- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- 3rd Rock From The Sun
3rd Rock From The Sun
Twiggertje
-
- 167 berichten
- 453 stemmen
Ik weet niet of er mensen op dit forum de serie 3rd Rock From The Sun op tv hebben gezien maar ik vind het een geweldige comedy serie.
Ik had de complete serie al van Ketnet opgenomen maar heb nu de eerste 5 seizoenen besteld bij bol.de voor maar €17.99 per seizoen. +€8 verzendkosten(eenmalig) Seizoen 6(laatste) komt 26 oktober uit.
De dvd's bevattten ook de originele engelse soundtrack natuurlijk anders had ik die niet gewild.
De (import)versies zijn ook elders te koop maar stukken duurder(rodisc €189) en de versie die ik besteld heb staan veel extra's op zoals behind the scene's bloopers alternatief einde en interviews.
Elk seizoen bestaat uit 4 of 5 discs.
Enige minpuntjes is dat er geen nederlandse ondertiteling op staat maar dat maakt me niet zo veel uit en de duitse titel die op de hoes staan "Hinterm Mond Gleich Links" maar ja het gaat om de serie.
rob-1983
-
- 72 berichten
- 36 stemmen
Ik kijk het ook vaak. een hele goede serie.
Graapig is altijd dat ze heel slim zijn., maar hele simpele normale dingen van hoe je met mensen moet omgaan weten ze niet.
Ook leuk als ze denken dat ze iets hebben uitgevonden, zoals liegen. Denken ze dat ze de enige zijn die ooit hebben gelogen. en op het laatst zeggen ze ook: ik hoop niet dat politicie ook gaan liegen
ik heb het het nog niet op dvd gekocht. ik hoop dat ze het ooit nog in Nederland gaan uitbrengen.
Twiggertje
-
- 167 berichten
- 453 stemmen
ja ik kan ook niet genoeg krijgen van die serie, vooral john Lithgow vind ik hillarisch.
Toen ik de serie voor het eerst zag was het even wennen om John Lithgow in een sitcom te zien want hij speelde hiervoor alleen maar als 'bad guy' in films.
En wat ik ook leuk vind is Sally, ze is altijd stoer en gedraagt zich als een man, alleen als ze bij Don is smelt ze en ze is ook nog 's 2 koppen groter als Don.
Die aflevering waar Dick zijn geheugen kwijt is is ook hilarisch hij herhaalt steeds dezelfde vragen alsof het voor de eerste keer is gewoon geniaal hoe hij dat speelt. En toen hij voor het eerst een klap in zijn gezicht kreeg van Mary sloeg hij kei hard terug lol.
De aflevering waarin Dick te horen krijgt dat the Big Giant Head zijn vader is en Dick tegen Harry zegt:
I don't know who I am anymore! waarop Harry antwoord:
Well, your first name is Dick and your last name is Head..
Ach zo kan ik uren blijven doorgaan het is gewoon een top serie die je op z'n minst een keer moet hebben gezien.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Dick is door zijn evil dubbelganger gevangen gezet in een onzichtbare doos waar hij wanhopig uit probeert te komen:
"Oh my god! He turned me into a mime!"
Terecht dat Lithgow elk jaar voor een Emmy is genomineerd (6! jaar op rij) en hem 3 keer won.
brymj
-
- 758 berichten
- 814 stemmen
jaaaa, erg leuke serie, Dick is natuurlijk de leukste, maar Harry is ook erg leuk
wfiret
-
- 39 berichten
- 0 stemmen
Helaas is het nu niet meer op tv. Twee weken terug is de laatste aflevering geweest op Veronica, maar is nu vervangen door "According to Jim" (wat een stuk minder leuk is!).
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Helaas is het nu niet meer op tv. Twee weken terug is de laatste aflevering geweest op Veronica, maar is nu vervangen door "According to Jim" (wat een stuk minder leuk is!).
Je kan het nog steeds bekijken op één (eerste Belg), iedere dinsdag, woensdag en donderdag na het laatavondjournaal (vandaag circa 23u15).
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Een van de weinige Amerikaanse series die wél grappig is.
wfiret
-
- 39 berichten
- 0 stemmen
Je kan het nog steeds bekijken op één (eerste Belg), iedere dinsdag, woensdag en donderdag na het laatavondjournaal (vandaag circa 23u15).
Okee, bedankt voor de tip.
Panta Rei
-
- 489 berichten
- 7 stemmen
Briljante satire inderdaad, in bijna elke aflevering wordt wel een aspect van de Amerikaanse (Aardse?) samenleving op de korrel genomen.
Ik vind het jammer dat je op Moviemeter niet kunt stemmen op tv-series.
Misschien een idee, nog eeen metertje erbij maken?
PosiX
-
- 4 berichten
- 3 stemmen
ik heb net de complete serie van de nieuwsgroepen geplukt. het blijft een briljante serie. heb alweer menig uurtje smakelijk zitten lachen om de o zo simpele opmerkingen van die 4 aliens.
BlueVelvet
-
- 1316 berichten
- 785 stemmen
Deze serie wordt momenteel uitgezonden door Comedy Central.