• 155.327 films
  • 9.292 series
  • 27.638 seizoenen
  • 604.185 acteurs
  • 345.950 gebruikers
  • 8.758.220 stemmen

The Graham Norton Show

zoeken in:

kappeuter (crew films)

• 69392 berichten
  • 5534 stemmen

kos

• 45729 berichten
  • 8263 stemmen

Hij doet mee een beetje aan Paul de Leeuw denken. Heeft schijt aan alles en kan soms echt als een bitch uit de hoek komen.

Pieter Montana

• 6581 berichten
  • 2116 stemmen

Die man is inderdaad geweldig. Vooral die aflevering met Dustin Hoffman was werkelijk om je dood te lachen. Ik kijk ook zeker uit naar de aflevering van vanavond met Alan Davies.

Pieter Montana

• 6581 berichten
  • 2116 stemmen

Vanaf volgende week maandag: nieuw seizoen! In de eerste aflevering zijn Ozzy Osbourne, Ricky Gervais en Olive-Newton John te gast.

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2741 stemmen

Bedankt voor de tip. Ik heb het grootste deel van het vorige seizoen gezien, en de humor is werkelijk fantastisch.

Gizzmann

• 5609 berichten
  • 2489 stemmen

Erg prettig programma altijd ja

runrunrun

• 65 berichten
  • 64 stemmen

The Graham Norton Show komt naar Comedy Central jaja

Normaal kijk ik alleen talkshows als de gasten leuk zijn, maar bij Graham Norton kijk ik altijd, want hij weet er altijd een geniale show van te maken

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Graham Norton!

Pieter Montana

• 6581 berichten
  • 2116 stemmen

De man won overigens nog laatst een BAFTA. Volledig verdiend wat mij betreft! De beste talkshow presentator die je maar kan vinden.

kappeuter (crew films)

• 69392 berichten
  • 5534 stemmen

Nieuw op de Nederlandse tv: Graham Norton, Queen onder de talkshowhosts - volkskrant.nl

The Graham Norton Show, elke vrijdag en zaterdag om 22.00 uur op Comedy Central.

Macmanus

• 13723 berichten
  • 3581 stemmen

Je kan toch ook gewoon de bbc opzetten?

kappeuter (crew films)

• 69392 berichten
  • 5534 stemmen

Tuurlijk, maar met ondertiteling is mooi meegenomen.

Uzza_Sparta

• 1195 berichten
  • 2138 stemmen

kappeuter schreef:

alleen 18 maanden tot 2 jaar later dan op de BBC

dus lekker goedkoop weer voor nederlandse televisie.

het enigste voordeel is dat we hier nooit bij de tijd zijn dus zal het minder opvallen.

maar het kan veel erger want muziekprogramma Later With Jools Holand gisteren avond op NL2 of NL3 was van 2008 dus intussen 3 jaar oud!!!!

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

En wat voor ondertiteling!

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Valt me tegen dat hier zo weinig op gereageerd wordt. Dit is de enige talkshow die ik zo goed als altijd volg, Graham kent geen schaamte en (ondanks dat het gescript is in grote lijnen) nemen de gasten vaak leuke verhalen mee. Al met al prima vermaak.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Volg het tegenwoordig ook op Acht en ben hier zeker voor te vinden. Elke aflevering ga ik meestal wel ergens in een deuk om en Norton zelf is één van de beste hosts die ik ooit ben tegen gekomen. Alleen zonde dat de oudere episodes nergens zijn te vinden?

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Hij doet mee een beetje aan Paul de Leeuw denken. Heeft schijt aan alles en kan soms echt als een bitch uit de hoek komen.

Met dat verschil dat Norton wél grappig is (zo gemiddeld) én ook nog eens de betere gasten heeft. De red chair is ook vaak hilarisch, daar zal de Leeuw zijn vla-badje van hebben...?

depri83

• 6622 berichten
  • 1245 stemmen

De mengeling van gasten is altijd wel goed. Internationale ster + Engelse ster + Comedian meestal, werkt uitstekend. Ook gisteravond met Lee Mack weer gelachen om hoe Paltrow even ging controleren hoe zijn testikels erbij hingen.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Die Engelse comedians zijn vaak ook erg grappig ja.

eppo349

• 853 berichten
  • 3790 stemmen

Metalfist schreef:

Volg het tegenwoordig ook op Acht en ben hier zeker voor te vinden. Elke aflevering ga ik meestal wel ergens in een deuk om en Norton zelf is één van de beste hosts die ik ooit ben tegen gekomen. Alleen zonde dat de oudere episodes nergens zijn te vinden?

