menu

Overig / Televisie / Tales From The Crypt

zoeken in:
Heeft iemand de dvd-box met alle seizoenen? Zoja, kan hij/zij er wat meer over vertellen?
Als klein jongetje heb ik enkele afleveringen van deze serie meegepikt en kan me herinneren dat die best goed waren. Maar ik vraag me af of de dvd-box het kopen waard is...

Ik zag zaterdag wel iets op rtl 8. En volgensmij was dat die tv serie die jij bedoeld. Ik zag 3 verhaaltjes waarvan ik 2 erg goed vond. Ze duurden ong. een half uur. Het was wel duidelijk een low buget. maar ik vond dat nie uitmaken. ik ga nu in ieder geval ook opzoek naar de dvd-box als ik heb heb laat ik het je wel weten wat ik er van vond;)

Is goed, maar vermits het om een flink pak afleveringen gaat zal die box niet goedkoop zijn vrees ik. Anyway, laat maar horen van zodra je meer info hebt .

Om welke box gaat het? Heb er nooit iets van vernomen.

http://www.imdb.com/title/tt0096708/

Zie nu net op imdb dat er 7 seizoenen zijn en 93 afleveringen

Dus voor dat ik dat allemaal heb ben ik een tijd bezig

Ik zie nu net die link van amazon en ik denk dat het het niet waard is voor die prijs! Voor mij in iedergeval niet. Mischien moet ik dan maar gewoon eens alleen beginnen met seizoen 1

Gast
geplaatst: vandaag om 21:02 uur

geplaatst: vandaag om 21:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.