menu

Overig / Televisie / ONM

zoeken in:
Ik zelf volg de serie Onderweg naar Morgen niet, (ook GTST niet) omdat de series mij persoonlijk niet zo heel erg aanspreken. Ook al zeggen velen dat het geweldig schijnt te zijn, wat vinden jullie ervan ?

Hoe kan dit nou ? ik heb duidelijk Overigen > Televisie geklikt.

Madecineman (moderator)
Heb het aangepast, slip of the keyboard waarschijnlijk Verder nooit een minuut aan verspilt, ONM (en andere soaps).

Volgde het vroeger in mijn soap periode iedere dag, nu kijk ik het ook nog wel eens (is wel leuk), iig leuker/interessanter als GTST, plus het heeft de laatste jaren wel vooruitgang geboekt. Verder niets bijzonders, kijk het enkel nog uit jeugdsentiment.

onm kijk ik never nooit ik snap er dan ook niet veel van maar gtst kijk ik wel dat is spannend enzo dat is een leuke soap

606
volg het soms

is leuk maar niet dat ik elke dag moet kijken

Ik keek het vroeger, toen het nog echt Onderweg naar Morgen heette. Met de Reitsema's en de Couwenbergs. Met Aafke, Ed, Viktor en Renee etc. Maar goed, toen was ik nog jong en keek ik het vaak omdat mijn moeder en zusje het keken.
Was zon slechte serie nog niet.

Nu al jaaaaren niet meer gezien. Ik zag het alleen van de week voorbij komen met nog altijd die ouwe JP hehe

Soaps zijn kut. Dus nee, ik kijk het niet .

Meestal kijk ik het wel. Lang geleden dat ik er eentje gemist heb.

speranza
In Film > Algemeen > ONM:

Heel erg jammer dat Miljuschka Witzenhausen uit ONM is verdwenen. Dat is zo'n ontzettend lekker snoepje. Duizend keer mooier dan Yolanthe Cabau van Kasbergen.

Ook actrices hebben zwangerschapsverlof.

Nomak
Hier is al een ONM topic.

Ik vind het jammer dat een deel van de nieuwe personages echt vreselijke actrices zijn. Personages zoals Linda en Maus vind ik echt verschrikkelijk irritant.
Verder vind ik het ook jammer dat de nadruk de laatste tijd vooral op seks komt te liggen. Seks is een onderdeel van het leven, maar moet dat echt haast elke aflevering het onderwerp zijn? Iedereen kruipt op iedereen, dat maakt de soap er kwalitatief niet beter op.

Het beste personage vind ik met afstand Junior. Eigenlijk het enige personage die de serie nog het kijken waard maakt.

Junior is Levi van Kempen toch? Heb het echt al jaren niet meer gezien... ben gestopt met kijken toen hij net in de serie kwam. 10 jaar geleden vond ik het de moeite waard, maar sinds die 'vernieuwingen' ben ik gestopt met kijken. Geef mij de oude garde maar.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:16 uur

geplaatst: vandaag om 10:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.