menu

Overig / Televisie / Point Pleasant

zoeken in:
Tijdens een verschrikkelijke zomerstorm in het kustplaatsje Point Pleasant spoelt de bewusteloze Christina Nickson op het strand aan. Zij wordt uit de branding gered en naar het huis van de plaatselijke arts gebracht. Vreemd genoeg wil de tiener niet dat iemand contact opneemt met haar familie. Hoe langer Christina in Point Pleasant verblijft, des te groter blijkt de bovennatuurlijke en dodelijke invloed die zij op de bewoners van het stadje heeft – en die uiteindelijk tot de ultieme confrontatie tussen goed en kwaad zal leiden

Point Pleasant is elke donderdag om 22:20 uur te zien bij RTL 5.

volg ik...moest in het begin wennen vond het een beetje traag,maar naarmate de serie vordert is het wel spannend...
vind ook de begintune mooi!

Altijd als ik voorstukjes hiervan zie of lees waar het eigenlijk over gaat denk ik 'dit is helemaal mijn ding'. Maar volgens mij valt het echt behoorlijk tegen. IMDB-score is niet al te hoog, na 1 seizoen ermee gekapt, lees weinig écht hele positieve recensies van mensen die het volgen, hmm... ik weet het niet!

het zal ook nooit mijn favoriete serie worden of eentje die ik wil hebben,maar het is wel aardig om te volgen,helemaal naarmate het verhaal vordert en je er ook wat meer in komt..ben nu wel benieuwd hoe het afloopt..maar inderdaad had ik van te voren er meer van verwacht...

Ja, 1 vd (helaas geflopte) projecten van 1 van de ''Buffy'' schrijvers.
Heb zelf t eerste seizoen thuis en het is een aardig goed seizoen met de mooie Elizabeth Harnois.
Het was een interessant concept: een mysterie-drama over een tienermeisje die de antichrist blijkt te zijn. Helaas werd het toch teveel soap-achtig naar mijn idee en te weinig werd het fantasy-horror aspect belicht.
Wie er verder echt uitspringt is Grant Show als Lucas Boyd, heerlijk duivels speelt ie de rol.
Had een hoop potentie, helaas

Gast
geplaatst: vandaag om 09:44 uur

geplaatst: vandaag om 09:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.