menu

Overig / Televisie / Airwolf

zoeken in:
The Last
Airwolf

Met Ernest Borgnine en Michael Jan Vincent als één van de beste tv-duo's ooit!

Absoluut jeugdsentiment en één van mijn favoriete tv-series allertijden. Veel beter (en realistischer) dan enigszins vergelijkbare actieseries als The A-Team, Knigth Rider, Macgyver en weet ik wat allemaal. Grootste verdienste is toch wel de sterke rode draad die de serie heeft. Maar vooralsnog, in elk opzicht beter dan de meeste 80's en 90's actieseries imo. Zit moeiteloos op het niveau van Magnum PI of Miami Vice.

Helaas is Airwolf i.t.t. de genoemde series, wel érg in de vergetelheid geraakt.

De meesten zullen het wel kennen denk ik, maar voor de liefhebbers en/of fans van The A-team e.d. die het nog niet kennen is dit een must!! je zult versteld staan.

AHWA
Tatatatatatataataatataaa....

combi
heeft ie nou ooit zn broer gevonden?

blue thunder is trouwens ook sterk!

http://www.moviemeter.nl/film/7657 airwolf

http://www.moviemeter.nl/film/1708 blue thunder

The Last
De eerste link is trouwens de pilot. Blue Thunder komt mij ook enigszins bekend voor....

combi schreef:
heeft ie nou ooit zn broer gevonden?

Dat weet ik eerlijk gezegd ook niet meer. Kan me een aantal specifieke details erg vaag herinneren, maar of het allemaal 'goed' is gekomen met z'n broer weet ik niet meer. Wel kent de serie (vooral richting het einde) een aantal verrassende wendingen, dus of het daar iets mee te maken heeft? Wie weet.

Ik ben wel van plan om helemaal opnieuw te beginnen en hopelijk er dan achter te komen. Heb seizoen 1 al een tijdje hier thuis liggen.

de film airwolf staat die ook op de dvd van de serie?? wil alle drie de seizoenen kopen. ze staan bij mediamarkt voor 9.9 per seizoen samen met a-team, knight rider, macgyver, miami vice, magnum pi allemaal 10 euro

heb juist vier seizoenen gekocht van airwolf terwijl er op imdb maar 3 staan. weet iemand hoe dit komt? hebben ze mij bij mediamarkt beetegenomen met een best of box of is imdb onvolledig?

Gast
geplaatst: vandaag om 05:43 uur

geplaatst: vandaag om 05:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.