menu

Overig / Televisie / Gossip Girl

zoeken in:
AHWA
Kijkt iemand deze nieuwe serie? Beetje The OC, maar dan in Manhattan.

Aardige serie, goede muziek, knappe dames

Niets aan, ik heb de fase van tienerseries met oppervlakkige tieners, gespeeld door 25-30-jarigen, wel gehad. En wat een verhaallijnen? Beste vriendinnen die ruzie maken over een jongen? Bijster origineel...

Jaa, heb het hele seizoen al via internet gezien.
Het is geniaal.

Uhm, nee, het is nauwelijks origineel, laat staan geniaal. Het seizoen stelt me erg teleur, want elke standaard tienerserie kan goed worden, maar verder dan standaard gaat GG nergens, het is alleen verslavend, en dat is het.

Love it. Blijf er naar kijken, ben seizoen 1 nu in NL aan het kijken, had het hele seizoen al gezien, maar blijft leuk!

Ja, ik kijk het. Ben er helemaal fan van!

Begint vanavond in België op VijfTV, eerste aflevering, ben benieuwd, de reclames zien er goed uit!

Viel heel goed mee, ga volgende keer zeker terug kijken

Elke donderdag op VijfTV rond 22:20 u

Gossip girl the best!
kan niet beter!
hiervoor zeg ik mijn date af hoor!

Seizoen 1 in twee dagen uit gekeken! Heeeeerlijke serie.

Gossip Girl = allerleukste serie ooit! (L)
xoxo ; you know you love me.

Beetje van de The OC genept, ook al komt het van een boek. Maar desondanks, is het een erg leuke serie. Het Serena-Dan en Chuck-Blair gezever kwam me een beetje uit de keel hangen, maar daarnaast houd ik wel van die verwende en gemene kinderen.
Ed Westwick heeft een mooie rol in GG.

AHWA
Het is van dezelfde maker als The OC, dus het is niet gek dat het erop lijkt. Daar spelen ze ook wel een beetje op in, aangezien The OC gestopt is. Hiermee trekken ze die kijkers naar Gossip Girl.

Je hebt gelijk over Ed Westwick. Meeste talent van heel de cast. Chuck Bass is een geweldig personage.

Boutserie, eersteklas. Schijt-tieners met neppe rijkeluis problemen die vol met karakters zit die alleen maar arrogantie uitstralen. Westwick moet een soort over-de-top villian voorstellen maar na 2 afleveringen werd ik ook al schijtziek van die een-tonige blik van die kerel.

Nee, absoluut niet vergelijkbaar met The O.C. wat mij betreft behalve dat Schwartz dit graag in zijn vrije tijd op de WC schrijft. En die Leighton Meester lijkt me een erg aardig meisje in het echte leven, dus het doet me pijn om dit te zeggen maar dat karakter Blair van haar zou met dat soort gedrag al lang dood zijn. Maar het is een serie/soap dus ze komt werkelijk met alles weg.

Om het maar op een 'GeenStijl' manier te doen: +1 voor Blake Lively, die zit rond te huppelen in de meest idiote schoolpakjes maar -100 voor de rest. En een extra -1 voor CW om dit wel te vernieuwen maar niet Reaper.

Bij The OC ben ik na 2 seizoenen afgehaakt, bij Gossip Girl voorlopig nog niet.
Is het een superserie? Tuurlijk niet. Erger ik me soms dood aan bepaalde personages? Absoluut! Geloofwaardig? Voor geen meter.

Maar toch blijf ik kijken! De serie is gewoon enorm verslavend, 1tje per week kijken lukt me niet en dan heb ik er ook geen zin in, maar kijk hiervan een aflevering of 4 na elkaar en je wil blijven doorkijken.
Het is gewoon ff ontsnappen en je laten meevoeren naar dat rijke wereldje in NY. Ik kijk alvast uit naar het volgende seizoen en ben benieuwd waar de serie naartoe gaat nu de highschool jaren voorbij zijn.

AHWA
Seizoen 3 is begonnen! Vanavond pindakazen!

AHWA
Je wordt bij 301 wel weer meteen helemaal in het verhaal gegooid, en alle vertrouwde ingredienten zijn weer aanwezig. Dat maakt het misschien niet zo heel boeiend en denderend meer als seizoen 1, maar nog steeds is het leuk om samen te kijken.

AHWA
Leuk om Hilary Duff weer eens te zien, toch een van de knapste en leukste jonge actrices in Hollywood. Tyra Banks was een beetje aan het overacteren, maar ik snap dat ze wat grote namen aantrekken om meer kijkers te trekken, dus dat kan ik eenmalig toestaan

Verder blijft die zoon van Lily en Rufus een douche eerste klas, en Dan blijft m'n favoriete personage, gevolgd door Chuck en Blair.

Heerlijke serie!

Wat maakt het uit dat het niet origineel is? Als je houdt van de verhaallijnen die in Gossip Girl voorkomen maakt het toch niet uit dat dat al 8576947964 keer uitgevoerd? Ik vind het heeeeeeeeerlijk, al die haat-liefde verhoudingen tussen alle spelers. The voice-over van onze enige echte Gossip Girl. Delicious, ik kan er uren achter elkaar naar kijken.. (heb de dvdboxen)

looovee aan gossip girl!

Bij welke seizoen zijn ze nu op de NL tv? Wil een extra cadeau pindakazen voor mijn zusje namens de goedheilig man.

I love gossip girl , ik kan er naar blijven kijken , het verveelt me nooit xx

ik hou ervan Voorlopig heb ik tot seizoen 4 gezien en de onwaarschijnlijkste dingen gebeuren. Nog eventjes wachten tot het terug verder gaat. Maar voor de afwisseling ben ik eens op zoek naar iets soortgelijk.

Ik had er nog nooit wat van gezien maar toch werd het me aangeraden door een aantal mensen, dus toch maar aan begonnen. Net de eerste aflevering gezien en ik vind het nu al leuk. Volgens mij een ontzettend verslavende serie die het niet zo zeer moet hebben om de geniale verhaallijnen maar meer om het lekker wegkijken, de mooie meiden en de muziek. Gewoon dat sfeertje, en daar lijkt de serie, na de eerste aflevering, aardig mee weg te komen. Ja ik ben wel om, ga het snel verder kijken

hier leek mij helemaal niets aan maar op netflix alle seizoenen er doorheen gejaagd in 3 weken!
erg verslavende serie idd!
totaal ongeloofwaardig en moet het niet van de sterke verhaallijnen hebben maar ik hou van dat glamour wereldje, manipuleren, liegen, wraak acties.. elk karakter is leuk en dan weer vreselijk en dat maakt het leuk om naar te kijken.
vond zelf Georgina erg leuk in de latere seizoenen, leuke humor ook! heb regelmatig gelachen
Chuck was mijn favoriet en als tweede Blair, heerlijk!
bleef ook een sterkere serie als 90210 (niet de originele serie!) wat erg belachelijk werd op het eind...

Ik heb de serie 10 jaar lang bewust links laten liggen. Nu onlangs door Netflix ook maar eens de pilot gekeken en ben al bijna bij seizoen 3. Leuke personages al zijn ze van bordkarton, verhaallijnen zijn best onderhoudend en mijn zwangerschapshormonen slaan fijn op hol. Love Chuck ❤️

Gast
geplaatst: vandaag om 21:53 uur

geplaatst: vandaag om 21:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.