- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- The Big Bang Theory
The Big Bang Theory
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
In no-time (2 weken ongeveer) de eerste 5 seizoenen erdoor heen geracht. Heerlijke serie, en ik heb echt een zwak voor Penny (zeg maar gewoon een crush)!
Zag het wel eens op tv langskomen, maar had nooit verwacht dat ik er zo in op zou gaan zeg. Naast dat het een geeky grappige show is, werkt de dramatische spanning ook erg goed.
En nogmaals: Penny 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Erg uitgebalanceerde wisselwerking inderdaad en de enorme stortvloed aan pop culture references en het tempo daarvan maakt het een zeer bovengemiddelde serie van. En Penny helpt ook wel ja
. Alleen jammer dat haar delivery te wensen over laat.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Delivery-schmelivery. Nee, ik vind haar delivery juist erg goed. Sowieso hoe zij met veel situaties omgaat, de gezichten die ze trekt, de nonchalance. Heerlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Haar facial expressions zijn wel priceless ja.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Draaien ze vanavond een herhaling op CBS? Waarom dat nou weer? :S
Heeft waarschijnlijk met Thanksgiving te maken zeker?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk het. Ook geen Two and a half men en The Office US 
Gister ook al geen Modern Family. Wat een kutweek, wat betreft de series.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De ruzies tussen Amy en Bernadette en tussen Howard en Sheldon 
Ja, leuke aflevering!
korenbloem02
-
- 708 berichten
- 1781 stemmen
Inderdaad heel erg leuke aflevering. In tegenstelling tot HIMYM weet deze serie wel gewoon grappig te blijven, zonder constant terug te vallen om de zelfde soort grapjes. Two and half men was deze week ook weer eens leuk te noemen.
korenbloem02
-
- 708 berichten
- 1781 stemmen
Amy: Are you saying you want to spank me?
Sheldon: I don't want to. But, it looks like you have left me no choice.
Amy: That's true. I've been a very bad girl.

(zo verschrikkelijk cliché was dit,. Maar echt geweldig gedaan!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik vond het een vreselijk vervelend moment. Die Amy is echt verschrikkelijk ongrappig en ze trekt Sheldon in dat niveau mee omlaag. Zou echt een zegen zijn als de schrijvers die Amy uit de serie schrijven. Telkens als Sheldon in een aflevering bij Amy in het plot gestopt wordt is hij nog nauwelijks grappig. Zijn kracht ligt in dialogen met de 3 andere vrienden.
Idem Howard, ik mis echt de tijd dat hij single was en heerlijk als een enorme nerd vrouwen probeerde te versieren. Of Penny, in de 1e seizoenen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Amy vind ik ook helemaal niks. Howard daarentegen vind ik zelfs het grappigst denk ik. Heerlijk pijnlijke momenten met de ouders van Bernadette en in de aflevering van de parking space was ie ook lekker op dreef.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Penny en Bernadette in hun uitgaansjurken 
Very nice hoor.
Dit was weer wel leuk. Er komen ook weer echte nerdzaken in voor. En ook prettig dat Sheldon weer eens een aflevering heeft zonder Amy naast hem.
Stuart is trouwens grappig.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Sheldon op het matje geroepen wegens seksueel getinte opmerkingen 
Ik las dubbel tijdens dat gesprek.
Wel jammer dat Howard en Rasj een mini rolletje hadden.
Outblasty
-
- 167 berichten
- 779 stemmen
Sheldon was inderdaad erg op dreef de laatste aflevering!!
Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 904 stemmen
Ik vond de recente aflevering de beste aflevering van het seizoen en één van de betere van de hele serie.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Deze aflevering was geniaal ja. Penny met het brilletje... 
Outblasty
-
- 167 berichten
- 779 stemmen
Nieuwe aflevering was weer leuk, wel iets minder dan de vorige. Het einde met de autodieven vond ik briljant!! Blijft toch een van de leukste sitcoms, zeker beter dan modern family terwijl BB nu toch al bijna 6 seizoenen loopt.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
De nieuwe ep is inderdaad erg leuk. De afleveringen met de 4 samen zonder vrouwen zijn toch het leukst. En het nerd gehalte lag wel heel hoog, mocht ook wel weer eens.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Dit is echt classic Sheldon haha.. 
Laatste 2 afleveringen waren inderdaad weer erg leuk!
DBTim
-
- 854 berichten
- 1151 stemmen
Ik liep wat afleveringen achter, en die ben ik nu aan het inhalen. En jeetje.. de afleveringen zijn echt weer ouderweds genieten. Vooral bij die aflevering over de ruzie om Sheldon's parkeerplaats en de aflevering met het werkstuk van Penny heb ik constant in een deuk gelegen. De afleveringen zijn weer echt heel goed! Kan niet wachten om de rest ook te kijken
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Wat is CBS toch een ongelofelijke kut zender eigenlijk, deze week weer al geen nieuwe aflevering van Big Bang & Two and a half

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Nee, inderdaad. Volgende week weer. Jammer. Ik haat die gaten in uitzendschema's.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Inderdaad ja, komt eigenlijk maar zelden voor dat ik een week heb waar ik alle series kan zien die ik volg, omdat dan de 1 niet uitgezonden wordt en de week erop weer de ander niet.
laundromat
-
- 2434 berichten
- 0 stemmen
Mayim ''Blossom'' Bialik is geweldig!
Illum Sphere
-
- 538 berichten
- 904 stemmen
Leuk dat het niveau lekker hoog blijft. Ik heb net aflevering 14 gezien en het was weer raak. 
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Het niveau blijft inderdaad stabiel.
Benieuwd hoelang ze dat volhouden haha. 
Tot zover gelukkig nog steeds een leuke serie om te volgen en om te lachen!
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Heerlijke aflevering met het theme Valentijnsdag. Dat etentje met Bernadette, Howard, Penny en Leonard 
Outblasty
-
- 167 berichten
- 779 stemmen
Nieuwe aflevering ook weer sterk, ik vind dat ze erg goed bezig zijn de laatste tijd. Ergens in het begin van seizoen 5 (denk ik) vond ik het wat afzwakken maar dat is weer helemaal hersteld.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3225 stemmen
Klopt inderdaad, het is een tijdje wat naar beneden gegaan wat niveau betreft maar is nu weer erg gevat. 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
How do i get 12 year old girls excited?

Ik ging helemaal stuk bij die opmerking van Sheldon 
Erg leuke aflevering, het seizoen bevalt goed.