- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- De Daltons
De Daltons

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Jaren geleden op tv gevolgt erg leuke, frisse maar vooral eerlijke jeugdserie vol pure kinderlogica en zeker een van de leukste jeugdseries uit zijn tijd, leuk gespeeld door de drie veelbelovende kinderacteurtjes.
Binnenkort begint er een nieuwe serie die zich tien jaar later afspeelt, ben best benieuwt wat daar uitkomt.
Zijn er nog mensen hier die deze uitermate leuke kinderserie gevolgd hebben en zoja wat vonden jullie ervan ??

gotti
-
- 14003 berichten
- 5519 stemmen
Ooit wel stukken gezien. Erg leuk. Probeer de dvd al een tijdje te pakken te krijgen, maar heb hem nog niet gevonden...

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Wist helemaal niet dat er een dvd van was.

gotti
-
- 14003 berichten
- 5519 stemmen
Bol had 'm ooit, maar bleek na een maand in bestelling niet meer leverbaar te zijn...

gotti
-
- 14003 berichten
- 5519 stemmen

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Als het goed is wordt het zondag morgen rond 9:30 ook uitgezonden op villa achterwerk maar ik ga er toch echt niet mijn bed voor uitkomen.

gotti
-
- 14003 berichten
- 5519 stemmen
Da's de nieuwe serie ja. Die dvd is van de jonge Daltons.

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Ja nu zie ik het ook ik had het verkeerd gelezen.

IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Heb net de nieuwe Daltons bekeken. Toch wel een kleine tegenvaller. Ik was redelijk 'fan' van de eerste serie vroeger, dus keek ik hier wel een beetje naar uit. Ik vond hem dus tegenvallen. Die jongens zijn irritant geworden, met al dat gepest enzo. Wel leuk dat de hele cast weer terug is.

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Ik snap alleen niet waarom het zo verdomde vroeg moet komen, vroeger kwam het altijd in de avond.

gotti
-
- 14003 berichten
- 5519 stemmen
't Is ook niet echt voor die doelgroep die zo vroeg op zondag al voor de tv hangt. Ik lag nog te slapen namelijk...

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Ik Heb er inmidels ook een paar afleveringen van gezien en ik vind het nog steeds een erg leuke serie.

rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Wat een leuke serie is dit. Kijk hem elke zondag!

rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Jeetje, wat groeit die Matthijs in zijn rol hier!

niethie
-
- 7304 berichten
- 6303 stemmen
Afgelopen week de hele boel weer eens herkeken, zowel de oude als nieuwe serie en ik blijf het geweldig vinden! Nou is Nederland zoiezo goed in het maken van goede kinderfilms/series waar de belevingswereld van de jongeren prachtig wordt weergeven maar dit spant toch wel de kroon. Vind beide series eigenlijk even goed alhoewel de eerste versie een lichte voorkeur heeft. Prachtig hoe die kinderen spelen, eigenlijk acteren ze niet eens maar zijn ze gewoon zichzelf, daarnaast is hun beleving en heel hun doen en laten bijzonder realistisch, erg knap om zoiets vast te leggen. Ook erg mooi om te zien hoe alles op kinderhoogte is geschoten, was me vroeger nooit op gevallen eigenlijk. Verder vind ik de overgang van jong naar oud bijzonder goed gelukt. Het lijkt in feite wel of er niets verranderd is, ja iedereen is ouder geworden maar hun doen en laten blijft iedereen hetzelfde, vooral dat van Mulder. Voor de rest heb ik hier weinig over te zeggen, behalve dat ik er met veel plezier naar gekeken heb en het zowel leuk is voor volwassenen als kinderen. Tim is trouwens een held!
Zal snel eens achter de dvd's aangaan, zien of ik die nog ergens kan krijgen...