menu

Overig / Televisie / De beste Nederlandstalige tv-serie

zoeken in:
Vlaamse TV Series mogen ook.

Ik ga voor Matroesjka's

Westenwind, de drama is gewoon erg Amerikaans, en daar hou ik van.

Westenwind is ook een van mijn favoriete, vooral in het begin was het op top niveau, later werd het jammer een stuk minder.

Moeilijk te zeggen, vond Flodder altijd erg vermakelijk ! Laatste jaar vond miste ik geen aflevering van Keijzer en De Boer!

speranza
Ik ga zonder enige twijfel voor oud geld!

rose
Het wassende water, Madelief, Westenwind , Zeg "ns AA.

Najib en Julia en Medea, beide van Theo Van Gogh
Stellenbosch van Michiel van Jaarsveld
en natuurlijk Dagboek van een Herdershond van Willy Hemert.

En ik weet niet of iemand het nog kent, maar de sci-fi serie Quidam Quidam vond ik ook altijd erg goed, al is de serie compleet verdwenen nadat deze eenmaal op tv is geweest.

combi
de zeven sprong.

Waltz, Vuurzee, Zwarte Sneeuw.

The Last
Baantjer natuurlijk.

klute89
The Last schreef:
Baantjer natuurlijk.

Dat kan je niet menen

Was vroeger best onder de indruk van Unit 13. Verder mijd ik NL-series eigenlijk.

Ik denk Flodder.

Vind bijna nergens wat aan, alleen Unit 13 was meer dan aardig.

VUURZEE
De 9 dagen van de Gier
Unit 13

IcU
Zeker vuurzee, en dan het 1e seizoen. Geweldig. Baantjer keek ik ook graag, maar die werd per seizoen slechter. Voorderest volg ik niet veel series. Ik volg zoiezo weinig.

Flodder vind ik enorm stom. Zowel de films als de serie, ik kan er niet om lachen. Het is totaal niet mijn ding. Net als de soap series die ik wel eens voorbij zie schieten. Wat een niveau. Om te huilen.

speranza
Ik denk dat velen Oud Geld niet kennen. In die serie zie je de in Vuurzee zeer goed acterende Mark Rietman en Carine Crutzen nog beter acteren.

Opzich is Spangaz ook wel grappig. Maar ik volg gewoon amper Nederlandse serie's.

speranza schreef:
Ik denk dat velen Oud Geld niet kennen. In die serie zie je de in Vuurzee zeer goed acterende Mark Rietman en Carine Crutzen nog beter acteren.

Ja natuurlijk Oud Geld ook zo'n geweldige serie, hoort ook zeker in mijn rijtje thuis!

De Partizanen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:32 uur

geplaatst: vandaag om 04:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.