- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De beste Nederlandstalige tv-serie
De beste Nederlandstalige tv-serie

De Mees
-
- 558 berichten
- 64 stemmen
Vlaamse TV Series mogen ook.
Ik ga voor Matroesjka's

Angrod_Pallanén
-
- 6688 berichten
- 1042 stemmen
Westenwind, de drama is gewoon erg Amerikaans, en daar hou ik van.

niethie
-
- 7303 berichten
- 6251 stemmen
Westenwind is ook een van mijn favoriete, vooral in het begin was het op top niveau, later werd het jammer een stuk minder.

kleez
-
- 849 berichten
- 1207 stemmen
Moeilijk te zeggen, vond Flodder altijd erg vermakelijk ! Laatste jaar vond miste ik geen aflevering van Keijzer en De Boer!

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik ga zonder enige twijfel voor oud geld!

rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Het wassende water, Madelief, Westenwind , Zeg "ns AA.

SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 729 stemmen
Najib en Julia en Medea, beide van Theo Van Gogh
Stellenbosch van Michiel van Jaarsveld
en natuurlijk Dagboek van een Herdershond van Willy Hemert.
En ik weet niet of iemand het nog kent, maar de sci-fi serie Quidam Quidam vond ik ook altijd erg goed, al is de serie compleet verdwenen nadat deze eenmaal op tv is geweest.

klute89
-
- 3650 berichten
- 0 stemmen
Baantjer natuurlijk.
Dat kan je niet menen

Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Was vroeger best onder de indruk van Unit 13. Verder mijd ik NL-series eigenlijk.

Quentin
-
- 10170 berichten
- 8272 stemmen
Vind bijna nergens wat aan, alleen Unit 13 was meer dan aardig.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Zeker vuurzee, en dan het 1e seizoen. Geweldig. Baantjer keek ik ook graag, maar die werd per seizoen slechter. Voorderest volg ik niet veel series. Ik volg zoiezo weinig.
Flodder vind ik enorm stom. Zowel de films als de serie, ik kan er niet om lachen. Het is totaal niet mijn ding. Net als de soap series die ik wel eens voorbij zie schieten. Wat een niveau. Om te huilen.

speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat velen Oud Geld niet kennen. In die serie zie je de in Vuurzee zeer goed acterende Mark Rietman en Carine Crutzen nog beter acteren.

jumpstylemovie
-
- 6199 berichten
- 1221 stemmen
Opzich is Spangaz ook wel grappig. Maar ik volg gewoon amper Nederlandse serie's.

Martial
-
- 15 berichten
- 0 stemmen
Ik denk dat velen Oud Geld niet kennen. In die serie zie je de in Vuurzee zeer goed acterende Mark Rietman en Carine Crutzen nog beter acteren.
Ja natuurlijk Oud Geld ook zo'n geweldige serie, hoort ook zeker in mijn rijtje thuis!