menu

Overig / Televisie / Discovery / National Geographic

zoeken in:
Van Nunen
Kijkt er wel eens iemand naar deze zenders?
Sommige programma's die ze uitzenden zijn interessant, en je kunt er meestal ook nog wat van opsteken.

Mijn favorieten:
- Air Crash Investigation
- Earth Investigated
- FBI Files

Ik kijk best vaak naar Dicovery en ook naar National Geographic. Hele informatieve zenders en vooral op Discovery leuk gebracht. Op National Geographic is een programma over de gevaarlijkste gevangenissen in Amerika, heel leuk om te zien. Ik kijk ook vaak de auto/motor programma's op Discovery.

Van Nunen
Waarom is er nog nooit een topic hierover geopend?
Ze zenden vermakelijke én informatieve programma's uit.
Net zoals sommige films, maar dan realiteit..

Ik keek vroeger vaak Discovery toen ze nog het programma Battlefield uitzonden, dat de veldslagen uit de tweede wereldoorlog behandelden. Zeer interessant voor een WO2 ''liefhebber'''(klinkt zo fout omdat het over een oorlog gaat) als ik.

Tegenwoordig hebben ze me teveel programma's over auto's e.d. en dat boeit me niks. En NGC vind ik niet erg boeiend.

Ik keek soms naar mythbusters en the deadliest catch. Nu blijf ik vooral hangen bij Discovery Channel wanneer het programma survivorman is. Verder ook onderwerpen met betrekking tot astronomie op ngc of dc grijpen mijn aandacht.

In Overigen > Televisie > Miami Ink:

Ik kon er nog geen topic van vinden, maar het is toch zeker wel een erg vermakelijke serie. Kijkt superlekker weg en het is ook leuk om de verhalen achter verschillende tat's te horen. 1 nadeel: na elke aflevering wil je zelf ook een tat.

Heb zojuist seizoen 1 ook op dvd gekocht en is echt perfect voor de rustige zondag bijvoorbeeld.

Cool in het begin, maar de spin-off LA Ink vind ik leuker om naar te kijken.
Geen ge-whine van Ami en chicks met tattoo's.
Hm. Kat Von Drool.

Haha, die is ook wel ok ja. Maar London Ink vind ik toch weer ff minder. Miami Ink heeft trouwens wel erg toffe klanten soms. Was blij verrast dat ineens de gasten van H2O binnenkwamen. Vette band.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:29 uur

geplaatst: vandaag om 01:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.