• 154.234 films
  • 9.115 series
  • 27.211 seizoenen
  • 602.597 acteurs
  • 339.267 gebruikers
  • 8.710.239 stemmen

American Dad

zoeken in:

FredKrueger

• 125 berichten
  • 72 stemmen

Ietsje minder leuk dan Family Guy maar Family Guy vindt ik toch wel de beste

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Binnenkort op Comedy Central. Heerlijk droge serie in de stijl van Family Guy, maar helaas zonder flashbacks

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Van dezelfde maker als Family Guy ''Seth Macfarlane''

Beetje jammer dat het in dezelfde style is, het is nu meer een slechte Family Guy aflevering, en dat voornamenlijk omdat de personages gewoon een stuk minder zijn.

Toch nog een voldoende.

Steve-a

• 328 berichten
  • 0 stemmen

Mee eens, maar ook dit is geweldig.

Soeperman87

• 567 berichten
  • 479 stemmen

Ik vind American Dad over het algemeen wel leuker dan Family Guy, hoor.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Het is inderdaad een beetje een Family Guy-ripoff, maar nog steeds erg vermakelijk. Favoriete personage is Roger (Alien), en Klaus (de "Duitse" vis) is erg irritant.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Ik heb het nu vaak gezien en vond het echt super!

Maar nu is het weer van Comedy Central af.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Gisternacht was het nog op tv.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Kan wel, maar normaal is het altijd doordeweeks rond half 9.

BlueVelvet

• 1316 berichten
  • 785 stemmen

Doordeweeks inderdaad niet meer. Gisteravond overigens weer; dus vermoedelijk is American Dad iedere vrijdag- en zaterdagavond te zien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Wel een leuke serie maar inderdaad komt het voor mij ook onder South Park en Family Guy te staan.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Ik vind hem beter dan Family Guy, juist omdat het niet zo leunt op die vergezochte flashbacks. Family Guy lijkt me inmiddels ook een beetje over zijn hoogtepunt heen. De grappen worden daar ook steeds flauwer en vergezochter wat mij betreft.

jumpstylemovie

• 6199 berichten
  • 1221 stemmen

Nicholas123 schreef:

Ik vind hem beter dan Family Guy, juist omdat het niet zo leunt op die vergezochte flashbacks. Family Guy lijkt me inmiddels ook een beetje over zijn hoogtepunt heen. De grappen worden daar ook steeds flauwer en vergezochter wat mij betreft.

Ik vind de grappen hier ook veel vermakelijker. Het volledige programma een glimlach op mijn gezicht terwijl Family Guy me misschien 1 tot 2 keer laat lachen.

jordandejong

• 4340 berichten
  • 1235 stemmen

Bijna hetzelfde als family guy alleen zitter er bij family guy meer grappigere figuren in. BIJV. Peter, Brian, en Stewie,

bij American dad vind ik eigenlijk alleen Roger grappig.

Maar als nog is het leuk om te kijken.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Who ate all the pecan sandies?

eltorro

• 873 berichten
  • 2895 stemmen

Geweldig serie, op het eerste gezicht lijkt het nogal een rip-off van Family guy. Wat het eigenlijk ook wel een klein beetje is, maar waar family guy steeds flauwer en saaier wordt, wordt American Dad steeds leuker en orgineler.

Leukste aflevering is de kerstspecial van een jaar geleden ofzo iets, waar ze een gezamelijke family activiteit vinden.

De nieuwste aflevering is ook weer erg leuk en apart.

eltorro

• 873 berichten
  • 2895 stemmen

2de aflevering van seizoen 7 is weer lekker eigenwijs en leuk. Ook nog een leuke crossover van Peter uit Family guy en Cleveland uit zijn eigen show, die natuurlijk lekker hard eindigt.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Vind het tegenwoordig leuker om te zien dan Family Guy. Roger natuurlijk mijn favoriet, maar Klaus is in seizoen 7 meesterlijk.

American Dad: s8e14 Klaus makes a mix tap, sings “Wheel In The Sky” » AdWhois

zerodopa

• 81 berichten
  • 0 stemmen

Family Guy in het leuk. dus wel met een hilarische alpha male character. Geniaal prachtspektalel tafarelen en prachtverhalen

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2590 stemmen

Iemand een idee welk nummer ze in aflevering 5 van dit seizoen op de air guitar speelde? Op het einde weet ik dat het Satriani was maar vond het rock nummer in het begin ook erg gaaf!.

AGE-411

• 10163 berichten
  • 701 stemmen

Na Family Guy aan deze serie begonnen.

Ik moe zeggen dat het alleszins beter is dan de laatste seizoenen van Family Guy.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Roger is toch wel het beste personage dat MacFarlane ooit heeft bedacht. Vooral als hij gaat zingen wordt het prachtig.

Sorry voor de crappy quality.

Mescaline

• 6904 berichten
  • 2590 stemmen

Jammer van de kwaliteit, maar dit is toch wel een hilarisch stukje uit American Dad..

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Trippin Balls

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.