menu

Overig / Televisie / George and Mildred

zoeken in:
Mescaline (moderator)
Vroeg me af of er mensen zijn die de serie:George and Mildred kennen..?
Heb 2 dvdsvan deze serie bij elkaar zijn dat 10 afleveringen.. de rest wat ze gemaakt hebben kan ik nergens kopen

Ken het wel, is best vaak op tv geweest. Kan me herinneren dat ik het wel lollig vond.

Dick2008
Mescaline schreef:
Vroeg me af of er mensen zijn die de serie:George and Mildred kennen..?
Heb 2 dvdsvan deze serie bij elkaar zijn dat 10 afleveringen.. de rest wat ze gemaakt hebben kan ik nergens kopen

Ik reageer wel hier in combinatie met je bericht op die andere topic.

Zover ik weet zijn alleen die 2 dvd' s er maar. Verder is er nog een speelfilm (ook op dvd) . Maar de serie zelf is wel wat langer 38 afleveringen. Zelf heb ik alleen de 2 dvd's die jij ook hebt.

Wat betreft die voorserie Man about the house, komen George en Mildred er wel in voor maar niet in hoofdrollen. Sam Sam de Nederlandse versie is hier op gebaseerd. Veel informatie is het niet, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Alle afleveringen van George and Mildred op DVD staan hier: op voorraad!

Alles in 1 boxset: 6 Disc (R-2)

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://img175.imageshack.us/img175/4349/gandmoc7.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

============

En mbt Man about the House, de complete serie: klik hier

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.fbo.com.au/DVDImages/DAVID0148.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Mescaline (moderator)
Is zeker vooruit betalen..? dat doe ik namelijk nooit..

Mescaline schreef:
Is zeker vooruit betalen..? dat doe ik namelijk nooit..
Nee, betalen op moment van verzending!
Werkt altijd 100%.

Gast
geplaatst: vandaag om 15:28 uur

geplaatst: vandaag om 15:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.