menu

Overig / Televisie / Sharpe

zoeken in:
Barcel
Ik vind deze serie erg geweldig. Maar ik baal wel erg dat seizoen 2 niet te koop is, blijkbaar. Ik zocht hem overal op en hij ligt gewoon nergens. Balen, maar weet iemand ervan soms?

Barcel schreef:
Ik vind deze serie erg geweldig. Maar ik baal wel erg dat seizoen 2 niet te koop is, blijkbaar. Ik zocht hem overal op en hij ligt gewoon nergens. Balen, maar weet iemand ervan soms?

bij bol.com zijn ze tekoop.

Barcel
Ja, nu wel. Vreemd, vroeger kon ik hem nergens in dit site vinden. Maar bedankt!

ik heb alle films van sharpe alleen sharpe 's justice en waterloo
die heb ik zonder ondertittels in engeland moeten kopen wie heeft
deze met nederlandse ondertittels
gr armand

Barcel
Ik heb alleen seizoen 1, 3 en 5 in mijn dvdkast. Ik had wel eigenlijk eerst na seizoen 1 seizoen 2 gekocht hebben. Maar die was er vroeger niet. Nu wel, ik ga hem binnenkort bestellen.

vorig jaar of zo is er nog een dubbele aflevering van sharpe op dvd verschenen (sharpe`s challenge) maar waarschijnlijk weten jullie dat al.

Barcel
Ja, ik heb Sharpe's Challenge gezien.

Als ik een top 3 lijstje met de beste TV series ooit zou moeten maken dan kreeg Sharpe er vast en zeker een plaats in.

Wát een fantastische serie!

Sean Bean is dé ideale acteur voor de hoofdrol.

Soap serie in een oorlogsjasje, niet slecht, maar ook niet meer dan dat.

Iemand enig idee of nu Sharpe beginnen kijken (dus in dit tv klimaat van Sopranos, the Wire, the Shield, ... en andere kwaliteitsvolle series, ook zeker qua camerawerk geluid beeld etc) aan te raden is?
Ik wil daarmee niet slechts gezegd hebben over series uit de jaren 90 maar denk dat er toch een verschil is met series die in het digitale tijdperk gemaakt zijn.
of is het verhaal zodanig sterk dat het beeld en geluid geen punt van kritiek meer maakt?

(ik twijfel namelijk om me deze serie op dvd aan te schaffen, heb er enkel over gehoord nog nooit een aflevering van gezien. Ook gehoord dat ze het de 'Hornblower van het vaste land' noemen en dat vind ik toch nog een toffe serie)

Tips zijn dus welkom;)

Brix schreef:
Als ik een top 3 lijstje met de beste TV series ooit zou moeten maken dan kreeg Sharpe er vast en zeker een plaats in.

Wát een fantastische serie!

Sean Bean is dé ideale acteur voor de hoofdrol.

Ik ben het nog steeds eens met mijn eerdere eigen mening over deze topper.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.