menu

Overig / Televisie / Dynasty

zoeken in:
Ik was vroeger echt een fan van de serie"Dynasty" en heb dus via Amazon.com de eerste twee seizoenen gekocht.
Wat een tegenvaller!
Alleen Joan Collins als"Alexis"is nog de moeite waard,de rest niet.
Het eerste seizoen,dat zowel toen op de Amerikaanse TV flopte,als nu ook op DVD[zeer lage verkoopcijfers],is niet de moeite waard en dit is juist het seizoen wat in Nederland gaat uitkomen.
In deze eerste serie zit Joan Collins nog niet.
Die kwam pas in seizoen twee [komt-nog-niet uit in NL].
Deel 1 Is niet om doorheen te komen.
Het heeft in de VS jaren geduurd,voordat deel 2 werd uitgebracht[dit omdat deel 1 dus niet werd verkocht],maar ook dit seizoen heeft lage verkoopcijfers.
De serie heeft de tand des tijds niet doorstaan:slecht acteerwerk,zwakke verhaallijn en de jaren 70-look die al gauw gaat vervelen.
Jammer,maar helaas!

Ik vond seizoen 1 nog wel mee vallen, daarin leer je ze allemaal een beetje kennen hoe ze zijn, maar inderdaad, Dynasty wordt pas echt leuk als Alexis er in komt, maar toch blijft Dallas wel mijn favoriet.

CAMP van de bovenste plank. Heb net serie 1 gekeken maar ondanks dat we 25 jaar verder zijn en de 80's alweer een tijd achter ons liggen...heb ik ervan genoten!

Ik heb op Ioffer.com de hele serie Dynasty voor iemand gekocht [alle seizoenen]..zelf ook gekeken en toch wel leuk,

Dutchfan schreef:
Ik heb op Ioffer.com de hele serie Dynasty voor iemand gekocht [alle seizoenen]..zelf ook gekeken en toch wel leuk,

Dat zijn geen orginele dvd's maar kopies van ieamand die ze op dvd heeft gezet, want er is nog maar weinig van Dynasty op dvd uitgebracht, en door dit soort mensen hebben wij te danken dat sommige series niet verder meer op dvd worden uitgebracht omdat ze niet kunnen wachten of neit te veel geld willen uitgeven aan orginele dvd's, ik moet er in ieder geval niks van hebben en vaak zijn die bootlegs van slecht beeldkwaliteit.

Over loffer.com gesproken, nog nooit van gehoord en is ook niet te vinden via google, ik vraag me dan ook af of jouw verhaal dan wel daadwerkelijk klopt.

Dutchfan schreef:
Ik was vroeger echt een fan van de serie"Dynasty" en heb dus via Amazon.com de eerste twee seizoenen gekocht.
Wat een tegenvaller!
Alleen Joan Collins als"Alexis"is nog de moeite waard,de rest niet.
Het eerste seizoen,dat zowel toen op de Amerikaanse TV flopte,als nu ook op DVD[zeer lage verkoopcijfers],is niet de moeite waard en dit is juist het seizoen wat in Nederland gaat uitkomen.
In deze eerste serie zit Joan Collins nog niet.
Die kwam pas in seizoen twee [komt-nog-niet uit in NL].
Deel 1 Is niet om doorheen te komen.
Het heeft in de VS jaren geduurd,voordat deel 2 werd uitgebracht[dit omdat deel 1 dus niet werd verkocht],maar ook dit seizoen heeft lage verkoopcijfers.
De serie heeft de tand des tijds niet doorstaan:slecht acteerwerk,zwakke verhaallijn en de jaren 70-look die al gauw gaat vervelen.
Jammer,maar helaas!

Ik vind het een bullshit verhaal wat jij hier schrijft. Je zegt dat je een grote fan bent van Dynasty en je hebt ook de eerste twee seizoenen gekocht op dvd via Amazon.com, en nu zeg je dat het tegenvalt dus zo'n grote fan ben je dan dus ook niet van Dynasty. Ik ben een grote fan van Dallas en als ik die oude afleveringen terug kijk op dvd van vind ik het nog net zo leuk om daar naar te kijken als 20 jaar geleden.

