• 12.665 nieuwsartikelen
  • 167.940 films
  • 10.902 series
  • 31.280 seizoenen
  • 626.324 acteurs
  • 195.671 gebruikers
  • 9.159.396 stemmen

Robot Chicken

zoeken in:

FredKrueger

• 125 berichten
  • 72 stemmen

Komt binnenkort op Comedy Central of jullie het misschien wel kennen

Gizzmann

• 5617 berichten
  • 2668 stemmen

Oh nee toch, dan wordt dit misschien ook wel weer een hype. Werd een tijdje terug nog voor een freak aangezien toen ik dit tijdens schooluren op internet aan het bekekijken was, maar dat komt waarschijnlijk door de bizarre opening titles. Hetzelfde gebeurd in mijn geval nu met Family Guy, waarvan het een tijd terug ook heel erg oncool was om het leuk te vinden omdat het zo 'onbekend' was in Nederland.

Maar over Robot Chicken zelf: Hilarische, orginele en creatieve sketchshow. Ontzettend overdreven allemaal en vaak ook zinloos grof, maar juist omdat het zoveel korte stukjes zijn en er zoveel grappen in een aflevering zitten is het een ontzettend verfrissend programma. De sketch met de giraf is misschien wel mijn favoriet (the five stages to acception).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.