Zijn gewoon te pindakazen, zeker de laatste 5 a 6 seizoenen!

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Die was ik al tegen gekomen maar ik heb zo het vervelende trekje dat als ik iets graag zie, ik het van het begin wil volgen Ik was dus op zoek naar de eerste seizoenen maar daar bestaan alleen maar clips van precies.

LostCauze

• 177 berichten
  • 1346 stemmen

Beste talkshow sinds Fridaynight With Jonathan Ross.

Komt wel vooral de gasten, Norton zelf is een beetje hit-n-miss in mijn ogen. Die gescripte, eerste 5 minuten skip ik altijd, hij is veel grappiger als ie niet grappig probeert te zijn.

Iemand trouwens een maand of twee geleden die aflevering met een dronken Mark Wahlberg gezien? Ik weet niet of Comedy Central die al heeft uitgezonden maar dat was echt een top aflevering, Sarah Silverman was ook aanwezig en die combo was echt briljant, aanrader.

Oh, en BBC heeft ook ondertitels trouwens, teletext pagina 888.

Meneer Bungel

• 13163 berichten
  • 0 stemmen

Ja, die Wahlberg-dronken-afl. is ook op CC geweest, geweldig.

BBC subs komen echter bij een live-uitzending plusminus een halve minuut later in beeld, dus dat stoort alleen maar.

LostCauze

• 177 berichten
  • 1346 stemmen

Ja klopt idd, herhalingen lopen wel gewoon synchroon.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Hier op Acht is die aflevering ook alweer een tijdje gepasseerd (ik geloof dat ze zo'n 2 afleveringen achter lopen) maar die was inderdaad erg leuk. Fassbender was ook nog een gast trouwens.

mamba77

• 2 berichten
  • 71 stemmen

Zoek op youtube naar Graham Norton Fan, daar staan ook heel veel afleveringen op.

speedy23

• 18926 berichten
  • 14043 stemmen

Metalfist schreef:

Hier op Acht is die aflevering ook alweer een tijdje gepasseerd (ik geloof dat ze zo'n 2 afleveringen achter lopen) maar die was inderdaad erg leuk. Fassbender was ook nog een gast trouwens.

Als alles normaal verloopt, tien dagen. Heeft één en ander te maken met de uitzendrechten. Ik weet het niet precies waar, maar de reeks wordt eerst nog op een paar andere zenders vertoond en pas dan mag hij naar Vlaanderen komen. Acht heeft een veel te kleine afzetmarkt.

Maar 'The Graham Norton Show' zal ik nooit missen. Fantastisch.

Koen87

• 437 berichten
  • 1244 stemmen

Het mag van mij wel iets minder gescript. Juist de spontane dingen die er weleens gebeuren maken het leuk, maar ik zal het ook wel blijven volgen (meestal gewoon live op de BBC, mits ik er tijd voor heb).

catdog

• 1305 berichten
  • 1686 stemmen

Die dronken Wahlberg aflevering: , wat een held die Wahlberg.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ondertussen is het nieuwe seizoen ook alweer begonnen op Acht.

anne J

• 1516 berichten
  • 921 stemmen

O shit, zie net dat vanavond Jamie Oliver, Ben Stiller en Martin Freeman te gast waren bij Graham op de BBC... Maar Comedy Central zendt dezelfde aflevering toch altijd een week later uit? Dus morgen is de aflevering te zien van vorige week vrijdag op de BBC, en dus zou volgende week zaterdag deze aflevering te zien zijn?

DiDa

• 3522 berichten
  • 2511 stemmen

Weet iemand wanneer de aflevering waarin Schwarzenegger en Emilia Clarke te gast zijn wordt uitgezonden in NL? Afgelopen vrijdag was deze op de BBC. Normaal wordt in NL deze show op zondagavond uitgezonden, maar afgelopen zondag is de show volgens mij niet op tv geweest.

Alvast bedankt!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.