En het eerste seizoen flopte niet echt in America alleen de kijkcijfers waren niet zo hoog als ze hadden gehoopt, en ten tweede Dynasty draaide echt niet alleen maar om Alexis er waren ook genoeg mensen die naar Dynasty keken om Blake en Krystal, ten derde zo'n geweldige actrice is Joan Colins nou ook weer niet, Dynasty heeft wel veel betere actrices gehad zoals Heather Locklear, Pamela Bellwood, Pamela Sue Martin.

Seizoen 1 vind ik juist best goed en het verhaal vond ik echt niet zwak, het was het begin van Dynasty ze moesten nog een opbouw maken om te kijken waar de serie naar toe zou leiden zoals bij zoveel andere series en dat hebben ze best goed gedaan in 13 afleveringen.

Ewing Oil schreef:

Ik vind het een bullshit verhaal wat jij hier schrijft. Je zegt dat je een grote fan bent van Dynasty en je hebt ook de eerste twee seizoenen gekocht op dvd via Amazon.com, en nu zeg je dat het tegenvalt dus zo'n grote fan ben je dan dus ook niet van Dynasty. Ik ben een grote fan van Dallas en als ik die oude afleveringen terug kijk op dvd van vind ik het nog net zo leuk om daar naar te kijken als 20 jaar geleden.

En het eerste seizoen flopte niet echt in America alleen de kijkcijfers waren niet zo hoog als ze hadden gehoopt, en ten tweede Dynasty draaide echt niet alleen maar om Alexis er waren ook genoeg mensen die naar Dynasty keken om Blake en Krystal, ten derde zo'n geweldige actrice is Joan Colins nou ook weer niet, Dynasty heeft wel veel betere actrices gehad zoals Heather Locklear, Pamela Bellwood, Pamela Sue Martin.

Seizoen 1 vind ik juist best goed en het verhaal vond ik echt niet zwak, het was het begin van Dynasty ze moesten nog een opbouw maken om te kijken waar de serie naar toe zou leiden zoals bij zoveel andere series en dat hebben ze best goed gedaan in 13 afleveringen.

Smaken verschillen.
Het eerste seizoen van Dynasty werd op 19 april 2005 uitgebracht.
Deze werd zo slecht verkocht in de VS,dat de maatschappij 20th Century fox,geen delen meer wilde uitbrengen.
Het tweede deel werd uiteindelijk toch nog op August 14, 2007 uitgebracht,door een andere maatschappij,namelijk paramount.
twee en een half jaar later.
Deze brengt ook deel drie uit,die echter in verschillende delen uitkomt..."deel 3 deel 1"...deel 3 deel 2"etc....

Ewing Oil schreef:
(quote)

Dat zijn geen orginele dvd's maar kopies van ieamand die ze op dvd heeft gezet, want er is nog maar weinig van Dynasty op dvd uitgebracht, en door dit soort mensen hebben wij te danken dat sommige series niet verder meer op dvd worden uitgebracht omdat ze niet kunnen wachten of neit te veel geld willen uitgeven aan orginele dvd's, ik moet er in ieder geval niks van hebben en vaak zijn die bootlegs van slecht beeldkwaliteit.

Over loffer.com gesproken, nog nooit van gehoord en is ook niet te vinden via google, ik vraag me dan ook af of jouw verhaal dan wel daadwerkelijk klopt.

Je kan zeggen wat je wilt..maar als ik voor de HELE serie Dynasty [alle seizoenen & reunion],maar 30 dollar hoef te betalen,doe ik dat toch.
de site is:
www.Ioffer.com.
De I is geen el maar een ie....
Ze verkopen daar alle TV-series,compleet van Peyton place tot Falcon Crest en voor een prikkie.

Dutchfan schreef:
(quote)

Smaken verschillen.
Het eerste seizoen van Dynasty werd op 19 april 2005 uitgebracht.
Deze werd zo slecht verkocht in de VS,dat de maatschappij 20th Century fox,geen delen meer wilde uitbrengen.
Het tweede deel werd uiteindelijk toch nog op August 14, 2007 uitgebracht,door een andere maatschappij,namelijk paramount.
twee en een half jaar later.
Deze brengt ook deel drie uit,die echter in verschillende delen uitkomt..."deel 3 deel 1"...deel 3 deel 2"etc....

