menu

Overig / Televisie / Stargate SG1 Films?

zoeken in:
Toen ik overlaatst een aflevering van Stargate SG1keek kreeg ik ineens een herinnering aan een aantal films van de reeks die je vroeger kon huren in de Movie Max. Maar nu wou ik op het internet zoeken hoeveel films er eigenlijk juist waren (heb er zelf toch denk ik een 8tal gehuurd) en dan vind ik er alleen maar 3...

Is het nu een zwaar hersenspinsel dat ik denk dat er meerdere films zijn of zijn er echt maar 3 in totaal? Iemand met meer informatie?

Niemand heeft hier meer informatie over?

Er zijn 3 films van Stargate.

Stargate (1994 met Kurt Russel, voordat de serie begon)
Stargate: The Ark of truth (2008)
Stargate: Continuum (2008)

Ook van Stargate Atlantis worden nu films gemaakt, nu ook Stargate Atlantis gecanceled is.

Dat er 3 films van zijn zei ik in mijn bericht al (en die kunnen het nooit zijn want de 2 laatste zijn van 2008 en dit is al veel langer geleden!) maar ik vroeg me af wat ze dan vroeger in die videotheek verhuurden want er waren er echt veel. En het was niet allemaal met die knul die Daniel speelt (die met zijn grote bril)

Stargate SG-1: Children of the Gods (1997 , 2 delige pilot, zit ook niet standaard bij de box van s. 1 inbegrepen)

Stargate: Infinity (2002) (was een animatie serie , gelukkig is dit snel gecanceled want het was te slecht voor woorden )

Meer weet ik niet, mijn broer weet het ook niet en die heeft zo'n beetje alles betreffende het Stargate fenomeen .

Misschien heb je hier nog wat aan.

Hallo.

Ik was ook op zoek naar Stargate SG1 en ik heb veel kunnen vinden
en er zijn plusminus 72 dvd's van.

groeten ronald55

Metalfist schreef:
Niemand heeft hier meer informatie over?

Meer films zijn er dacht ik niet, anders is het toch altijd te vinden ergens op internet

Gast
geplaatst: vandaag om 09:04 uur

geplaatst: vandaag om 09:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.