of snap ik de reclame niet
'dankzij de scherpe prijzen trekt Hi nu vreemde mensen aan.. excuses..'
Over domme mannen in de bierreklame: Grolsch richt zich weer op de creatieve en vrije geest. Alleen lust ik het niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik zie op Eredivisie Live vaak de reclame met vd Vaart met ''ik moet NU Sport''. Echt heel irritant.
Die deo reclame met Ruud van Nistelrooij is trouwens net zo kut.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja van die deo reclame zag ik laatst op Duitsland de versie met Ballack, vreselijk.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Die deo van Ruud vind ik wel weer grappig.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Over domme mannen in de bierreklame: Grolsch richt zich weer op de creatieve en vrije geest. Alleen lust ik het niet.
Bij Grolsch denk ik toch echt aan boerse types die zweren bij hun streekpils. Hippe stadsvolk, dat lekker onconformistisch gedraagt, komt dan een beetje geforceerd (zeg maar, idyllisch) over.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Bueno's. ''Oh nee, de laatste Bueno!''
Wat een ramp..
juut73
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
zowat alle bier reclames...
alsof alleen kerels van bier houden.....
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Mwoah, bier lurkende vrouwen worden vaak als ordinair gezien. Vind het zelf ook niet zo charmant als een mooie vrouw zo'n schuimpint aan dr mond zet, dus misschien dat je het daarom op TV ook niet vaak ziet?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tsja mooie vrouw, lelijke vrouw. Als ze zin heeft in bier drinkt ze dat maar lekker zoals ze wil. Die rietjes in die breezertjes irriteren me veel meer.
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Helemaal waar hoor, het zou onzin zijn als vrouwen geen bier mógen drinken.. ik krijg persoonlijk altijd het beeld van een gezette Engelse lady in mijn hoofd met een grote emmer bier aan dr hoofd. Hun schuld! 
Elineloves
-
- 24073 berichten
- 3637 stemmen
Klopt. Daar maak jij je nooit schuldig aan zeker, dat jij een bepaalde beeldspraak bij iets blijft zien?
Als ik denk aan vrouwen met bier, denk ik én aan mijn moeder, én aan Engelse vrouwen. Het is maar waar je vaak mee in aanraking bent gekomen ofzo.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5170 stemmen
Alleen met wilders stemmers naar het schijnt 
_Se7en_
-
- 2046 berichten
- 1820 stemmen
Postal Gold scoort ook hoog op het irritatie lijstje..
Ik dacht eerst dat er ''Post te koop'' in plaats van "Postal Gold" gezegd werd. Fantaseerde gelijk over een bedrijf waar je ongewenste post van andere mensen kan kopen
.
Leland Palmer
-
- 23798 berichten
- 4935 stemmen
Zag net die reclame van/met Sven Kramer, dat z'n schaatspakkie scheurt.
Vre-se-lijk. 
Roel-
-
- 1978 berichten
- 584 stemmen
Zag net die reclame van/met Sven Kramer, dat z'n schaatspakkie scheurt.
Vre-se-lijk.
Daar kan ik dan nog wel om lachen. De Nederlandse energie maatschappij daarentegen.. Ben overigens wel blij dat ze die gekke bekende Nederlanders (en dat wijffie met die freaky ogen) weg laten tegenwoordig, of minder opvallend. Maar goed, deze reclames zullen vast eerder genoemd zijn 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Die kakker-rrrrrrrrrr is alleen een vreselijk virus aan het worden. In ieder geval op de tv.
Montorsi
-
- 9753 berichten
- 2394 stemmen
Als ik denk aan vrouwen met bier, denk ik én aan mijn moeder, én aan Engelse vrouwen. Het is maar waar je vaak mee in aanraking bent gekomen ofzo.
Als ik aan bierdrinkende vrouwen denk......

...wat pas vervelend is, vrouwen die een rose willen terwijl je in de Ierse pub staat. Dat mag jij dan gaan halen 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Over vrouwen, kakker-rrr-s en bier gesproken.
Meisjes, die zich scharen onder de kakker-rrr-s, zijn echt de enige vrouwen die ik ken, die er perse een wedstrijd van maken om pils in één teug naar binnen te werken. Lekker *gezellig* een biertje drinken is er niet bij. Hup, klots, zo in de maag!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Koor-ballerina's ja. Die weten er wel raad mee.
_Se7en_
-
- 2046 berichten
- 1820 stemmen
StreetBeanz van Plus
. Kak reclame.
_Se7en_
-
- 2046 berichten
- 1820 stemmen
Vind die van Plus erger. Fake nieuws met irritante piepjes. Doe normaal
.