Ja gelukkig dat smaken verschillen, want ik vind seizoen 1 helemaal niet slecht, en ik ken er nog meer die er zo over nadenken, de meeste fan willen alleen maar de seizoenen met Alexis er in, en daarom slaan ze het eerste sezioen over en dan heb je al auw dat een seizoen niet goed verkoopt. Eigen dikke schuld dat 20th Century Fox geen seizoenen meer uit wil brengen, nu maar hopen dat het Nederland niet overkomt.

Dutchfan schreef:
(quote)

Je kan zeggen wat je wilt..maar als ik voor de HELE serie Dynasty [alle seizoenen & reunion],maar 30 dollar hoef te betalen,doe ik dat toch.
de site is:
www.Ioffer.com.
De I is geen el maar een ie....
Ze verkopen daar alle TV-series,compleet van Peyton place tot Falcon Crest en voor een prikkie.

Het zal allemaal wel maar nog steeds kan ik de site niet vinden en geloof ik er ook helemaal niks van, en wil ik die site ook niet vinden want alles wat daar wordt verkocht is dan illegaal en dat is verboden, nee geef mij maar orginele dvd's ook al moet ik 50 euro voor een seizoen betalen, als fan heb ik er wel voor over.

Ewing Oil schreef:
(quote)

Het zal allemaal wel maar nog steeds kan ik de site niet vinden en geloof ik er ook helemaal niks van, en wil ik die site ook niet vinden want alles wat daar wordt verkocht is dan illegaal en dat is verboden, nee geef mij maar orginele dvd's ook al moet ik 50 euro voor een seizoen betalen, als fan heb ik er wel voor over.

Wat raar dat je de site niet kan vinden....
Toets in je adresbalk:
www.ioffer.com
50 euro is natuurlijk te doen als je een echte fan bent,maar ik geloof er niets van dat alle seizoenen op DVD gaan uitkomen,en in Nederland al helemaal niet.

Dutchfan schreef:
(quote)

Wat raar dat je de site niet kan vinden....
Toets in je adresbalk:
www.ioffer.com
50 euro is natuurlijk te doen als je een echte fan bent,maar ik geloof er niets van dat alle seizoenen op DVD gaan uitkomen,en in Nederland al helemaal niet.

Oké, je hebt gelijk ik heb het gevonden alleen jammer dat ze niet wat duidelijker zijn en laten zijn hoe zo'n box er uitziet met en foto erbij enzo, zonder meer informatie te geven zou ik daar nooit wat kopen, en of alle seizoenen van Dynasty ook in Nederland uitkomen weet ik eigenlijk ook niet, maar Dynasty was toch wel iets populaider dan Dallas in Nederland en het bestaat maar uit 9 seizoenen + 2 films, dus de kans dat ze dat uit gaan brengen is iets groter dan Dallas, en Dallas had de pech dat Warner Bros de rechten had van Dallas en dat Warner Bros puur kijkt of iets goed verkoopt of niet, en Paramount Pictures heeft de rechten van Dynasty en Paramount staat bekend om het snel uitbrengen van tv-series op dvd.

Maar we wachten gewoon af wat de toekost zal brengen, als ze twee seizoenen per jaar gaan uitbrengen dan ben ik al te vreden.

Wat wel verleidelijk is op die site is de serie Knots Landing, die zou ik wel graag willen hebben, maar goed wie weet.

De afgelopen dagen het eerste seizoen op dvd gezien. Echt amerikaans: een toppunt (of dieptepunt?) van sexisme, homofobie, machtsmisbruik en onderdrukking.

Het tweede seizoen van Dynasty komt er aan, hij zal gaan verschijnen op 9 oktober 2008.

Je kunt hem al reseveren bij verschillende internet winkels.

Ik heb de uitgebreide pilot gezien en vind het maar gedateerd. Net zoals Dallas moeilijk te doen als je de series van tegenwoordig gewend bent.

Persoonlijk vind ik Dynasty helemaal geweldig. Juist door die goede herinneringen vind ik de afleveringen nog steeds geweldig om te zien. Dat de serie gedateerd is klopt, maar we zijn dan ook ruim 25 jaar verder. Ik vind het totaalplaatje dat Dynasty geeft van die tijd juist de charme. Ik heb seizoen 1 helemaal af, ben nu met 2 bezig. Heerlijk om het allemaal weer te zien.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:10 uur

geplaatst: vandaag om 21:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.